Dying Light 2: Pamiątki (Saint Paul Island) - lista wszystkich
Na tej stronie poradnika do Dying Light 2 znajdziecie lokalizację wszystkich pamiątek dostępnych w dzielnicy Saint Paul Island. Za zdobycie 117 pamiątek otrzymacie osiągnięcie Archiwista (Archivist).
Aktualizacja:
Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera dokładną lokalizację wszystkich pamiątek dostępnych w dzielnicy Saint Paul Island. W całej produkcji znajduje się 117 pamiątek, za zdobycie ich wszystkich otrzymacie osiągnięcie Archiwista (Archivist). Lokalizację wszystkich znajdziek znajdziecie w naszym poradniku.
- Zaproszenie na ślub (Wedding Invitation)
 - Kod do sejfu (Safe code)
 - Współczesna historyjka dla dzieci - potwory istnieją (A Modern Children's Story - Monsters are Real)
 - Przepis nr 2 Polski bigos (Recipe: Polish Bigos)
 - Kod do sejfu (Safe Code)
 - Trzecia strona komiksu (Third page of a comic book)
 - Kod do sejfu (Safe Code)
 
Zaproszenie na ślub (Wedding Invitation)


- Ważne miejsca w okolicy: Church of Saint Thomas the Aopstle
 - Lokalizacja: kościół
 - Misja: nie dotyczy
 


To zaproszenie znajdziecie na pianinie. Musicie wejść do kościoła, a następnie znaleźć miejsce zasłonięte luźną drewnianą paletą. Po zbliżeniu się do niej, główny bohater będzie mógł przesunąć ją tak, aby otworzyć sobie przejście dalej. W kolejnym pomieszczeniu jest pianino, a na nim pamiątka.
Kod do sejfu (Safe code)


- Ważne miejsca w okolicy: Church of Saint Thomas the Aopstle
 - Lokalizacja: wieża kościoła
 - Misja: nie dotyczy
 


Eksplorując wieżę kościoła znajdziecie sejf. Potrzebujecie do niego kodu, aby bez problemu dostać się do środka. Tego zabezpieczenia nie można usunąć siłą, specjalną umiejętnością ani wytrychami. Karta z kodem leży piętro wyżej, na dachu, zaraz obok kamiennego gargulca. Musicie wyjść przez okno i wskoczyć na dach, a następnie otworzyć skrzynię z kodem.


Otwórzcie skrzynie, a od razu zobaczycie kopertę z kodem. Według notatki jest to - 444. Po otwarciu sejfu dostaniecie inhibitor.
Współczesna historyjka dla dzieci - potwory istnieją (A Modern Children's Story - Monsters are Real)


- Ważne miejsca w okolicy: wiatrak Jesion
 - Lokalizacja: opuszczone mieszkanie
 - Misja: nie dotyczy
 


Tę znajdźkę zobaczycie w mieszkaniu zaraz pod wiatrakiem Jesion. Aby się do niego dostać wystarczy wskoczyć przez okno. Są dwa takie otwarte, po obu stronach budynku. Po wejściu do mieszkania należy jedynie zlokalizować sporą drewnianą Komedę, a na niej odnaleźć kartkę.
Przepis nr 2 Polski bigos (Recipe: Polish Bigos)


- Ważne miejsca w okolicy: Stacja elektryczna - Saint Paul
 - Lokalizacja: komin elektrowni
 - Misja: nie dotyczy
 



Aby dostać się tego przepisu wystarczy wejść na komin elektrowni. Nie powinno być to bardzo trudne zajęcie. Komin otoczony jest drabinami i elementami do wspinaczki. Nie warto jednak wybierać się tam na początku gry. Wytrzymałość bohatera może być narażona, jeśli nie inwestowaliście w nią zbyt dużej ilości punktów.
Kod do sejfu (Safe Code)


- Ważne miejsca w okolicy: Katedra Saint Paul
 - Lokalizacja: kontener GRE
 - Misja: nie dotyczy
 


Koperta z kodem do sejfu znajduje się na metalowej szafce w kontenerze GRE. Waszym zadaniem jest otworzenie kontenera (korzystając z klucza GRE), a następnie spojrzenie w lewą stronę. Na szafce nad biurkiem zobaczycie czerwoną kopertkę. Podnieście ją, a zdobędziecie kod.
Kod to: 85 19 45
Trzecia strona komiksu (Third page of a comic book)


- Ważne miejsca w okolicy: Katedra Saint Paul
 - Lokalizacja: wieża kościoła Saint Paul
 - Misja: nie dotyczy
 


Aby dostać się do wieży kościoła musicie wskoczyć do niej z zewnątrz. Do tego celu idealnie nada się lotnia bądź linka z hakiem. W wieży jest wiele otwartych miejsc, przez które możecie dostać się do środka. Do tej wieży nie dostaniecie się z wnętrza kościoła.
Sama znajdźka leży na stole, zaraz przy niebieskiej kanapie.
Kod do sejfu (Safe Code)


- Ważne miejsca w okolicy: Wiatrak Świerk
 - Lokalizacja: opuszczone mieszkanie
 - Misja: nie dotyczy
 



Ta koperta z kodem znajduje się w sejfie, a ten na biblioteczce z książkami. Sejf należy otworzyć za pomocą wytrychów.
Kod to: 987
0
Komentarze czytelników
pieterkov Senator
Zamierzacie jeszcze kończyć ten poradnik czy olewacie grę i użytkowników portalu?
tr00y Pretorianin
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
MPK229 Legionista
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
myrazem96 Junior
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
leaven Konsul
Haha, muszę najpierw skończyć jedynkę a przeszedłem może z 5%.
tasman Junior
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Crugertime Junior
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
szunaj58 Junior
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
user8838365940 Junior
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B 
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
baltazar1908 Generał
co tu patrzeć jak to już skończone na dobre choć czasem walczę jeszcze z dlc, czekać the beast.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
