Dying Light 2: Renegaci - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do gry Dying Light 2 zawiera solucję zadania pobocznego Renegaci (Renegades).
Aktualizacja:
Niniejsza strona poradnika do Dying Light 2 przedstawia opis przejścia zadania pobocznego Renegaci (Renegades). Podpowiadamy jak pomóc ocaleńcom i pokonać Eliasza i jego bandę, aby zdobyć broń palną.
- Informacje ogólne
 - Nagrody za ukończenie questu
 - Zabij renegatów na wyspie (Kill the Renegades on the island)
 - Porozmawiaj z ocaleńcami (Talk to survivors)
 - Znajdź wziętych do niewoli ocaleńców (Find the survivors taken prisoner)
 - Oczyść obszar obozu, żeby umożliwić bezpieczną ucieczkę (Clear the camp area to make escape safe)
 - Zabij Eliasza i jego zbirów (Kill Elias and his goons)
 - Uwolnij uwięzionych ocaleńców (Free the imprisoned survivors)
 
Informacje ogólne

- Miejsce rozpoczęcia zadania: obóz ocaleńców w dzielnicy Garrison, zadanie rozpocznie się automatycznie po ukończeniu głównej misji fabularnej Rozkazy
 - Rekomendowana ranga postaci: 4
 
Nagrody za ukończenie questu
- PD - walka: 3500
 - PD - parkour: 3500
 - Strzelba (Boomstick)
 
Zabij renegatów na wyspie (Kill the Renegades on the island)

Użyjcie paralotni, aby po cichu dostać się do obozu i wylądujcie na dachu małego budynku. Ukucnijcie i sprawdźcie lornetką pozycję wroga. Wyeliminujcie najpierw słabszych przeciwników cichym zabójstwem.

Na końcu zabijcie głównego przeciwnika. Na terenie walki znajdziecie kilak włóczni oraz innych tymczasowych broni, które pozwolą Wam na szybką wygraną.
Porozmawiaj z ocaleńcami (Talk to survivors)

Po wyeliminowaniu zagrożenia, zapukajcie do drzwi i porozmawiajcie z ocaleńcami.
Znajdź wziętych do niewoli ocaleńców (Find the survivors taken prisoner)


Udajcie się do budynku niedaleko wyspy w dzielnicy Garrison i otwórzcie drzwi wytrychem.

Zbadajcie zwłoki leżące na stole przy drzwiach. Gdy odezwie się do Was jeden z ocaleńców, wyruszcie do następnej lokacji.


W następnej kryjówce będzie na Was czekał jeden z renegatów, pokonajcie przeciwnika oraz zarażonych, którzy mogą pojawić się w pomieszczeniu. Po pokonaniu zagrożenia, otwórzcie wytrychem drzwi do następnego pomieszczenia. Gdy przeszukacie ostatni pokój, udajcie się do kolejnej kryjówki ocaleńców.


Dolećcie do budynku paralotnią i wylądujcie na dachu. W kryjówce będzie czekało kilku renegatów, wszystkich możecie szybko wyeliminować cichym zabójstwem.
Oczyść obszar obozu, żeby umożliwić bezpieczną ucieczkę (Clear the camp area to make escape safe)


Ostatnim miejscem, do którego będziecie musieli się udać to obóz bandytów. Użyjcie najpierw lornetki, aby sprawdzić gdzie znajdują się wszyscy przeciwnicy i zaplanujcie najlepszą metodę na szybkie oczyszczenie obozu.

Przeskoczcie na pociąg i przejdźcie przez deski, aby wejść do pomieszczenia, w którym znajdować się będzie 3 renegatów. Ukucnijcie i po cichu wyeliminujcie ich wszystkich. Jeden z nich będzie kucał na środku pomieszczenia, 2 pozostałych znajdziecie przy oknie. Następnie wejdźcie po schodach na wyższy poziom.

W tym pomieszczeniu będzie przebywać 4 renegatów, w tym główny przeciwnik. Możecie schować się za niebieskimi półkami na środku pokoju i wykonać cichą eliminację na przeciwniku, który będzie przechodził obok.

