Dying Light 2: Zamach - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera opis przejścia zadania fabularnego Zamach (Assassination).
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Dying Light 2 znajduje się opis przejścia głównego questu Zamach (Assassination). Z poniższej solucji dowiecie się m.in. co stało się w Rybim Oku.
Jeśli w trakcie przechodzenia gry Dying Light 2 staliście po stronie Ocaleńców, zamiast tego zadania otrzymacie misję Przełom (The Breakthrough).
- Nagrody za ukończenie questu
- Spotkaj się z Jackiem Mattem w kwaterze głównej Stróżów Prawa (Meet Jack Matt at the PK headquarters)
- Spotkaj się z Lawan w kantynie (Meet Lawan at the canteen)
- Powstrzymaj Lawan (Stop Lawan)
- Znajdź samochód (Find the car)
Nagrody za ukończenie questu
- PD - walka: 1000
- PD - parkour: 2000
- odblokowanie głównego questu Teraz albo nigdy
Spotkaj się z Jackiem Mattem w kwaterze głównej Stróżów Prawa (Meet Jack Matt at the PK headquarters)

Udajcie się do kwatery głównej Stróżów Prawa (Peacekeepers), obejrzyjcie krótki przerywnik filmowy z Juanem, a następnie udajcie się na rozmowę z Jackiem. Nie ma znaczenia, jakie opcje dialogowe będziecie wybierać.
Spotkaj się z Lawan w kantynie (Meet Lawan at the canteen)

Pójdźcie do kantyny na spotkanie z Lawan. Gdy będziecie na miejscu, zauważycie, że sytuacja w Rybim Oku jest krytyczna, a dodatkowo dowiecie się, co stało się z Frankiem.
Powstrzymaj Lawan (Stop Lawan)

Udajcie się do pokoju Lawan i pomówcie z nią. W trakcie rozmowy możecie wybierać dowolne kwestie dialogowe. Po krótkim przerywniku filmowym automatycznie przejdziecie do kolejnego etapu tego zadania.
Znajdź samochód (Find the car)

Gdy już dotrzecie do miejsca oznaczonego na mapie świata, będziecie musieli dostać się do otwartego okna oznaczonego na powyższym obrazku. Możecie to zrobić na kilka sposobów, ale najprościej będzie wdrapać się po ścianie i złapać drabinki lub skorzystać z prowizorycznej drabiny na ścianie obok.

Na górze znajdziecie drzwi, przy czym gra przed otwarciem ich wyświetli komunikat o tzw. punkcie bez powrotu (point of no return). Temat ten dokładniej opisaliśmy na stronie Endgame - czy jest w grze?. Oto najważniejsze informacje:
- Otwarcie drzwi kończy aktualny quest i rozpoczyna główne zadanie Teraz albo nigdy. Będziecie musieli zająć się dwoma finałowymi questami epilogu kampanii bez możliwości przerywania ich, tzn. bez powracania do swobodnej eksploracji mapy świata.
- Gra pozwoli Wam zająć się pominiętymi rzeczami po skończeniu głównej fabuły, ale załącza się też wtedy level scaling (zrównanie rang przeciwników z rangą gracza) i może to stać się trudniejsze.
- Jeśli chcecie się lepiej przygotować lub najpierw zająć opcjonalną zawartością, to po prostu oddalcie się od drzwi. Gra nie pogania z ich otwarciem.
0
- Dying Light 2 - poradnik do gry
- Dying Light 2: Opis przejścia
- Dying Light 2: Zadania związane z fabułą
- Dying Light 2: Droga Pielgrzyma - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Coraz silniejszy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Wskaźniki zarazy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Jedyne wyjście - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Niesforny brat - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Pertraktacje - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Nalot - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Wieża ciśnień - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Rewolucja - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: W Mrok - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Czas na Waltza! - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Nowy dom - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Rozkazy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Obserwatorium - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Witamy na pokładzie - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Dying Light 2 Zagubione światło - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Katedra - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Audycja - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: But - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Nocni biegacze - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Imperium - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Veronika - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Przełom - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Zamach - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Teraz albo nigdy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: X13 - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Zadania związane z fabułą
- Dying Light 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
pieterkov Senator
Zamierzacie jeszcze kończyć ten poradnik czy olewacie grę i użytkowników portalu?
tr00y Pretorianin
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
MPK229 Legionista
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
myrazem96 Junior
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
leaven Konsul
Haha, muszę najpierw skończyć jedynkę a przeszedłem może z 5%.
tasman Junior
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Crugertime Junior
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
szunaj58 Junior
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
user8838365940 Junior
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
baltazar1908 Generał
co tu patrzeć jak to już skończone na dobre choć czasem walczę jeszcze z dlc, czekać the beast.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
