Dying Light 2: Imperium - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera opis przejścia zadania fabularnego Imperium (Empire).
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Dying Light 2 znajduje się opis przejścia głównego questu Imperium (Empire). Z poniższej solucji dowiecie się m.in. jak wspiąć się na wieże transmisyjne.
Jeśli w zadaniu Audycja (Broadcast) stanęliście po stronie Franka, zamiast tego zadania otrzymacie misję Nocni biegacze (Nightrunners).
- Nagrody za ukończenie questu
- Spotkaj się z Jackiem w kwaterze głównej Stróżów Prawa (Meet Jack at the PK headquarters)
- Udaj się do pierwszej anteny (Go to the first antenna)
- Zniszcz działo, zanim Renegaci zniszczą antenę (Disable the cannon before the Renegades destroy the antenna)
- Włącz drugą antenę (Turn on the second antenna)
- Powstrzymaj Renegatów przed zniszczeniem anteny (Stop the Renegades from destroying the antenna)
- Wróć do Jacka Matta (Return to Jack Matt)
Nagrody za ukończenie questu
- PD - walka: 3000
- PD - parkour: 3000
- odblokowanie głównego questu Veronika
Spotkaj się z Jackiem w kwaterze głównej Stróżów Prawa (Meet Jack at the PK headquarters)

Udajcie się do miejsca wskazanego na mapie świata i porozmawiajcie z Jackiem. Dowiecie się, że mężczyzna podzieli się z Wami informacjami na temat Waltza dopiero w momencie, gdy wykonacie dla niego jeszcze jedno zadanie - musicie przejąć kontrolę nad wieżami transmisyjnymi.
Udaj się do pierwszej anteny (Go to the first antenna)

Gdy już dotrzecie do odpowiedniego budynku, rozejrzyjcie się za liną z hakiem widoczną na powyższym obrazku i wjedźcie na wyższe piętro.

Wskoczcie na drabinę, a następnie wąskimi balkonami poruszajcie się cały czas przed siebie, jak droga prowadzi. Po drodze będziecie musieli łapać się drążków lub korzystać z kotwiczki.

W pewnym momencie będziecie musieli wejść do wnętrza budynku. Uważajcie na zombie i idźcie w stronę szybu windy, którym będziecie mogli dostać się na wyższe piętro budynku.

Uważając na śpiących przeciwników, przekradnijcie się do oświetlonego pokoju, a następnie wyjdźcie na zewnątrz przez dziurę w ścianie i kontynuujcie wspinaczkę po zewnętrznej stronie budynku.

Niektóre bardziej skomplikowane etapy wspinaczki wymagają połączenia skoków z drążków z użyciem kotwiczki. Pamiętajcie, aby po użyciu kotwiczki wyskoczyć w odpowiednim momencie, aby dolecieć do celu.

Podejdźcie do miejsca widocznego na powyższym obrazku i poczekajcie, aż pionowy słupek po prawej stronie zrówna się mniej więcej z krawędzią platformy, a następnie wskoczcie na niego i wdrapcie się na podest.

Przy pomocy kotwiczki przeskoczcie na platformę po przeciwnej stronie. Zanim pójdziecie dalej, spuśćcie drabinę, aby móc szybko wrócić do tego punktu, jeśli wspinaczka nie pójdzie po Waszej myśli.

Następny etap jest znacznie prostszy, bo wystarczy złapać się liny i zjechać na platformę po przeciwnej stronie.

Teraz spójrzcie w górę i wespnijcie się po jednym z niższych słupów, a następnie przeskoczcie z niego na słupek znajdujący się pod metalową platformą i wdrapcie się na górę.

Użyjcie kotwiczki i przeskoczcie na platformę po drugiej stronie. Zanim pójdziecie dalej, opuśćcie drabinę, aby w razie konieczności móc szybko wrócić do tego etapu.

Wskoczcie na jeden z obracających się słupów i wejdźcie na wyższe piętro. Ponownie złapcie się jednego ze słupów i przeskoczcie z niego na żółte obręcze, po których wejdziecie na sam szczyt. Aktywujcie antenę, aby przejść do kolejnego etapu tego zadania.
Zniszcz działo, zanim Renegaci zniszczą antenę (Disable the cannon before the Renegades destroy the antenna)

Ten etap zadania musicie wykonać na czas - nie zatrzymujcie się i biegnijcie prosto do znacznika misji. Dostępu do działa broni kilku przeciwników, ale nie powinni przysporzyć Wam wielu problemów - aby zaoszczędzić nieco czasu, możecie ich wystrzelać z łuku. Po skończonej walce zgaście lont działa.
Włącz drugą antenę (Turn on the second antenna)

Udajcie się do miejsca oznaczonego na mapie świata. W miejscu widocznym na powyższym obrazku znajdziecie windę, która ułatwi Wam dotarcie na dach budynku.

W przypadku drugiej anteny na szczęście nie musicie się nigdzie wspinać. Po prostu podejdźcie do panelu sterowania i włączcie go.
Powstrzymaj Renegatów przed zniszczeniem anteny (Stop the Renegades from destroying the antenna)

Przed wami kolejny etap na czas, więc od razu ruszcie ścieżką widoczną na powyższym obrazku, aby szybko dotrzeć do pierwszego działa.

Rozprawcie się z pierwszą grupą przeciwników i zgaście lont pierwszego działa. Natychmiast ruszcie do drugiego punktu.

Zlikwidujcie drugi oddział Renegatów i zneutralizujcie ostatnie działo, aby przejść do kolejnego etapu tej misji.
Wróć do Jacka Matta (Return to Jack Matt)

Udajcie się do kwatery głównej Stróżów Prawa i pomówcie z Jackiem. Po krótkiej konwersacji misja Imperium (Empire) dobiegnie końca, a Wy automatycznie przejdziecie do wykonywania kolejnego zadania fabularnego, Veronika.
0
- Dying Light 2 - poradnik do gry
- Dying Light 2: Opis przejścia
- Dying Light 2: Zadania związane z fabułą
- Dying Light 2: Droga Pielgrzyma - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Coraz silniejszy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Wskaźniki zarazy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Jedyne wyjście - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Niesforny brat - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Pertraktacje - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Nalot - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Wieża ciśnień - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Rewolucja - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: W Mrok - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Czas na Waltza! - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Nowy dom - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Rozkazy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Obserwatorium - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Witamy na pokładzie - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Dying Light 2 Zagubione światło - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Katedra - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Audycja - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: But - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Nocni biegacze - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Imperium - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Veronika - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Przełom - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Zamach - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Teraz albo nigdy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: X13 - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Zadania związane z fabułą
- Dying Light 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
pieterkov Senator
Zamierzacie jeszcze kończyć ten poradnik czy olewacie grę i użytkowników portalu?
tr00y Pretorianin
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
MPK229 Legionista
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
myrazem96 Junior
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
leaven Konsul
Haha, muszę najpierw skończyć jedynkę a przeszedłem może z 5%.
tasman Junior
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Crugertime Junior
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
szunaj58 Junior
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
user8838365940 Junior
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
baltazar1908 Generał
co tu patrzeć jak to już skończone na dobre choć czasem walczę jeszcze z dlc, czekać the beast.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
