Dying Light 2: Pamiątki (Trinity) - lista wszystkich
Na tej stronie poradnika do Dying Light 2 znajdziecie lokalizację wszystkich pamiątek dostępnych w dzielnicy Trinity. Za zdobycie 117 pamiątek otrzymacie osiągnięcie Archiwista (Archivist).
Aktualizacja:
Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera dokładną lokalizację wszystkich pamiątek dostępnych w dzielnicy Trinity. W całej produkcji znajduje się 117 pamiątek, za zdobycie ich wszystkich otrzymacie osiągnięcie Archiwista (Archivist). Lokalizację wszystkich znajdziek znajdziecie w naszym poradniku.
- Karta randkowa Aidena (Aiden's Dating Card)
- Przepis na "Ostrą jazdę" (Recipe for Turn Me On)
- Kod do sejfu - Notatka od dr Katsumi zawierająca zagadkę (Safe Code - A note form Dr. Katsumi)
- Poufna informacje dla personelu GRE (Confidential Notice to GRE Personnel)
- Kod do sejfu (Safe Code)
- Ogłoszenie od osoby poszukującej jaj (A posting from someone looking for eggs)
Karta randkowa Aidena (Aiden's Dating Card)


- Ważne miejsca w okolicy: Metro: Holy Trinity
- Lokalizacja: Piekarnia
- Misja: Swat (The Matchmaker)

Za wykonanie zadania pobocznego Swat (The Matchmaker) otrzymacie specjalna kartę, która wpadnie do Waszej kolekcji. Opis tej misji znajdziecie na oddzielnej stronie naszego poradnika.
Przepis na "Ostrą jazdę" (Recipe for Turn Me On)


- Ważne miejsca w okolicy: Wiatrak "Modrzew"
- Lokalizacja: Farma dyń
- Misja: Istota przetrwania (The Essence of Survival)

Za wykonanie zadania pobocznego Istota przetrwania (The Essence of Survival) otrzymacie specjalna kartę, która wpadnie do Waszej kolekcji. Opis tej misji znajdziecie na oddzielnej stronie naszego poradnika.
Kod do sejfu - Notatka od dr Katsumi zawierająca zagadkę (Safe Code - A note form Dr. Katsumi)


- Ważne miejsca w okolicy: Bazar
- Lokalizacja: Placówka handlowa
- Misja: Pierwszy biomarker (The First Biomarker)


Za rozpoczęcie zadania pobocznego Pierwszy biomarker (The First Biomarker) otrzymacie specjalna kartę, która wpadnie do Waszej kolekcji. Opis tej misji znajdziecie na oddzielnej stronie naszego poradnika.
Poufna informacje dla personelu GRE (Confidential Notice to GRE Personnel)


- Ważne miejsca w okolicy: Bazar
- Lokalizacja: Placówka handlowa
- Misja: Pierwszy biomarker (The First Biomarker)


Za wykonanie zadania pobocznego Pierwszy biomarker (The First Biomarker) otrzymacie specjalna kartę, która wpadnie do Waszej kolekcji. Opis tej misji znajdziecie na oddzielnej stronie naszego poradnika.
Kod do sejfu (Safe Code)


- Ważne miejsca w okolicy: Metro: Holy Trinity
- Lokalizacja: wieża na terenie bazaru
- Misja: nie dotyczy


W trakcie eksploracji wieży na Bazarze znajdziecie sejf. Potrzebujecie do niego kodu, aby bez problemu dostać się do środka. Tego zabezpieczenia nie można usunąć siłą, specjalna umiejętnością ani wytrychami. Na szczęście karta z kodem leży zaraz obok, wciśnięta za plakat na ścianie

Wyjmijcie kopertę, a od razu będziecie mogli poznać szyfr. Według notatki jest to liczba 510. Po otwarciu sejfu dostaniecie nagranie.
Ogłoszenie od osoby poszukującej jaj (A posting from someone looking for eggs)


- Ważne miejsca w okolicy: Metro: Holy Trinity
- Lokalizacja: teren obok wiatraka
- Misja: nie dotyczy



W trakcie eksploracji świata będzie odkrywać poszczególne dzielnice i przejmować je. Dzięki wiatrakom będziecie mieć dostęp do nowych miejsc i bezpiecznych stref. W jednym z wiatraków zobaczycie notatkę, którą można zebrać. Jest przypięta do drewnianego słupa (pokazanego na screenie powyżej).
Komentarze czytelników
pieterkov Senator
Zamierzacie jeszcze kończyć ten poradnik czy olewacie grę i użytkowników portalu?
tr00y Pretorianin
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
MPK229 Legionista
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
myrazem96 Junior
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
leaven Konsul
Haha, muszę najpierw skończyć jedynkę a przeszedłem może z 5%.
tasman Junior
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Crugertime Junior
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
szunaj58 Junior
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
user8838365940 Junior
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
baltazar1908 Generał
co tu patrzeć jak to już skończone na dobre choć czasem walczę jeszcze z dlc, czekać the beast.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
