Dying Light 2: Teraz twój ruch - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera solucję zadania pobocznego Teraz twój ruch (The Ball is in Your Court).
Aktualizacja:
Poniższa strona poradnika do Dying Light 2 przedstawia opis przejścia zadania pobocznego Teraz twój ruch (The Ball is in Your Court). Wyjaśniamy jak odnaleźć kryjówkę Huberta i podpowiadamy gdzie stoją kontenery GRE na nieużywanym parkingu.
- Informacje ogólne
- Nagrody za ukończenie questu
- Znajdź zaginionego dostawcę (Find the missing supplier)
- Dostań się do kryjówki Huberta (Find a way inside Hubert's hideout)
- Znajdź pojemniki GRE na nieużywanym parkingu (Find the GRE containers in the abandoned car park)
- Przeszukaj pojemniki GRE w składzie wojskowym (Search the GRE containers inside military depot)
- Porozmawiaj z Hubertem o zapasach (Talk to Hubert about the supplies)
- Zanieś towary Cwaniakowi (Take the delivery to Dodger)
Informacje ogólne


- Miejsce rozpoczęcia zadania: budynek Bazaru w dzielnicy Trinity, od Cwaniaka (Dodger)
- Rekomendowany poziom postaci: 2
Nagrody za ukończenie questu
- PD - walka: 2250
- PD - parkour: 750
- Waluta starego świata: 550
Znajdź zaginionego dostawcę (Find the missing supplier)


Kryjówkę Huberta znajdziecie na granicy Houndfield i Trinity. Na dachu znajdziecie otwarte drzwi do budynku.
Dostań się do kryjówki Huberta (Find a way inside Hubert's hideout)

Użyjcie wytrychu, aby otworzyć drzwi do następnego pomieszczenia, a następnie ukucnijcie i przejdźcie przez dziurę po prawej stronie.

Wskoczcie na rurę i wdrapcie się na górę do sekretnej kryjówki Huberta.
Znajdź pojemniki GRE na nieużywanym parkingu (Find the GRE containers in the abandoned car park)


Wejdźcie do budynku i porozmawiajcie z Markiem i Jonasem. Użyjcie drabinki w szybie windy, aby zejść na dół. Następnie zeskoczcie na dół przez otwór windy, aby znaleźć się na poziomie parkingu -2.

Przejdźcie przez korytarz ze światłem UV i wejdźcie na teren parkingu -2. Uważajcie na śpiących zarażonych. W pierwszej kolejności pozbądźcie się Wyjca. Zgaście latarkę i powoli zbliżcie się do niego od tyłu, aby szybko go wyeliminować. Następnie przejdźcie przez drzwi na końcu parkingu.


Wejdźcie po schodach i wskoczcie przez dziurę w ścianie na wyższe piętro. Skręćcie w prawo i podążajcie korytarzem, aż znajdziecie uchylone dwuskrzydłowe drzwi. W tym pomieszczeniu możecie uruchomić kolejny generator światła UV.


Przejdźcie przez następne uchylone drzwi na kolejną część parkingu na poziomie -1. Idźcie na wprost, przejdźcie koło żółtej taksówki i ciężarówek, skręćcie w prawo i zeskoczcie z powrotem na poziom parkingu -2.
Przeszukaj pojemniki GRE w składzie wojskowym (Search the GRE containers inside military depot)

Przejdźcie przez uchylone drzwi z napisem Restricted Area i włączcie kolejny generator światła UV. W tym pomieszczeniu będziecie musieli znaleźć 5 towarów, które miał dostarczyć Hubert.

Obok generatora znajdziecie filtry do wody. Następnie przeszukajcie 2 kontenery wojskowe. Kontener z lewej strony otworzycie za pomocą klucza GRE i znajdziecie w nim kolejne 2 kartony filtrów do wody.
Kontener z prawej strony ma otwarty właz na dachu. Wejdźcie do środka i użyjcie wytrychu, aby otworzyć skrzynię, w której znajdziecie koniak i cygara.
Porozmawiaj z Hubertem o zapasach (Talk to Hubert about the supplies)

Po opuszczeniu pomieszczenia z kontenerami udajcie się w lewo i przesuńcie deskę zasłaniającą przejście. Następnie skierujcie się w prawo, przejdźcie pomiędzy skrzyniami i wróćcie do szybu windy. Użyjcie drabiny, aby z powrotem znaleźć się na parterze budynku i wyjdźcie na zewnątrz.

Na zewnątrz czekać będzie Klaus ze swoją bandą. Niezależnie od Waszego wyboru, ludzie Klausa Was zaatakują.

