Dying Light 2: Audycja - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera opis przejścia zadania fabularnego Audycja (Broadcast)– stacja elektryczna, wieżowiec VNC, wybór w sprawie nadajnika.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Dying Light znajduje się opis przejścia głównego questu Audycja (Broadcast). Z poniższej solucji dowiecie się m.in. kiedy spotkać się z Mattem, jak uruchomić podstację elektryczną, jak badać wieżowiec VNC, jak unikać przemieńców i eksplodujących potworów, jak zaliczyć zagadkę z kablami, jak używać haka, jak dotrzeć na szczyt wieżowca, jak wdrapać się na wieżę nadajnika i czego dotyczy ważny wybór odnośnie nadajnika.
- Nagrody za ukończenie questu
- Zaczekanie na kontakt od Matta (Wait for Matt's summons)
- Spotkanie się z Jackiem i Juanem w Rybim Oku (Meet with Jack and Juan at the Fish Eye)
- Wypytanie się Franka o wieżowiec VNC (Ask Frank about the VNC Tower) - opcjonalny cel misji
- Porozmawianie z Rowem przy wieżowcu VNC (Talk to Rowe at the VNC Tower)
- Ustalenie, co dzieje się w podstacji elektrycznej (Find out what's going on at the electrical substation)
- Porozmawianie z Rowem przy wieżowcu VNC (Talk to Rowe at the VNC Tower) - kontynuacja
- Dotarcie do drugiej wieży (Get to the other tower)
- Dotarcie do pomieszczenia dystrybucji zasilania (Go to the power distribution room)
- Przywrócenie zasilania (Restore power)
- Sprawdzenie bezpieczników (Check the fuses)
- Przeciągnięcie kabla przez piwnicę (Pull the cable through the basement)
- Spotkanie się z Rowem w obozie na 8. piętrze (Meet Rowe at the camp on the 8th floor)
- Zaczekanie z oddziałem na przybycie Matta (Wait with the squad until Matt arrives)
- Odnalezienie ocalałych (Check for survivors)
- Odnalezienie Rowe'a i zdobycie nadajnika (Find Rowe and get the transmitter)
- Znalezienie wyjścia (Find a way out)
- Znalezienie sprzętu Nocnego Łowcy (Find the Nightrunner equipment)
- Użycie haka do wydostania się z pomieszczenia (Use the grappling hook to get out of the room)
- Dotarcie na dach (Get to the roof)
- Odnalezienie drogi do głównego budynku (Find a way to the main building)
- Dotarcie na szczyt wieżowca VNC (Reach the top of the VNC Tower)
- Włączenie nadajnika i umieszczenie urządzenia (Turn on the transmitter and mount the device)
- Ważny wybór - Przekazanie kontroli nad nadajnikiem Juanowi lub Frankowi (Give control over the transmitter)
Nagrody za ukończenie questu
- PD - walka: 3000
- PD - parkour: 3000
- hak - jest to jeden z najważniejszych gadżetów w grze i jego zastosowaniem jest pomoc przy wspinaczce poprzez możliwość przyczepiania liny z hakiem do różnych powierzchni
- wykrywacz GRE - jest to urządzenie, które w dalszej części gry będzie powiązane z aktywowaniem wież radiowych na mapie świata i łatwiejszym odnajdywaniem inhibitorów
- broń biała (Hi-Tech)
- apteczka wojskowa
- Waluta Starego Świata: 750
- odblokowanie głównego questu But
Zaczekanie na kontakt od Matta (Wait for Matt's summons)

Gra nie pozwoli Wam zająć się żadnym konkretnym celem misji od razu po rozpoczęciu tego questu. Musicie zamiast tego czekać, aż przez krótkofalówkę odezwie się Jack Matt. Możecie w międzyczasie zajmować się np. eksploracją miasta czy pobocznymi questami.
W naszym przypadku Jack Matt odezwał się przy najbliższym zachodzie słońca, tzn. około godziny 19:30 wg zegarka gry. Zaprosi on Aidena na spotkanie w kantynie.
Spotkanie się z Jackiem i Juanem w Rybim Oku (Meet with Jack and Juan at the Fish Eye)

Musicie dotrzeć do Rybiego Oka i udać się do kantyny (baru). Na prawo od lady w barze zatrzyma Was Wierzbowski, ale po krótkiej wymianie zdań zostaniecie wpuszczeni na piętro. Samo spotkanie ma liniowy przebieg.
Wypytanie się Franka o wieżowiec VNC (Ask Frank about the VNC Tower) - opcjonalny cel misji

Po zakończonej naradzie musicie w Rybim Oku spotkać się również z Lawan. Podczas spotkania możecie zgodzić się na dodatkową rozmowę z Frankiem lub skupić się na temacie wieżowca.
Jeśli wybraliście wariant rozmowy z Frankiem, to znajdziecie go pijanego w jednym z pomieszczeń obok kantyny. Możecie wymuszać na nim kolejne odpowiedzi lub zostawić go w spokoju.
Porozmawianie z Rowem przy wieżowcu VNC (Talk to Rowe at the VNC Tower)

