Dying Light 2: Endgame - czy jest w grze?
Ta strona poradnika do gry Dying Light 2 odpowiada na pytanie czy jest dostępna faza endgame – czy można grać dalej po skończeniu głównej fabuły.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Dying Light 2 znajdziecie odpowiedź na pytanie czy możliwe jest kontynuowanie gry po skończeniu głównego wątku fabularnego w ramach tzw. fazy endgame. Może to być istotna kwestia pod kątem chęci spędzania z grą wolnego czasu pomimo zajęcia się wszystkimi głównymi questami.
- Endgame - ogólne informacje
- Level scaling - jak działa?
- Punkt bez powrotu - czy występuje w grze?
- Dodatkowe informacje o Bazarze
Endgame - ogólne informacje

Dla przypomnienia w Dying Light 2 obowiązuje podział na główne questy, poboczne questy oraz różnorakie dodatkowe aktywności. Do ukończenia głównej fabuły wymagane jest zajęcie się wyłącznie wszystkimi głównymi misjami. Cała reszta jest opcjonalna.
Gra pozwoli Wam grać dalej po zajęciu się całą główną fabułą. Główny bohater powróci do lokacji Rybie Oko i będziecie mogli zajmować się pominiętymi rzeczami - pobocznymi questami, opcjonalnymi aktywnościami, poszukiwaniami znajdziek, rozwijaniem postaci czy po prostu swobodnym eksplorowaniem obu części miasta. Nie musicie starać się "oczyścić" mapy ze wszystkich znaczników zanim przystąpicie do finału głównego wątku fabularnego.
Level scaling - jak działa?
Niestety po skończeniu kampanii gra zaczyna skalować poziom wyzwania - dotyczy to przeciwników oraz aktywności/questów i oznacza, że gra dopasuje ich poziom do aktualnej rangi Aidena, w rezultacie czego nie doświadczycie już dominacji nad przeciwnikami wynikającej z bycia na wyższej randze i używania broni z wyższych poziomów. Możecie mieć większe problemy z zaliczaniem questów i aktywności ze zrównowaną rangą, a nawet z pokonywaniem zwykłych przeciwników i może to wymuszać wymianę sprzętu na lepszy.
Punkt bez powrotu - czy występuje w grze?

Jeżeli chcecie uniknąć problemów opisanych w poprzednim podpunkcie, to rozważcie zajęcie się najtrudniejszymi aktywnościami przed zaliczeniem fabuły. Chodzi tu m.in. o poboczne questy z dużą ilością walk, anomalie czy budynki kwarantanny.
Pomocny może się tu okazać tzw. punkt bez powrotu (point of no return). Aktywuje się on przed rozpoczęciem przedostatniego głównego questu kampanii i gra wyświetla na ekranie ostrzeżenie (powyższy obrazek). Możecie w takiej sytuacji odstąpić od awansowania do epilogu kampanii i zająć się najpierw innymi rzeczami. Nie ma żadnego przymusu żeby od razu przystąpić do finału przygody.
Dodatkowe informacje o Bazarze

Drobnym wyjątkiem od powyższej reguły jest Bazar ze starego miasta. W wyniku zaliczania początkowych głównych misji na Bazarze dojdzie do wydarzeń, które tymczasowo zablokują dostęp do NPC-ów z tej lokacji oraz które mogą anulować poboczne questy powiązane z tym miejscem. Proponujemy zająć się opcjonalnymi questami z Bazaru, gdy tylko na mapie świata pojawią się wykrzykniki symbolizujące miejsca ich rozpoczynania. Będziecie mieli dzięki temu pewność, że nic Was nie ominie.
- Dying Light 2 - poradnik do gry
- Dying Light 2: Poradnik do gry
- Dying Light 2: FAQ
- Dying Light 2: Świat i informacje o grze
- Dying Light 2: Wybory - czy są w grze?
- Dying Light 2: Jedyne wyjście - kiedy zadzwoni Hakon?
- Dying Light 2: Znajomość serii - czy jest wymagana?
- Dying Light 2: Crossplay - czy jest dostępny?
- Dying Light 2: Świat gry - czy jest duży?
- Dying Light 2: Romanse - czy są możliwe?
- Dying Light 2: Stan gry - czy można zapisywać?
- Dying Light 2: Pieniądze - jak zarabiać i wydawać?
- Dying Light 2: Endgame - czy jest w grze?
- Dying Light 2: Przerwanie questu - czy jest możliwe?
- Dying Light 2: Psy i koty - czy pojawiają się w grze?
- Dying Light 2: Świat i informacje o grze
- Dying Light 2: FAQ
- Dying Light 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Zobacz tutaj: https://www.reddit.com/r/dyinglight/comments/ssajif/inventory_full_bug_in_dying_light_2/ https://rootmygalaxy.net/fix-dying-light-2-inventory-full-when-its-not/ https://steamcommunity.com/app/534380/discussions/0/3186862565357097975/ https://gamefaqs.gamespot.com/boards/288759-dying-light-2-stay-human/79899015 https://www.youtube.com/watch?v=c09Zu6KYQr0
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
Nie widze kodu do wieży ciśnień na Horseshoe nie wiem czy ja poprostu nie moge go zauważyć albo go nie ma dodanego :/
Bug z save naprawiony musiałem zrobić nowego ale teraz mam drugi problem biegałem po mapce i kiedy wspinałem się po ścianie spadłem z niej i teram mój problem moje nogi zostały wbite w ziemię i nie można z niej wyjść podczas biegania wpadam pod tekstury blokuje się gdy spojrze w ziemię wiedzę jakieś kolorowe kwadraty i szybka podróż ani zabicie się i po jowne odrodzenie nie pomaga ma ktoś pomysł czego można jeszcze spróbować?
Grałem w DL2 przez okolo 30h na tym samym save w okolo 50/60FPS ale dzis po odpaleniu save mam maxymalnie 7FPS
stalo mi sie juz tak drugi raz dodam jeszcze ze jak zrobie nowego save jest wszystko oki i gra smiga w 50/60FPS
wie ktos moze czy da sie to jakos naprawic?
Po misji pobocznej Teraz Twój ruch kupiłem łuk na bazarze. Mając trzeci poziom (po co piszą że pierwszy łuk jest dużo później ?)
Witam .Może ktoś podpowie jak zmieniać strzały w łuku ,bo ni w ząb nie wiem jak ,cały czas ma podstawowe .
Mam problem bo od pewnego czasu po zdobyciu wieżowca VNC ceny u handlarzy gwałtownie spadły w sensie takim że jeżeli chce sprzedać złote rękawiczki to cena za nie jest 16
W dziale o typach potworów brakuje mi tych szybkich, które jakby pozostawiają za sobą świetlisty pył.
Mam pytanie w sprawie wiatraku o nazwie "cedr", w obszarze Saint Paul Island, nie mogę go odpalić, zabijam wszystkich regeneratów, odpalam generetor, potem platformę, która ma mi otworzyć przejście na gore, wchodzę na górę, ale nie wyświetla się żadna ikonka ze mogę odpalać wiatrak. Obszar już należy do Ocaleńców. Jestem już przy misji Przełom, więc raczej nie sądzę, że byłby to problem z brakiem postępu w grze. Czy mieliście taki problem, a jak tak, to jak sobie z nim radzić?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