Na koniec wyjdźcie na dach i pokonajcie pozostałych 3 renegatów. Chowając się w wysokiej trawie możecie po cichu wyeliminować ich wszystkich.

Po oczyszczeniu obozu z wszystkich wrogów, wróćcie do pokoju, w którym przebywał główny dowódca renegatów i wypuśćcie ocaleńców.
Zabij Eliasza i jego zbirów (Kill Elias and his goons)

Gdy pojawi się Eliasz i jego banda, pokonajcie wszystkich 5 przeciwników. Jeden z nich będzie wyposażony w broń dwuręczną, której ataki nie da się zablokować.
Unikajcie ognistych podmuchów jednego z wrogów i postarajcie się wyjść na dach. Tym sposobem będziecie mogli pozbyć się wrogów pojedynczo, nie wszyscy bowiem pójdą za Wami. Na terenie walki znajdziecie również kilka broni tymczasowych, takich jak cegły i włócznie.
Uwolnij uwięzionych ocaleńców (Free the imprisoned survivors)

Po pokonaniu Eliasza i jego bandy, podejdźcie ponownie do drzwi i otwórzcie je wytrychem, aby wypuścić ocaleńców.
0
- Dying Light 2 - poradnik do gry
- Dying Light 2: Opis przejścia
	
- Dying Light 2: Zadania poboczne
		
- Dying Light 2: Przebłysk geniuszu - solucja, opis przejścia
 - Dying Light 2: Wszystko zostaje w rodzinie - solucja, opis przejścia
 - Dying Light 2: Obnażona szyja - solucja, opis przejścia
 - Dying Light 2: Lekcja historii - solucja, opis przejścia
 - Dying Light 2: Rybi mnich - solucja, opis przejścia
 - Dying Light 2: Usłane różami - solucja, opis przejścia
 - Dying Light 2: Istota przetrwania - solucja, opis przejścia
 - Dying Light 2: Na zdrowie - solucja, opis przejścia
 - Dying Light 2: Pierwszy biomarker - solucja, opis przejścia
 - Dying Light 2: Teraz twój ruch - solucja, opis przejścia
 - Dying Light 2: Dobry samarytanin - solucja, opis przejścia
 - Dying Light 2: Aleja snajperów - solucja, opis przejścia
 - Dying Light 2: Swat - solucja, opis przejścia
 - Dying Light 2: Żywiciel rodziny - solucja, opis przejścia
 - Dying Light 2: Rodzina zastępcza (Foster Family) - solucja, opis przejścia
 - Dying Light 2: Aitor - solucja, opis przejścia
 - Dying Light 2: Ptasie radio (Birdwatching) - solucja, opis przejścia
 - Dying Light 2: Kryształowa biel (Crystal White) - solucja, opis przejścia
 - Dying Light 2: Przykładny wnuczek (An Exemplary Grandson) - solucja, opis przejścia
 - Dying Light 2: Z siostrą za pan brat (Sister Act) - solucja, opis przejścia
 - Dying Light 2: Najczerwieńsza czerwień - solucja, opis przejścia
 - Dying Light 2: Dozgonne uczucie (Undying Affection) - solucja, opis przejścia
 - Dying Light 2: Renegaci - solucja, opis przejścia
 - Dying Light 2: Zadania Klubu książki
 
 
 - Dying Light 2: Zadania poboczne
		
 
 - Dying Light 2: Opis przejścia
	
 
Komentarze czytelników
pieterkov Senator
Zamierzacie jeszcze kończyć ten poradnik czy olewacie grę i użytkowników portalu?
tr00y Pretorianin
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
MPK229 Legionista
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
myrazem96 Junior
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
leaven Konsul
Haha, muszę najpierw skończyć jedynkę a przeszedłem może z 5%.
tasman Junior
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Crugertime Junior
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
szunaj58 Junior
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
user8838365940 Junior
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B 
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
baltazar1908 Generał
co tu patrzeć jak to już skończone na dobre choć czasem walczę jeszcze z dlc, czekać the beast.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
