Dying Light 2: Witamy na pokładzie - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera opis przejścia zadania fabularnego Witamy na pokładzie (Welcome on Board) – ważny wybór z rozmowy z Juanem, mieszkanie kolekcjonera.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Dying Light 2 znajduje się opis przejścia głównego questu Witamy na pokładzie (Welcome On Board). Z poniższej solucji dowiecie się m.in. czego dotyczy ważny wybór z rozmowy z Juanem, jakie czynności wykonywać na terenie Pływającej Fortecy SP, jak przedostać się do apartamentu kolekcjonera sztuki i jak poprawnie przeszukać mieszkanie.
- Nagrody za ukończenie questu
- Zgłoszenie się do centrum dowodzenia Stróżów Prawa (Report to the Peacekeepers' headquarters)
- Porozmawianie z Jackiem Mattem (Talk to Jack Matt)
- Porozmawianie z Juanem w Kantynie (Talk to Juan in the Canteen)
- Dotarcie do apartamentu kolekcjonera sztuki (Get to art collector's apartment)
- Odnalezienie kosztowności w mieszkaniu (Find valuables for Juan in the apartment)
- Przeszukanie dachu (Search the roof)
- Zabranie trunku (Take the liquor)
- Udanie się na przyjęcie Daniora (Attend Danior's party) - opcjonalny cel misji
- Ponowne spotkanie z Juanem (Talk to Juan again) - ważny wybór
Nagrody za ukończenie questu
- PD - walka: 1250
- PD - parkour: 3750
- latarka UV - jest to bardzo przydatny gadżet do podróżowania nocą, który może być używany do odstraszania oraz osłabiania potworów próbujących dopaść Aidena
- broń biała (Glaive)
- odblokowanie głównego questu Katedra
Zgłoszenie się do centrum dowodzenia Stróżów Prawa (Report to the Peacekeepers' headquarters)

Musicie wyruszyć do portu w dzielnicy The Wharf. Znajduje się tam Pływająca Forteca SP, która jest główną siedzibą frakcji Stróżów Prawa w centrum. Na teren bazy tej frakcji prowadzi bramka i zostaniecie bez problemów wpuszczeni do środka. To nowa bezpieczna lokacja, w której oprócz zajmowania się główną fabułą można też rozpoczynać poboczne questy oraz korzystać z łóżka, usług handlarza i rzemieślnika.
Przy próbie wejścia na pokład zacumowanego statku spotkacie Barta, od którego otrzymacie dalsze wytyczne. Po drodze spotkacie grupę NPC-ów - możecie ich zignorować i przejść dalej. Musicie spotkać się z członkinią SP Meyer.
Porozmawianie z Jackiem Mattem (Talk to Jack Matt)

Jack Matt również przebywa na pokładzie Pływającej Fortecy SP - najlepiej podążać dokładnie za ikonami na ekranie, bo statek jest wielopoziomową lokacją i łatwo jest zgubić się na jego pokładzie.
Podczas rozmowy z Jackiem możecie wyjawić chęć odnalezienia siostry lub zachować to dla siebie i nie wpłynie to na dalszy przebieg misji.

Po zakończonym spotkaniu musicie powrócić do Meyer i raz jeszcze porozmawiać z nią. Otrzymacie latarkę UV, która przydaje się do odstraszania potworów podczas nocnych wypraw (wymagane jest umieszczenie jej w jednym z aktywnych slotów akcesoriów).
Dotrzyjcie do kajuty na pokładzie statku, w której przebywa Noelle. To kolejna z ważniejszych postaci do odbycia rozmowy.
Porozmawianie z Juanem w Kantynie (Talk to Juan in the Canteen)

Musicie na początek opuścić pokład Pływającej Fortecy i jeśli nie chcecie zgubić się po drodze to podążajcie za kolejnymi znacznikami do wyjścia prowadzącego na plac przed portem. Juan przebywa na terenie Rybiego Oka - dotrzyjcie tam o własnych siłach lub polegając na szybkiej podróży.
Nie możecie ostatecznie zawalić rozmowy z Juanem, przy czym warto wybrać opcję zastraszenia go (prawą górną). Po zakończeniu spotkaniu z Juanem spotkajcie się w Rybim Oku z Lawan.
Dotarcie do apartamentu kolekcjonera sztuki (Get to art collector's apartment)

Apartament znajduje się w dzielnicy Downtown i sporym problemem jest to, że jest on na wysokim piętrze. Musicie skorzystać z paralotni, przy czym zanim jej użyjecie rozejrzyjcie się u podstawy budynku z apartamentem za windą podróżującą na górę (powyższy obrazek).