Na terenie walki znajdziecie kilka włóczni, butlę gazową oraz inne bronie tymczasowe. Gdy wejdziecie na dach, przeciwnicy z bronią dwuręczną nie będą za Wami podążać. Pamiętajcie tylko, że cały czas będą mogli w Was rzucać butelkami oraz cegłami.
Pokonajcie najpierw Marka i Jonasa, a następnie 2 pozostałych wrogów. Potężnych ataków nie możecie zablokować, więc gdy przeciwnik z bronią dwuręczną się na Was zamachnie, wykonajcie unik w bok lub w tył.

Na koniec wróćcie do Huberta, aby powiedzieć mu o znalezionych towarach i bandytach.
Zanieś towary Cwaniakowi (Take the delivery to Dodger)

Wróćcie do Bazaru w dzielnicy Trinity i porozmawiajcie z Cwaniakiem (Dodger). W tym momencie będziecie mogli zachować tajemnicę Huberta lub wyjawić, że chciał okraść Cwaniaka. Niezależnie od tego co wybierzecie, zadanie zakończy się tak samo.
- Dying Light 2 - poradnik do gry
- Dying Light 2: Opis przejścia
- Dying Light 2: Zadania poboczne
- Dying Light 2: Przebłysk geniuszu - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Wszystko zostaje w rodzinie - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Obnażona szyja - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Lekcja historii - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Rybi mnich - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Usłane różami - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Istota przetrwania - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Na zdrowie - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Pierwszy biomarker - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Teraz twój ruch - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Dobry samarytanin - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Aleja snajperów - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Swat - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Żywiciel rodziny - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Rodzina zastępcza (Foster Family) - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Aitor - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Ptasie radio (Birdwatching) - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Kryształowa biel (Crystal White) - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Przykładny wnuczek (An Exemplary Grandson) - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Z siostrą za pan brat (Sister Act) - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Najczerwieńsza czerwień - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Dozgonne uczucie (Undying Affection) - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Renegaci - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Zadania Klubu książki
- Dying Light 2: Zadania poboczne
- Dying Light 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Zobacz tutaj: https://www.reddit.com/r/dyinglight/comments/ssajif/inventory_full_bug_in_dying_light_2/ https://rootmygalaxy.net/fix-dying-light-2-inventory-full-when-its-not/ https://steamcommunity.com/app/534380/discussions/0/3186862565357097975/ https://gamefaqs.gamespot.com/boards/288759-dying-light-2-stay-human/79899015 https://www.youtube.com/watch?v=c09Zu6KYQr0
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
Nie widze kodu do wieży ciśnień na Horseshoe nie wiem czy ja poprostu nie moge go zauważyć albo go nie ma dodanego :/
Bug z save naprawiony musiałem zrobić nowego ale teraz mam drugi problem biegałem po mapce i kiedy wspinałem się po ścianie spadłem z niej i teram mój problem moje nogi zostały wbite w ziemię i nie można z niej wyjść podczas biegania wpadam pod tekstury blokuje się gdy spojrze w ziemię wiedzę jakieś kolorowe kwadraty i szybka podróż ani zabicie się i po jowne odrodzenie nie pomaga ma ktoś pomysł czego można jeszcze spróbować?
Grałem w DL2 przez okolo 30h na tym samym save w okolo 50/60FPS ale dzis po odpaleniu save mam maxymalnie 7FPS
stalo mi sie juz tak drugi raz dodam jeszcze ze jak zrobie nowego save jest wszystko oki i gra smiga w 50/60FPS
wie ktos moze czy da sie to jakos naprawic?
Po misji pobocznej Teraz Twój ruch kupiłem łuk na bazarze. Mając trzeci poziom (po co piszą że pierwszy łuk jest dużo później ?)
Witam .Może ktoś podpowie jak zmieniać strzały w łuku ,bo ni w ząb nie wiem jak ,cały czas ma podstawowe .
Mam problem bo od pewnego czasu po zdobyciu wieżowca VNC ceny u handlarzy gwałtownie spadły w sensie takim że jeżeli chce sprzedać złote rękawiczki to cena za nie jest 16
W dziale o typach potworów brakuje mi tych szybkich, które jakby pozostawiają za sobą świetlisty pył.
Mam pytanie w sprawie wiatraku o nazwie "cedr", w obszarze Saint Paul Island, nie mogę go odpalić, zabijam wszystkich regeneratów, odpalam generetor, potem platformę, która ma mi otworzyć przejście na gore, wchodzę na górę, ale nie wyświetla się żadna ikonka ze mogę odpalać wiatrak. Obszar już należy do Ocaleńców. Jestem już przy misji Przełom, więc raczej nie sądzę, że byłby to problem z brakiem postępu w grze. Czy mieliście taki problem, a jak tak, to jak sobie z nim radzić?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
