Dying Light 2: Coraz silniejszy - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera opis przejścia zadania fabularnego Coraz silniejszy (Getting Stronger) – spotkanie z Hakonem, zagajnik, zrzut, bezpieczna strefa.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Dying Light znajduje się opis przejścia głównego questu Coraz silniejszy (Getting Stronger). Z poniższej solucji dowiecie się m.in. jak podążać za Hakonem, jak przeszukać pierwszy zagajnik dachowy, jak dotrzeć na dach ze zrzutem, jak uciec do bezpiecznej strefy i jak bronić się przed zarażonymi.
- Nagrody za ukończenie questu
- Poszukanie łupów na dachu (Search the roof for loot)
- Podążanie za Hakonem (Follow Hakon)
- Przeszukanie zrzutu (Search the airdrop)
- Dotarcie do bezpiecznej strefy (Get to the Safe Zone)
- Zabicie wirali (Kill the Virals)
Nagrody za ukończenie questu
- PD - walka: 2000
- PD - parkour: 250
- części do wytwarzania - miód, rumianek
- odblokowanie głównego questu Wskaźniki zarazy
Poszukanie łupów na dachu (Search the roof for loot)

Kontrolę nad bohaterem odzyskacie dopiero po znalezieniu się w chatce. Wyjdźcie z niej i porozmawiajcie z Hakonem (dla przypomnienia tylko żółte opcje dialogowe popychają rozmowę do przodu).
Wyruszcie po dachach za Hakonem. Spróbujcie wdrapać się po zniszczonym billboardzie i zaczekajcie na opuszczenie drabiny przez Hakona.

Dotrzecie na najwyższy dach, na którym jest zagajnik dachowy. Zagajniki skrywają łup - bronie oraz składniki do craftingu (m.in. miód i rumianek). W przypadku aktualnego celu misji musicie dodatkowo znaleźć na dachu biały kryształ (pomóżcie sobie w razie potrzeby zmysłem przetrwania).
Podążanie za Hakonem (Follow Hakon)

Wyruszcie w dalszą podróż. Po dotarciu na jeden z kolejnych dachów załączy się cut-scenka z obserwacji Stróżów Prawa (możecie opcjonalnie zadać dodatkowe pytania na ich temat) i rozdzielicie się na krótką chwilę z Hakonem.
Przeszukanie zrzutu (Search the airdrop)

Zeskoczcie z dachu i wyruszcie w stronę sąsiedniego budynku. Wasze zadanie to dotarcie na jego dach i wspinaczkę możecie rozpocząć w miejscu z obrazka - doskakujcie do kolejnych krawędzi, desek i drążków po to żeby wspinać się na coraz wyższe półki i balkoniki. Pilnujcie się przy tym żeby nie spaść z dużej wysokości, bo może to oznaczać poważne obrażenia lub nagłą śmierć.

Na dachu znajduje się skrzynia zrzutu z zaopatrzeniem i bohater użyje klucza dostępu GRE żeby ją otworzyć i znaleźć płytę główną.
Podczas rozmowy z Hakonem możecie wyjawić prawdę na temat okoliczności zdobycia klucza lub odmówić odpowiedzi - nie ma to znaczenia.
Dotarcie do bezpiecznej strefy (Get to the Safe Zone)

Nastanie noc i gra wyświetli ostrzeżenia na temat zagrożeń wynikających z podróżowania po zapadnięciu zmroku. Najważniejszą poradą jest to żeby starać się podróżować jak najwięcej po dachach budynków i unikać zbliżania się do wyjców, które mogą zaalarmować okolicę i zainicjować pościg.
Po dotarciu do wejścia do Bazaru nie zostaniecie wpuszczeni do środka. Musicie w rezultacie rozpocząć ucieczkę po tym jak pojawi się wyjec (nie można tego uniknąć). Biegnijcie za Hakonem bez zatrzymywania się i pomagajcie sobie ruchami parkourowymi. Docelowo musicie dotrzeć do widocznej na obrazku chatki na jednym z dachów.
Zabicie wirali (Kill the Virals)

W trakcie gdy Hakon będzie dobijał się do drzwi w okolicy zaczną pojawiać się zarażeni. Musicie przystąpić do atakowania ich. Z racji staczania walk ze zwinnymi biegającymi wiralami polegajcie w dużym stopniu na unikach i używajcie broni do wykonywania szybkich ataków.

Po walkach podbiegnijcie do Hakona żeby mu pomóc. Załączy się cut-scenka i rozmowa z Cillianem. Możecie przedstawić się jako pielgrzym lub nie i nie wpłynie to na możliwość znalezienia schronienia.
Odblokujecie bezpieczną strefę - to lokacje, do których można powracać nocą żeby skryć się w otoczeniu lamp UV. W celu zakończenia questu musicie skorzystać z łóżka i położyć się spać. Awansujecie do głównej misji Wskaźniki zarazy.
0
- Dying Light 2 - poradnik do gry
- Dying Light 2: Opis przejścia
- Dying Light 2: Zadania związane z fabułą
- Dying Light 2: Droga Pielgrzyma - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Coraz silniejszy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Wskaźniki zarazy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Jedyne wyjście - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Niesforny brat - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Pertraktacje - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Nalot - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Wieża ciśnień - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Rewolucja - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: W Mrok - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Czas na Waltza! - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Nowy dom - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Rozkazy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Obserwatorium - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Witamy na pokładzie - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Dying Light 2 Zagubione światło - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Katedra - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Audycja - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: But - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Nocni biegacze - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Imperium - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Veronika - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Przełom - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Zamach - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Teraz albo nigdy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: X13 - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Zadania związane z fabułą
- Dying Light 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
pieterkov Senator
Zamierzacie jeszcze kończyć ten poradnik czy olewacie grę i użytkowników portalu?
tr00y Pretorianin
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
MPK229 Legionista
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
myrazem96 Junior
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
leaven Konsul
Haha, muszę najpierw skończyć jedynkę a przeszedłem może z 5%.
tasman Junior
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Crugertime Junior
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
szunaj58 Junior
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
user8838365940 Junior
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
baltazar1908 Generał
co tu patrzeć jak to już skończone na dobre choć czasem walczę jeszcze z dlc, czekać the beast.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
