Dying Light 2: Inhibitory (Saint Paul Island) - lista wszystkich
Na tej stronie poradnika do Dying Light 2 znajdziecie lokalizację wszystkich inhibitorów (inhibitors) dostępnych w dzielnicy Saint Paul Island.
Aktualizacja:
Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera dokładną lokalizację wszystkich inhibitorów (inhibitors) dostępnych w dzielnicy Saint Paul Island.
1 inhibitor


- Ważne miejsca w okolicy: Stacja elektryczna - Saint Paul
- Lokalizacja: Centrum rozwoju GenModu THV
- Misja: nie dotyczy


Ten inhibitor schowany został w Badaniach eksperymentalnych GRE. Aby się do niego dostać potrzebujcie wytrychów. Dzięki nim otworzycie drzwi "Authorized personel only", za nim znajduje się skrzynia GRE. Z niej wyciągniecie inhibitor, który trafi do waszego ekwipunku.
2 inhibitor


- Ważne miejsca w okolicy: Stacja elektryczna - Saint Paul
- Lokalizacja: Centrum rozwoju GenModu THV
- Misja: nie dotyczy


To kolejny inhibitor w tej lokacji (Centrum rozwoju GenModu THV). Do niego również trzeba się dostać otwierając specjalne drzwi (Authorized personel only). Musicie skorzystać z wytrychów. Skrzynia znajduje się po lewej stronie, zaraz przy drzwiach.
3 inhibitor


- Ważne miejsca w okolicy: Stacja elektryczna - Saint Paul
- Lokalizacja: Centrum rozwoju GenModu THV
- Misja: nie dotyczy


Ostatni inhibitor w tej lokacji (Centrum rozwoju GenModu THV). Aby się do niego dostać musicie otworzyć drzwi (Authorized personel only) znajdujące się na samym dole budynku. W tym celu musicie ponownie użyć wytrychów. Sama skrzynia posiada dwa inhibitory, zebranie ich powinno zakończyć tę aktywność i dać Wam dodatkowe punkty.
4 inhibitor


- Ważne miejsca w okolicy: Centrum rozwoju GenModu THV
- Lokalizacja: Stacja elektryczna - Saint Paul
- Misja: nie dotyczy

Ten inhibitor znajdziecie w skrzyni GRE umieszczonej pod wodą. Będziecie musieli tam zanurkować przejmując stacje elektryczną. Część kabli bowiem należy podłączyć pod wodą.
Warto zaznaczyć, że po skrzynie lepiej udać się przed przejęciem stacji. Inaczej część ważnych przedmiotów może zniknąć.
5 inhibitor


- Ważne miejsca w okolicy: Metro: Katedra
- Lokalizacja: stacja metra.
- Misja: nie dotyczy


Tę znajdźkę zdobędziecie po odblokowaniu Metra: Katedra. Na samym końcu dotrzecie do bezpiecznego miejsca, w którym jest niewielka kuchnia. Spójrzcie na drewnianą szafkę po prawej stronie, a zobaczycie samotny inhibitor.
6 inhibitor


- Ważne miejsca w okolicy: Stacja elektryczna - Saint Paul
- Lokalizacja: anomalia GRE C-A-91
- Misja: nie dotyczy


Ten inhibitor znajdziecie na terenie anomalii GRE. Aby się do niego dostać musicie pierw pokonać przeciwnika zwanego Revenant. Nie jest to trudy wróg, ale szybki i zwinny. Często będzie Wam uciekać oraz przywoływać zwykłych zombie jako sojuszników. Dobrze skupić się na nim i zadawać mu obrażenia, aż ten nie zniknie.


Po skończonej walce wejdźcie na odpowiedni kontener i otwórzcie właz. Zaraz po wskoczeniu do środka zobaczycie skrzynię GRE. Otworzycie ją bez żadnego problemu, nie potrzeba do tego żadnej specjalnej umiejętności czy też wytrycha. W środku znajduje się inhibitor i kilka ciekawych przedmiotów, np. ubrań czy apteczek.
7 inhibitor


- Ważne miejsca w okolicy: Stacja elektryczna - Saint Paul
- Lokalizacja: wieża kościoła
- Misja: nie dotyczy


Eksplorując wieżę kościoła znajdziecie sejf. Potrzebujecie do niego kodu, aby bez problemu dostać się do środka. Tego zabezpieczenia nie można usunąć siłą, specjalna umiejętnością ani wytrychami. Karta z kodem leży piętro wyżej, na dachu, zaraz obok kamiennego gargulca. Musicie wyjść przez okno i wskoczyć na dach, a następnie otworzyć skrzynię z kodem.



Otwórzcie skrzynie, a od razu zobaczycie kopertę z kodem. Według notatki jest to - 444. Po otwarciu sejfu dostaniecie inhibitor.
Komentarze czytelników
pieterkov Senator
Zamierzacie jeszcze kończyć ten poradnik czy olewacie grę i użytkowników portalu?
tr00y Pretorianin
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
MPK229 Legionista
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
myrazem96 Junior
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
leaven Konsul
Haha, muszę najpierw skończyć jedynkę a przeszedłem może z 5%.
tasman Junior
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Crugertime Junior
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
szunaj58 Junior
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
user8838365940 Junior
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
baltazar1908 Generał
co tu patrzeć jak to już skończone na dobre choć czasem walczę jeszcze z dlc, czekać the beast.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