Dotrzyjcie teraz do wentylatora na dachu budynku znajdującego się na południe od celu misji (obrazek 1). Jeśli dostatecznie dużo czasu spędzicie na próbie zaliczenia celu misji, to gra powinna Wam zaznaczyć ten wentylator.
Ustawcie się na wentylatorze i przytrzymajcie przycisk interakcji żeby wyjąć paralotnię. Aiden od razu rozpocznie lot na dużej wysokości i musicie celować w balkoniki z obrazka 2, które otaczają mieszkanie kolekcjonera sztuki.
Odnalezienie kosztowności w mieszkaniu (Find valuables for Juan in the apartment)


Po wejściu do mieszkania kolekcjonera sztuki zacznijcie korzystać ze zmysłu przetrwania żeby oprócz łupu odnajdywać też nowe ślady. Możecie zbadać:
- puste miejsce na ścianie po obrazie,
- notatkę na małym biurku (obrazek 1),
- notatkę przed monitorami w pomieszczeniu na piętrze (obrazek 2),

- telefon z sekretarką obok łóżka (powyższy obrazek) - dowiecie się o planowanej ewakuacji kolekcjonera.
Przeszukanie dachu (Search the roof)

Na dach możecie dostać się bezpośrednio z mieszkania kolekcjonera - użyjcie wytrychów na drzwiach w mieszkaniu żeby dotrzeć do drabiny.
Po dotarciu na dach zbadajcie szkielet i wysłuchajcie rozmowy przez krótkofalówkę.
Zabranie trunku (Take the liquor)

Musicie podnieść butelkę z trunkiem, która jest obok krzesła ze szkieletem - pokazaliśmy ją na obrazku.
Udanie się na przyjęcie Daniora (Attend Danior's party) - opcjonalny cel misji

Pojawienie się na przyjęciu nie jest obowiązkowym celem misji, ale to dobry pomysł na lepsze poznanie kilku ważnych NPC-ów. Przyjęcie organizowane jest w Rybim Oku i możecie:
- porozmawiać z Daniorem i podarować mu prezent,
- porozmawiać z Lawan i Rowem,
- wyrazić chęć wzięcia udziału w grze 'prawda lub wyzwanie' lub odmówić - nie ma to wpływu na dalszą część questu,
- raz jeszcze porozmawiać z Daniorem.
Ponowne spotkanie z Juanem (Talk to Juan again) - ważny wybór

Na potrzeby kontynuowania opisywanej misji musicie powrócić na Pływającą Fortecę SP. Możecie napić się z Juanem trunku odnalezionego na dachu budynku z mieszkaniem kolekcjonera sztuki lub odmówić.
Ważniejsza jest druga część rozmowy, bo czeka Was ważny wybór dokonywany pod presją czasu:
- Pomogę Ci (I can help you): jeśli zgodzicie się współpracować z Juanem, automatycznie przejdziecie do kolejnego zadania głównego - Katedra (Cathedral);
- Zostaję z Mattem (I'll stick with Matt): wybierając stronę Matta rozpoczniecie zadanie główne Zagubione światło (The Lost Light).
0
- Dying Light 2 - poradnik do gry
- Dying Light 2: Opis przejścia
- Dying Light 2: Zadania związane z fabułą
- Dying Light 2: Droga Pielgrzyma - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Coraz silniejszy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Wskaźniki zarazy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Jedyne wyjście - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Niesforny brat - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Pertraktacje - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Nalot - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Wieża ciśnień - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Rewolucja - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: W Mrok - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Czas na Waltza! - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Nowy dom - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Rozkazy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Obserwatorium - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Witamy na pokładzie - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Dying Light 2 Zagubione światło - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Katedra - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Audycja - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: But - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Nocni biegacze - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Imperium - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Veronika - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Przełom - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Zamach - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Teraz albo nigdy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: X13 - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Zadania związane z fabułą
- Dying Light 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
pieterkov Senator
Zamierzacie jeszcze kończyć ten poradnik czy olewacie grę i użytkowników portalu?
tr00y Pretorianin
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
MPK229 Legionista
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
myrazem96 Junior
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
leaven Konsul
Haha, muszę najpierw skończyć jedynkę a przeszedłem może z 5%.
tasman Junior
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Crugertime Junior
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
szunaj58 Junior
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
user8838365940 Junior
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
baltazar1908 Generał
co tu patrzeć jak to już skończone na dobre choć czasem walczę jeszcze z dlc, czekać the beast.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
