Dying Light 2: Audycja - solucja, opis przejścia

Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera opis przejścia zadania fabularnego Audycja (Broadcast)– stacja elektryczna, wieżowiec VNC, wybór w sprawie nadajnika.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do gry Dying Light znajduje się opis przejścia głównego questu Audycja (Broadcast). Z poniższej solucji dowiecie się m.in. kiedy spotkać się z Mattem, jak uruchomić podstację elektryczną, jak badać wieżowiec VNC, jak unikać przemieńców i eksplodujących potworów, jak zaliczyć zagadkę z kablami, jak używać haka, jak dotrzeć na szczyt wieżowca, jak wdrapać się na wieżę nadajnika i czego dotyczy ważny wybór odnośnie nadajnika.

Nagrody za ukończenie questu

  1. PD - walka: 3000
  2. PD - parkour: 3000
  3. hak - jest to jeden z najważniejszych gadżetów w grze i jego zastosowaniem jest pomoc przy wspinaczce poprzez możliwość przyczepiania liny z hakiem do różnych powierzchni
  4. wykrywacz GRE - jest to urządzenie, które w dalszej części gry będzie powiązane z aktywowaniem wież radiowych na mapie świata i łatwiejszym odnajdywaniem inhibitorów
  5. broń biała (Hi-Tech)
  6. apteczka wojskowa
  7. Waluta Starego Świata: 750
  8. odblokowanie głównego questu But

Zaczekanie na kontakt od Matta (Wait for Matt's summons)

Gra nie pozwoli Wam zająć się żadnym konkretnym celem misji od razu po rozpoczęciu tego questu - Dying Light 2: Audycja - solucja, opis przejścia - Dying Light 2 - poradnik do gry

Gra nie pozwoli Wam zająć się żadnym konkretnym celem misji od razu po rozpoczęciu tego questu. Musicie zamiast tego czekać, aż przez krótkofalówkę odezwie się Jack Matt. Możecie w międzyczasie zajmować się np. eksploracją miasta czy pobocznymi questami.

W naszym przypadku Jack Matt odezwał się przy najbliższym zachodzie słońca, tzn. około godziny 19:30 wg zegarka gry. Zaprosi on Aidena na spotkanie w kantynie.

Spotkanie się z Jackiem i Juanem w Rybim Oku (Meet with Jack and Juan at the Fish Eye)

Musicie dotrzeć do Rybiego Oka i udać się do kantyny (baru) - Dying Light 2: Audycja - solucja, opis przejścia - Dying Light 2 - poradnik do gry

Musicie dotrzeć do Rybiego Oka i udać się do kantyny (baru). Na prawo od lady w barze zatrzyma Was Wierzbowski, ale po krótkiej wymianie zdań zostaniecie wpuszczeni na piętro. Samo spotkanie ma liniowy przebieg.

Wypytanie się Franka o wieżowiec VNC (Ask Frank about the VNC Tower) - opcjonalny cel misji

Po zakończonej naradzie musicie w Rybim Oku spotkać się również z Lawan - Dying Light 2: Audycja - solucja, opis przejścia - Dying Light 2 - poradnik do gry

Po zakończonej naradzie musicie w Rybim Oku spotkać się również z Lawan. Podczas spotkania możecie zgodzić się na dodatkową rozmowę z Frankiem lub skupić się na temacie wieżowca.

Jeśli wybraliście wariant rozmowy z Frankiem, to znajdziecie go pijanego w jednym z pomieszczeń obok kantyny. Możecie wymuszać na nim kolejne odpowiedzi lub zostawić go w spokoju.

Porozmawianie z Rowem przy wieżowcu VNC (Talk to Rowe at the VNC Tower)

Prędzej czy później musicie wyruszyć do wieżowca VNC znajdującego się w dzielnicy Garrison - Dying Light 2: Audycja - solucja, opis przejścia - Dying Light 2 - poradnik do gry

Prędzej czy później musicie wyruszyć do wieżowca VNC znajdującego się w dzielnicy Garrison. Podróż do wieżowca ma dwa możliwe warianty:

  1. Jeśli do tej pory nie aktywowaliście stacji elektrycznej w Garrison, to podczas podróży dowiecie się przez krótkofalówkę o utracie kontaktu z nią i zostaniecie wysłani do niej celem zbadania problemu (opisaliśmy to w podpunkcie).
  2. Jeżeli przejęliście już wcześniej stację elektryczną z Garrison, to powinniście być w stanie kontynuować od razu główną część misji, czyli podróż do wieżowca VNC.

