Dying Light 2: Niesforny brat - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera opis przejścia zadania fabularnego Niesforny brat (Unruly Brother) – odnalezienie Barney’a i Pisklaka dla Sophie.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Dying Light znajduje się opis przejścia głównego questu Niesforny brat (Unruly Brother). Z poniższej solucji dowiecie się m.in. gdzie odnaleźć Barney'a i jak nakłonić go do otwarcia drzwi, jak podążać za śladami Pisklaka i gdzie ukrywa się Pisklak w drugim budynku.
- Nagrody za ukończenie questu
- Poszukiwania Barney'a (Search for Barney)
- Oczyszczenie okolicy z zarażonych (Clear the area of infected)
- Porozmawianie z Barney'em (Talk to Barney)
- Podążanie za śladami Pisklaka (Follow Birdie's trail)
- Powrót do Sophie (Return to Sophie)
Nagrody za ukończenie questu
- PD - walka: 1000
- PD - parkour: 1000
- schemat koktajlu Mołotowa - są one bardzo przydatne w podpalaniu grup przeciwników
- broń biała (Scrapper Hammer)
- części do wytwarzania - żywica, szmaty, alkohol
- odblokowanie głównego questu Pertraktacje
Poszukiwania Barney'a (Search for Barney)

Do zaliczenia tego questu musicie przystąpić nocną porą, tak więc w razie potrzeby skorzystajcie z dowolnego łóżka żeby zmienić porę dnia. Musicie odwiedzić jeden z opuszczonych sklepów i to tzw. nocna lokacja, w której po zmroku napotyka się mniej potworów.
Zlokalizujcie wejście do budynku od strony ulicy (powyższy obrazek) i w drodze do niego upewnijcie się żeby nie zostać zauważonym przez wyjca i nie wszcząć niepożądanego pościgu.

Wewnątrz budynku będziecie napotykać śpiących zarażonych i staczanie z nimi walk już na tym etapie zadania jest opcjonalne. Warto skanować okolicę, bo oprócz zwykłego łupu możecie też odnajdywać różne kryształy.
Kontynuujcie eksplorację budynku. Docelowo musicie przejść na osobne piętro i zlokalizować pokazane na obrazku drzwi. Za nimi ukrywa się Barney, przy czym nie uda się Wam go nakłonić do wpuszczenia Aidena niezależnie od wybranej opcji dialogowej.
Oczyszczenie okolicy z zarażonych (Clear the area of infected)

W tym samym pomieszczeniu zaczną pojawiać się zombiaki. Starajcie się od razu je atakować po to żeby w danym momencie nie walczyć ze zbyt liczną grupą. Nie dajcie się też potworom zapędzić w róg, szczególnie jeśli pasek wytrzymałości znajduje się na niskim poziomie.
Porozmawianie z Barney'em (Talk to Barney)

Po rozprawieniu się z potworami powróćcie do drzwi i tym razem będziecie mogli wejść do środka żeby rozpocząć rozmowę z Barney'em. Quest będzie kontynuowany niezależnie od tego czy od razu zgodzicie się na odnalezienia Pisklaka czy też nie.
Podążanie za śladami Pisklaka (Follow Birdie's trail)

Zacznijcie używać zmysłu przetrwania, dzięki czemu na ziemi będą pojawiały się czerwone ślady stóp. Po drodze musicie też odnaleźć kolejny ślad - będzie to krwawy odcisk dłoni na ścianie (powyższy obrazek). Zbadajcie go.

Czerwone ślady doprowadzą Was do sąsiedniego budynku (po drodze unikajcie na nowo wyjców). Skorzystajcie z dużej dziury w suficie żeby przedostać się na wyższe piętro. Poszukiwany Pisklak będzie w jednym z pomieszczeń. Po odbytym spotkaniu wysłuchajcie nowej rozmowy z Barney'em.
Powrót do Sophie (Return to Sophie)

Musicie wyruszyć z powrotem do Bazaru. Wejdźcie do wskazanego pomieszczenia żeby załączyła się cut-scenka ze spotkania z Barney'em. Udajcie się następnie do Sophie. Oba te spotkania oferują możliwość zadania dodatkowych pytań. Po zakończonej rozmowie z Sophie odblokujecie kolejne główne zadanie Pertraktacje.
0
- Dying Light 2 - poradnik do gry
- Dying Light 2: Opis przejścia
- Dying Light 2: Zadania związane z fabułą
- Dying Light 2: Droga Pielgrzyma - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Coraz silniejszy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Wskaźniki zarazy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Jedyne wyjście - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Niesforny brat - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Pertraktacje - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Nalot - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Wieża ciśnień - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Rewolucja - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: W Mrok - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Czas na Waltza! - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Nowy dom - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Rozkazy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Obserwatorium - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Witamy na pokładzie - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Dying Light 2 Zagubione światło - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Katedra - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Audycja - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: But - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Nocni biegacze - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Imperium - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Veronika - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Przełom - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Zamach - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Teraz albo nigdy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: X13 - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Zadania związane z fabułą
- Dying Light 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
pieterkov Senator
Zamierzacie jeszcze kończyć ten poradnik czy olewacie grę i użytkowników portalu?
tr00y Pretorianin
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
MPK229 Legionista
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
myrazem96 Junior
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
leaven Konsul
Haha, muszę najpierw skończyć jedynkę a przeszedłem może z 5%.
tasman Junior
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Crugertime Junior
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
szunaj58 Junior
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
user8838365940 Junior
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
baltazar1908 Generał
co tu patrzeć jak to już skończone na dobre choć czasem walczę jeszcze z dlc, czekać the beast.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