Prędzej czy później musicie wyruszyć do wieżowca VNC znajdującego się w dzielnicy Garrison. Podróż do wieżowca ma dwa możliwe warianty:
- Jeśli do tej pory nie aktywowaliście stacji elektrycznej w Garrison, to podczas podróży dowiecie się przez krótkofalówkę o utracie kontaktu z nią i zostaniecie wysłani do niej celem zbadania problemu (opisaliśmy to w podpunkcie).
- Jeżeli przejęliście już wcześniej stację elektryczną z Garrison, to powinniście być w stanie kontynuować od razu główną część misji, czyli podróż do wieżowca VNC.
Ustalenie, co dzieje się w podstacji elektrycznej (Find out what's going on at the electrical substation)

Jeżeli otrzymaliście komunikat na temat podstacji od Rowe'a, to musicie w pierwszej kolejności do niej wyruszyć i temat eksploracji wieżowca wznowiony zostanie dopiero po aktywowaniu stacji elektrycznej z Garrison.
Po dotarciu w pobliże stacji zauważycie, że w okolicy roi się od renegatów i musicie się z nimi najpierw uporać. Uważajcie w szczególności na renegatów z włóczniami, którzy mogą skutecznie atakować z większej odległości.


Po zamordowaniu renegatów musicie wejść na teren podstacji i rozpocząć nową zagadkę z przywróceniem dostaw prądu. Odróżnia ją jeden ważny element od podstacji z głównego zadania Nowy dom - niektóre kable możecie przeciągać w dwa różne miejsca na podstawie znajdujących się przy nich cyfr i liter (np. do cyfry 1 i do litery C). Chodzi tu o to żeby dzięki pierwszemu przeciągnięciu kabla odblokować nową ścieżkę, a dopiero dzięki drugiemu ustanowić stałe połączenie.
W tym konkretnym przykładzie musicie pociągnąć kabel najpierw do czerwonego slotu C (obrazek 1) po to żeby otworzyć bramkę do nowego pomieszczenia (obrazek 2). Dopiero wtedy zainteresujcie się pociągnięciem kabla do czerwonego slotu 1.

Kontynuujcie tworzenie pozostałych połączeń, które nie będą już bardzo skomplikowane. Utrudnienie może pojawić się w piwnicy, gdyż po ustanowieniu połączeń pojawią się tam wyładowania elektryczne. Możecie próbować precyzyjnie skakać po skrzyniach, bądź też zdecydować się na przejście przez szyby wentylacyjne i otworzyć jedną z bramek od drugiej strony.

Po ustanowieniu wszystkich połączeń i uaktywnieniu podstacji musicie skorzystać z windy na dolnym poziomie. Dotrzecie do pomieszczenia kontrolnego. Upewnijcie się, że pozbieraliście loot i spróbujcie załączyć stację elektryczną. Przeszkodzi w tym jeszcze jedna grupa renegatów. Nie musicie walczyć z nimi w małym pokoju kontrolnym i możecie np. wycofać się na sąsiednie balkoniki. W pozbyciu się oficera renegatów pomocny może być łuk, bo w walce w zwarciu stosuje on niebezpieczne silne ataki.
Po walce raz jeszcze spróbujcie załączyć podstację. Budynek ten możecie przekazać pod kontrolę dowolnej frakcji - Stróżów Prawa lub Ocalałych. Dla przypomnienia nie ma to wpływu na przebieg fabuły gry, a jedynie na rodzaje nagród odblokowywanych przez mechanikę przynależności miasta.
Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Dying Light 2 - poradnik do gry
- Dying Light 2: Opis przejścia
- Dying Light 2: Zadania związane z fabułą
- Dying Light 2: Droga Pielgrzyma - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Coraz silniejszy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Wskaźniki zarazy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Jedyne wyjście - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Niesforny brat - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Pertraktacje - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Nalot - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Wieża ciśnień - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Rewolucja - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: W Mrok - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Czas na Waltza! - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Nowy dom - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Rozkazy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Obserwatorium - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Witamy na pokładzie - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Dying Light 2 Zagubione światło - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Katedra - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Audycja - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: But - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Nocni biegacze - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Imperium - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Veronika - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Przełom - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Zamach - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Teraz albo nigdy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: X13 - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Zadania związane z fabułą
- Dying Light 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
pieterkov Senator
Zamierzacie jeszcze kończyć ten poradnik czy olewacie grę i użytkowników portalu?
tr00y Pretorianin
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
MPK229 Legionista
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
myrazem96 Junior
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
leaven Konsul
Haha, muszę najpierw skończyć jedynkę a przeszedłem może z 5%.
tasman Junior
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Crugertime Junior
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
szunaj58 Junior
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
user8838365940 Junior
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
baltazar1908 Generał
co tu patrzeć jak to już skończone na dobre choć czasem walczę jeszcze z dlc, czekać the beast.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
