Dying Light 2: Pomóc Frankowi czy ścigać pojazd? Przełom
Ta strona poradnika do Dying Light 2 wyjaśnia ważny wybór z głównego questu Przełom – pomóc Frankowi, czy ścigać pojazd?
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Dying Light 2 znajdziecie opis ważnego wyboru z głównego zadania Przełom. Dowiecie się jak wyglądają główne założenia i warianty wyboru odnośnie tego czy pomóc Frankowi, a może lepiej ścigać pojazd.
Kompletny opis przejścia głównego zadania Przełom znajdziecie w naszej solucji. Poniższy opis dotyczy wyłącznie ważnego wyboru.
- Ważby wybór w misji Przełom - pomóc Frankowi czy ruszyć za pojazdem?
 - Wariant 1 - Ruszenie za furgonetką (Go for the truck)
 - Wariant 2 - Poproszenie Margaret o pomoc (Ask Margaret for help)
 
Ważby wybór w misji Przełom - pomóc Frankowi czy ruszyć za pojazdem?
Po bitwie otrzymacie cel misji sprawdzenia stanu Franka i on również ma limit czasu, ale w tym przypadku wystarczy podbiec w oznaczone miejsce i zajmie to Wam maksymalnie kilkanaście sekund.
Załączy się ważny wybór dotyczący trafionego zatrutą strzału Franka. Dostępne są dwa warianty zachowania:
- Wariant 1: lewa opcja dialogowa - Zakłada on poproszenie Jacka Matta o utrzymywanie Franka przy życiu po to żeby od razu wyruszyć w pościg za furgonetką. To gorszy wariant, bo Frank będzie mógł zginąć.
 - Wariant 2: prawa opcja dialogowa - Zakłada on znalezienie sposobu na udzielenie pomocy Frankowi. Jest to lepszy wariant, bo Frank będzie mógł w ten sposób przeżyć, a w dalszej części misji i tak wyruszycie w pościg za pojazdem.
 
Wariant 1 - Ruszenie za furgonetką (Go for the truck)

Nie udzielenie pomocy Frankowi w misji Przełom jest równoznaczne z tym, że mężczyzna umrze.
Wariant 2 - Poproszenie Margaret o pomoc (Ask Margaret for help)

Margaret odnajdziecie w chatce w lokacji Culvert Island. Po wysłuchaniu rozmowy z nią otrzymacie zadanie odnalezienia 5 podwodnych ziół.
Wyjdźcie na zewnątrz i zanurkujcie. Używajcie zmysłu przetrwania żeby łatwo odnajdywać rośliny rosnące na dnie. Musicie pozyskać 5 ziół.

Po tym jak zdobędziecie zioła musicie wyruszyć z powrotem do Franka - nowy limit czasu to 2 i pół minuty. Jak najszybciej wydostańcie się z wody żeby móc rozpocząć bieg. Celem podróży jest wejście do kantyny w Rybim Oku i po dotarciu w to miejsce powinniście mieć jeszcze sporo czasu w zapasie.
Obejrzyjcie cut-scenkę z uratowania Franka. W trakcie tej sceny możecie nie odzywać się lub powiedzieć Lawan o tym, że Renegaci nie używają trucizny, której użyto na Franku. Spowoduje to powstanie podejrzeń, że mógł otruć go ktoś inny.
0
- Dying Light 2 - poradnik do gry
- Dying Light 2: Opis przejścia
	
- Dying Light 2: Ważne wybory
		
- Dying Light 2: Wszystkie ważne wybory
 - Dying Light 2: Spotkanie z Aitorem czy Sophie? Nalot
 - Dying Light 2: Walczyć czy negocjować z Jackiem i Joe? Wieża ciśnień
 - Dying Light 2: Której frakcji przekazać wieżę? Wieża ciśnień
 - Dying Light 2: Spełnić życzenie Alberto, czy iść do centrum? Rewolucja
 - Dying Light 2: Czy warto pomóc Hakonowi? Rewolucja / W mrok
 - Dying Light 2: Czy warto pomóc Anderson? W mrok
 - Dying Light 2: Powiedzieć co stało się Aitorem czy skłamać? Nowy dom
 - Dying Light 2: Pomóc Juanowi czy Mattowi? Witamy na pokładzie
 - Dying Light 2: Przekazać kontrolę Juanowi czy Frankowi? Audycja
 - Dying Light 2: Pomóc Frankowi czy ścigać pojazd? Przełom
 - Dying Light 2: Zaufać Pułkownikowi czy Mattowi? Teraz albo nigdy
 - Dying Light 2: Które zakończenie wybrać? X13
 
 
 - Dying Light 2: Ważne wybory
		
 
 - Dying Light 2: Opis przejścia
	
 
Komentarze czytelników
pieterkov Senator
Zamierzacie jeszcze kończyć ten poradnik czy olewacie grę i użytkowników portalu?
tr00y Pretorianin
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
MPK229 Legionista
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
myrazem96 Junior
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
leaven Konsul
Haha, muszę najpierw skończyć jedynkę a przeszedłem może z 5%.
tasman Junior
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Crugertime Junior
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
szunaj58 Junior
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
user8838365940 Junior
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B 
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
baltazar1908 Generał
co tu patrzeć jak to już skończone na dobre choć czasem walczę jeszcze z dlc, czekać the beast.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
