Dying Light 2: Zwrot gry - jak i do kiedy można?
Ta strona poradnika wyjaśnia kiedy i na jakich warunkach można dokonać zwrotu gry Dying Light 2 (refund) – na PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X.
Aktualizacja:
Ta strona poradnika wyjaśnia jak dokonać zwrotu (refund) gry Dying Light 2. Informacja ta może Was zainteresować jeśli np. macie problemy z poprawnym działaniem gry lub Wasza konfiguracja nie pozwala na komfortową rozgrywkę. Na stronie opisaliśmy zwroty dla wersji PC (Steam oraz Epic Games Store) oraz zwroty dla wersji na konsole (PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series S, Xbox Series X).
- Informacje wstępne o zwrotach
- Zwrot Dying Light 2 - wersja PC Steam
- Zwrot Dying Light 2 - wersja PC Epic Games Store
- Zwrot Dying Light 2 - wersje PS4 i PS5 z PlayStation Store
- Zwrot Dying Light - wersje Xbox One, Xbox Series S i Xbox Series X z Microsoft Store
Informacje wstępne o zwrotach
Na zwrot zakupionej kopii gry Dying Light 2 możecie zdecydować się przede wszystkim jeśli:
- Gra w ogóle nie uruchamia się, występują poważne artefakty graficzne na ekranie lub gra regularnie zawiesza się uniemożliwiając prowadzenie komfortowej rozgrywki.
- Gra słabo działa nawet w niskich ustawieniach grafiki.
- Liczba poważnych bugów i błędów uniemożliwia czerpanie przyjemności z gry. W Dying Light 2 mogą też pojawiać się tzw. game breaking bugi, które w teorii są w stanie uniemożliwić dalsze postępy na danym zapisie kampanii.
- Jakość grafiki w wersjach na konsole poprzedniej generacji (PS4, Xbox One) okazała się być wyraźnie poniżej Waszych oczekiwań.
- Nie chcecie czekać na łatki / patche, które poprawią najważniejsze błędy oraz zoptymalizują grę pod kątem jej lepszego działania.
Zwrot gry inaczej wygląda w zależności od platformy sprzętowej / sklepu oraz w zależności od tego czy jest to wersja cyfrowa czy pudełkowa.
Zwrot Dying Light 2 - wersja PC Steam
Jeśli chcecie dokonać zwrotu wersji PC nabytej na platformie Steam, to jest to możliwe tylko jeśli graliście w Dying Light 2 przez mniej niż 2 godziny oraz jeśli o zwrot prosicie w czasie krótszym niż 14 dni od momentu zakupu produkcji. Oto lista kroków:
- Zalogujcie się na swoje konto Steam.
- Przejdźcie do zakładki Pomoc techniczna.
- Odszukajcie Dying Light 2 na liście.
- Wybierzcie powód dla zwrotu gry (np. Inne oczekiwania) i kliknijcie na przycisku "Chcę otrzymać zwrot pieniędzy".
- Wypełnijcie formularz i wybierzcie metodę zwrotu pieniędzy.
Zwrot Dying Light 2 - wersja PC Epic Games Store
Jeśli chcecie dokonać zwrotu wersji PC nabytej w serwisie Epic Games Store, to jest to możliwe wykonując następujące kroki:
- Zalogujcie się na swoje konto Epic Games Store.
- Przejdźcie do zakładki Transakcje.
- Odszukajcie Dying Light 2 na liście.
- Kliknijcie na tytule gry żeby rozwinąć szczegóły zamówienia.
- Jeśli gra kwalifikuje się do zwrotu, to widoczny będzie przycisk Poproś o zwrot. Wciśnijcie go.
- Wybierzcie dowolny powrót zwrotu i kliknijcie na Potwierdź zwrot.
- Na ekranie powinno pojawić się potwierdzenie dokonanego zwrotu.