Ustalenie, co dzieje się w podstacji elektrycznej (Find out what's going on at the electrical substation)

Jeżeli otrzymaliście komunikat na temat podstacji od Rowea, to musicie w pierwszej kolejności do niej wyruszyć i temat eksploracji wieżowca wznowiony zostanie dopiero po aktywowaniu stacji elektrycznej z Garrison - Dying Light 2: Audycja - solucja, opis przejścia - Dying Light 2 - poradnik do gry

Jeżeli otrzymaliście komunikat na temat podstacji od Rowe'a, to musicie w pierwszej kolejności do niej wyruszyć i temat eksploracji wieżowca wznowiony zostanie dopiero po aktywowaniu stacji elektrycznej z Garrison.

Po dotarciu w pobliże stacji zauważycie, że w okolicy roi się od renegatów i musicie się z nimi najpierw uporać. Uważajcie w szczególności na renegatów z włóczniami, którzy mogą skutecznie atakować z większej odległości.

1 - Dying Light 2: Audycja - solucja, opis przejścia - Dying Light 2 - poradnik do gry
Po zamordowaniu renegatów musicie wejść na teren podstacji i rozpocząć nową zagadkę z przywróceniem dostaw prądu - Dying Light 2: Audycja - solucja, opis przejścia - Dying Light 2 - poradnik do gry

Po zamordowaniu renegatów musicie wejść na teren podstacji i rozpocząć nową zagadkę z przywróceniem dostaw prądu. Odróżnia ją jeden ważny element od podstacji z głównego zadania Nowy dom - niektóre kable możecie przeciągać w dwa różne miejsca na podstawie znajdujących się przy nich cyfr i liter (np. do cyfry 1 i do litery C). Chodzi tu o to żeby dzięki pierwszemu przeciągnięciu kabla odblokować nową ścieżkę, a dopiero dzięki drugiemu ustanowić stałe połączenie.

W tym konkretnym przykładzie musicie pociągnąć kabel najpierw do czerwonego slotu C (obrazek 1) po to żeby otworzyć bramkę do nowego pomieszczenia (obrazek 2). Dopiero wtedy zainteresujcie się pociągnięciem kabla do czerwonego slotu 1.

Kontynuujcie tworzenie pozostałych połączeń, które nie będą już bardzo skomplikowane - Dying Light 2: Audycja - solucja, opis przejścia - Dying Light 2 - poradnik do gry

Kontynuujcie tworzenie pozostałych połączeń, które nie będą już bardzo skomplikowane. Utrudnienie może pojawić się w piwnicy, gdyż po ustanowieniu połączeń pojawią się tam wyładowania elektryczne. Możecie próbować precyzyjnie skakać po skrzyniach, bądź też zdecydować się na przejście przez szyby wentylacyjne i otworzyć jedną z bramek od drugiej strony.

Po ustanowieniu wszystkich połączeń i uaktywnieniu podstacji musicie skorzystać z windy na dolnym poziomie - Dying Light 2: Audycja - solucja, opis przejścia - Dying Light 2 - poradnik do gry

Po ustanowieniu wszystkich połączeń i uaktywnieniu podstacji musicie skorzystać z windy na dolnym poziomie. Dotrzecie do pomieszczenia kontrolnego. Upewnijcie się, że pozbieraliście loot i spróbujcie załączyć stację elektryczną. Przeszkodzi w tym jeszcze jedna grupa renegatów. Nie musicie walczyć z nimi w małym pokoju kontrolnym i możecie np. wycofać się na sąsiednie balkoniki. W pozbyciu się oficera renegatów pomocny może być łuk, bo w walce w zwarciu stosuje on niebezpieczne silne ataki.

Po walce raz jeszcze spróbujcie załączyć podstację. Budynek ten możecie przekazać pod kontrolę dowolnej frakcji - Stróżów Prawa lub Ocalałych. Dla przypomnienia nie ma to wpływu na przebieg fabuły gry, a jedynie na rodzaje nagród odblokowywanych przez mechanikę przynależności miasta.

Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Dying Light 2

4 lutego 2022

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2025-05-29
15:57

baltazar1908 Generał

baltazar1908

co tu patrzeć jak to już skończone na dobre choć czasem walczę jeszcze z dlc, czekać the beast.

Komentarz: baltazar1908
2024-10-19
23:08

user8838365940 Junior

Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)

Komentarz: user8838365940
2024-08-31
14:23

szunaj58 Junior

Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!

Komentarz: szunaj58
2024-07-30
12:26

Crugertime Junior

Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.

Komentarz: Crugertime
2024-03-30
14:15

tasman Junior

Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...

Komentarz: tasman
2024-02-07
17:25

leaven Konsul

-2
leaven

Haha, muszę najpierw skończyć jedynkę a przeszedłem może z 5%.

Komentarz: leaven
2024-01-14
10:56

myrazem96 Junior

A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.

Komentarz: myrazem96
2023-07-31
17:53

MPK229 Legionista

1

Brakuje kilku graffiti w poradniku

1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds

Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku

Komentarz: MPK229
2023-07-26
15:50

tr00y Pretorianin

U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.

Komentarz: tr00y
2023-03-05
20:12

pieterkov Senator

1
pieterkov

Zamierzacie jeszcze kończyć ten poradnik czy olewacie grę i użytkowników portalu?

Komentarz: pieterkov
2023-02-19
19:18

t4uho Junior

1

Nie widze kodu do wieży ciśnień na Horseshoe nie wiem czy ja poprostu nie moge go zauważyć albo go nie ma dodanego :/

Komentarz: t4uho
2023-02-16
22:22

Safcik Junior

Bug z save naprawiony musiałem zrobić nowego ale teraz mam drugi problem biegałem po mapce i kiedy wspinałem się po ścianie spadłem z niej i teram mój problem moje nogi zostały wbite w ziemię i nie można z niej wyjść podczas biegania wpadam pod tekstury blokuje się gdy spojrze w ziemię wiedzę jakieś kolorowe kwadraty i szybka podróż ani zabicie się i po jowne odrodzenie nie pomaga ma ktoś pomysł czego można jeszcze spróbować?

Komentarz: Safcik
2023-02-13
01:10

Safcik Junior

Grałem w DL2 przez okolo 30h na tym samym save w okolo 50/60FPS ale dzis po odpaleniu save mam maxymalnie 7FPS
stalo mi sie juz tak drugi raz dodam jeszcze ze jak zrobie nowego save jest wszystko oki i gra smiga w 50/60FPS
wie ktos moze czy da sie to jakos naprawic?

Komentarz: Safcik
2023-02-11
19:54

Scorpione Junior

Po misji pobocznej Teraz Twój ruch kupiłem łuk na bazarze. Mając trzeci poziom (po co piszą że pierwszy łuk jest dużo później ?)

Komentarz: Scorpione
2022-11-29
14:47

SnakeSkin Junior

😒

Witam .Może ktoś podpowie jak zmieniać strzały w łuku ,bo ni w ząb nie wiem jak ,cały czas ma podstawowe .

Komentarz: SnakeSkin
2022-11-25
23:21

nikodemm Junior

Mam problem bo od pewnego czasu po zdobyciu wieżowca VNC ceny u handlarzy gwałtownie spadły w sensie takim że jeżeli chce sprzedać złote rękawiczki to cena za nie jest 16

Komentarz: nikodemm
2022-11-22
23:02

Man From The Moon Pretorianin

Man From The Moon

W dziale o typach potworów brakuje mi tych szybkich, które jakby pozostawiają za sobą świetlisty pył.

Komentarz: Man From The Moon
2022-11-13
20:45

aleksandrag2 Junior

Mam pytanie w sprawie wiatraku o nazwie "cedr", w obszarze Saint Paul Island, nie mogę go odpalić, zabijam wszystkich regeneratów, odpalam generetor, potem platformę, która ma mi otworzyć przejście na gore, wchodzę na górę, ale nie wyświetla się żadna ikonka ze mogę odpalać wiatrak. Obszar już należy do Ocaleńców. Jestem już przy misji Przełom, więc raczej nie sądzę, że byłby to problem z brakiem postępu w grze. Czy mieliście taki problem, a jak tak, to jak sobie z nim radzić?

Komentarz: aleksandrag2

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl