Dying Light 2: Zamach - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera opis przejścia zadania fabularnego Zamach (Assassination).
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Dying Light 2 znajduje się opis przejścia głównego questu Zamach (Assassination). Z poniższej solucji dowiecie się m.in. co stało się w Rybim Oku.
Jeśli w trakcie przechodzenia gry Dying Light 2 staliście po stronie Ocaleńców, zamiast tego zadania otrzymacie misję Przełom (The Breakthrough).
- Nagrody za ukończenie questu
- Spotkaj się z Jackiem Mattem w kwaterze głównej Stróżów Prawa (Meet Jack Matt at the PK headquarters)
- Spotkaj się z Lawan w kantynie (Meet Lawan at the canteen)
- Powstrzymaj Lawan (Stop Lawan)
- Znajdź samochód (Find the car)
Nagrody za ukończenie questu
- PD - walka: 1000
- PD - parkour: 2000
- odblokowanie głównego questu Teraz albo nigdy
Spotkaj się z Jackiem Mattem w kwaterze głównej Stróżów Prawa (Meet Jack Matt at the PK headquarters)

Udajcie się do kwatery głównej Stróżów Prawa (Peacekeepers), obejrzyjcie krótki przerywnik filmowy z Juanem, a następnie udajcie się na rozmowę z Jackiem. Nie ma znaczenia, jakie opcje dialogowe będziecie wybierać.
Spotkaj się z Lawan w kantynie (Meet Lawan at the canteen)

Pójdźcie do kantyny na spotkanie z Lawan. Gdy będziecie na miejscu, zauważycie, że sytuacja w Rybim Oku jest krytyczna, a dodatkowo dowiecie się, co stało się z Frankiem.
Powstrzymaj Lawan (Stop Lawan)

Udajcie się do pokoju Lawan i pomówcie z nią. W trakcie rozmowy możecie wybierać dowolne kwestie dialogowe. Po krótkim przerywniku filmowym automatycznie przejdziecie do kolejnego etapu tego zadania.
Znajdź samochód (Find the car)

Gdy już dotrzecie do miejsca oznaczonego na mapie świata, będziecie musieli dostać się do otwartego okna oznaczonego na powyższym obrazku. Możecie to zrobić na kilka sposobów, ale najprościej będzie wdrapać się po ścianie i złapać drabinki lub skorzystać z prowizorycznej drabiny na ścianie obok.

Na górze znajdziecie drzwi, przy czym gra przed otwarciem ich wyświetli komunikat o tzw. punkcie bez powrotu (point of no return). Temat ten dokładniej opisaliśmy na stronie Endgame - czy jest w grze?. Oto najważniejsze informacje:
- Otwarcie drzwi kończy aktualny quest i rozpoczyna główne zadanie Teraz albo nigdy. Będziecie musieli zająć się dwoma finałowymi questami epilogu kampanii bez możliwości przerywania ich, tzn. bez powracania do swobodnej eksploracji mapy świata.
- Gra pozwoli Wam zająć się pominiętymi rzeczami po skończeniu głównej fabuły, ale załącza się też wtedy level scaling (zrównanie rang przeciwników z rangą gracza) i może to stać się trudniejsze.
- Jeśli chcecie się lepiej przygotować lub najpierw zająć opcjonalną zawartością, to po prostu oddalcie się od drzwi. Gra nie pogania z ich otwarciem.
- Dying Light 2 - poradnik do gry
- Dying Light 2: Opis przejścia
- Dying Light 2: Zadania związane z fabułą
- Dying Light 2: Droga Pielgrzyma - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Coraz silniejszy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Wskaźniki zarazy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Jedyne wyjście - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Niesforny brat - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Pertraktacje - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Nalot - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Wieża ciśnień - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Rewolucja - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: W Mrok - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Czas na Waltza! - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Nowy dom - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Rozkazy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Obserwatorium - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Witamy na pokładzie - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Dying Light 2 Zagubione światło - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Katedra - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Audycja - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: But - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Nocni biegacze - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Imperium - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Veronika - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Przełom - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Zamach - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Teraz albo nigdy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: X13 - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Zadania związane z fabułą
- Dying Light 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Zobacz tutaj: https://www.reddit.com/r/dyinglight/comments/ssajif/inventory_full_bug_in_dying_light_2/ https://rootmygalaxy.net/fix-dying-light-2-inventory-full-when-its-not/ https://steamcommunity.com/app/534380/discussions/0/3186862565357097975/ https://gamefaqs.gamespot.com/boards/288759-dying-light-2-stay-human/79899015 https://www.youtube.com/watch?v=c09Zu6KYQr0
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
Nie widze kodu do wieży ciśnień na Horseshoe nie wiem czy ja poprostu nie moge go zauważyć albo go nie ma dodanego :/
Bug z save naprawiony musiałem zrobić nowego ale teraz mam drugi problem biegałem po mapce i kiedy wspinałem się po ścianie spadłem z niej i teram mój problem moje nogi zostały wbite w ziemię i nie można z niej wyjść podczas biegania wpadam pod tekstury blokuje się gdy spojrze w ziemię wiedzę jakieś kolorowe kwadraty i szybka podróż ani zabicie się i po jowne odrodzenie nie pomaga ma ktoś pomysł czego można jeszcze spróbować?
Grałem w DL2 przez okolo 30h na tym samym save w okolo 50/60FPS ale dzis po odpaleniu save mam maxymalnie 7FPS
stalo mi sie juz tak drugi raz dodam jeszcze ze jak zrobie nowego save jest wszystko oki i gra smiga w 50/60FPS
wie ktos moze czy da sie to jakos naprawic?
Po misji pobocznej Teraz Twój ruch kupiłem łuk na bazarze. Mając trzeci poziom (po co piszą że pierwszy łuk jest dużo później ?)
Witam .Może ktoś podpowie jak zmieniać strzały w łuku ,bo ni w ząb nie wiem jak ,cały czas ma podstawowe .
Mam problem bo od pewnego czasu po zdobyciu wieżowca VNC ceny u handlarzy gwałtownie spadły w sensie takim że jeżeli chce sprzedać złote rękawiczki to cena za nie jest 16
W dziale o typach potworów brakuje mi tych szybkich, które jakby pozostawiają za sobą świetlisty pył.
Mam pytanie w sprawie wiatraku o nazwie "cedr", w obszarze Saint Paul Island, nie mogę go odpalić, zabijam wszystkich regeneratów, odpalam generetor, potem platformę, która ma mi otworzyć przejście na gore, wchodzę na górę, ale nie wyświetla się żadna ikonka ze mogę odpalać wiatrak. Obszar już należy do Ocaleńców. Jestem już przy misji Przełom, więc raczej nie sądzę, że byłby to problem z brakiem postępu w grze. Czy mieliście taki problem, a jak tak, to jak sobie z nim radzić?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