Epic Games Store wymusza żeby wysłać zgłoszenie w terminie do 14 dni od zakupu gry. Dodatkowym wymogiem jest to żeby czas spędzony z grą nie przekraczał 2 godzin.
Zwrot Dying Light 2 - wersje PS4 i PS5 z PlayStation Store
W przypadku posiadania pudełkowej wersji gry Dying Light 2 na PlayStation 4 lub PlayStation 5 musicie zgłosić się z prośbą o zwrot do sklepu lub sprzedawcy, u którego zakupiliście grę. Każdy tego typu przypadek jest traktowany indywidualnie i ewentualny zwrot zależy od dobrych chęci sprzedawcy.
W przypadku posiadania cyfrowej wersji gry Dying Light 2 na PS4 lub PS5 musicie skontaktować się z pomocą techniczną sklepu PlayStation Store. O zwrot można ubiegać się w terminie do 14 dni od zakupu. PlayStation Store uznaje zwroty w wyjątkowych przypadkach i konieczne może się okazać przedstawienie poważnego uzasadnienia dla chęci odzyskania pieniędzy wydanych na grę.
Formularz zwrotu wersji na PS4 lub PS5 możecie znaleźć pod tym linkiem:
https://www.playstation.com/en-us/get-help/contact-form/#refund-request
Zwrot Dying Light - wersje Xbox One, Xbox Series S i Xbox Series X z Microsoft Store
W przypadku posiadania pudełkowej wersji gry Dying Light 2 na XONE lub Xbox Series S / Series X musicie zgłosić się z prośbą o zwrot do sklepu lub sprzedawcy, u którego zakupiliście grę. Każdy tego typu przypadek jest traktowany indywidualnie i ewentualny zwrot zależy od dobrych chęci sprzedawcy.
W przypadku posiadania cyfrowej wersji gry Dying Light 2 na Xbox One lub Xbox Series musicie skontaktować się z pomocą techniczną sklepu Microsoft / Xbox Store. Microsoft Store pozwala na zwrot gry lub anulowanie zamówienia przedpremierowego z poziomu Historii zamówień:
https://account.microsoft.com/billing/orders
Musicie wybrać opcję Zażądaj zwrotu i wypełnić stosowny formularz.
0
- Dying Light 2 - poradnik do gry
- Dying Light 2: Poradnik do gry
- Dying Light 2: Aneks
- Dying Light 2: Edycje gry
- Dying Light 2: Sterowanie
- Dying Light 2: Długość gry
- Dying Light 2: Wymagania sprzętowe PC
- Dying Light 2: Miejsce na dysku - ile zajmuje gra?
- Dying Light 2: Spolszczenie - polska wersja językowa
- Dying Light 2: Angielski dubbing i polskie napisy - jak ustawić?
- Dying Light 2: Ułatwienia dostępu
- Dying Light 2: Przepustka sezonowa, edycje i DLC
- Dying Light 2: Next-gen patch - czy jest darmowy?
- Dying Light 2: Widok TPP - czy można włączyć?
- Dying Light 2: Data premiery
- Dying Light 2: Tryb fotograficzny - czy można włączyć?
- Dying Light 2: Klasyczna pauza - czy jest w grze?
- Dying Light 2: Zwrot gry - jak i do kiedy można?
- Dying Light 2: Denuvo - czy jest?
- Dying Light 2: Aneks
- Dying Light 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
pieterkov Senator
Zamierzacie jeszcze kończyć ten poradnik czy olewacie grę i użytkowników portalu?
tr00y Pretorianin
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
MPK229 Legionista
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
myrazem96 Junior
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
leaven Konsul
Haha, muszę najpierw skończyć jedynkę a przeszedłem może z 5%.
tasman Junior
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Crugertime Junior
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
szunaj58 Junior
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
user8838365940 Junior
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
baltazar1908 Generał
co tu patrzeć jak to już skończone na dobre choć czasem walczę jeszcze z dlc, czekać the beast.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
