Dying Light 2: Pamiątki (Pustkowia) - lista wszystkich
Na tej stronie poradnika do Dying Light 2 znajdziecie lokalizację wszystkich pamiątek dostępnych na pustkowiach. Za zdobycie 117 pamiątek otrzymacie osiągnięcie Archiwista (Archivist).
Aktualizacja:
Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera dokładną lokalizację wszystkich pamiątek dostępnych na pustkowiach. W całej produkcji znajduje się 117 pamiątek, za zdobycie ich wszystkich otrzymacie osiągnięcie Archiwista (Archivist). Lokalizację wszystkich znajdziek znajdziecie w naszym poradniku.
- Zadanie w tunelu (The Tunnel Assignment)
- Artykuł z gazety - 23 stycznia 2022 roku (Newspaper Article - January 23th, 2022)
- Wyróżnienie dla Veroniki Ryan (Veronika Ryan's Commendation)
- Kod do sejfu (Safe code)
- Zdjęcie urodzinowe Mii (Mia's Birthday Photograph)
- X13 - karta pacjenta: Gabriel (Medical Chart: Gabriel)
- X13 - karta pacjenta: Wayne (Medical Chart: Wayne)
- X13 - list dziecka do mamy (X13 child's letter to his mom)
- X13 - karta pacjenta: Wendy (Medical Chart: Wendy)
- X13 - karta pacjenta: Charles (Medical Chart: Charles)
- X13 - karta pacjenta: Oskar (Medical Chart: Oskar)
- X13 -wierszyk dziecka zaadresowany do doktora Waltza (X13 child's poem addressed to Dr. Waltz)
- X13 - karta pacjenta: Petra (Medical Chart: Petra)
Zadanie w tunelu (The Tunnel Assignment)


- Ważne miejsca w okolicy: Fabryka samochodów
- Lokalizacja: fabryka samochodów
- Misja: Czas na Waltza! (Let's Waltz!)


W misji Czas na Waltza! (Let's Waltz!) dotrzecie do starej fabryki samochodów. Po wyjściu z niej przez dach traficie do mieszkania, w którym będą czaić się przeciwnicy. Waszym zadaniem jest wyeliminowanie ich wszystkich. Dopiero po tym możecie zabrać się za zbieranie znajdziek, inaczej cały czas będą Wam przeszkadzać, a to może skończyć się nawet utratą życia.
Ta pamiątka leży na prowizorycznym zielonym stole, zaraz obok skrzyni z butelkami wina. Łatwo to zauważyć, gdy rozgląda się po pomieszczeniu.
Artykuł z gazety - 23 stycznia 2022 roku (Newspaper Article - January 23th, 2022)

- Ważne miejsca w okolicy: Zapora
- Lokalizacja: Obserwatorium Mount Lucid
- Misja: Veronika (Veronika)


Tę znajdźkę zobaczycie w budynku, który przyjdzie Wam przeszukać w trakcie wykonywania misji głównej Veronika. Dobrze jest poruszać się po tamtym terenie z latarka, ponieważ w okolicy nie ma mocnych źródeł światła, przez co ciężko cokolwiek zauważyć.
Wyróżnienie dla Veroniki Ryan (Veronika Ryan's Commendation)


- Ważne miejsca w okolicy: Zapora
- Lokalizacja: Obserwatorium Mount Lucid
- Misja: Veronika (Veronika)

Ta pamiątka trafi do Waszego ekwipunku w trakcie wykonywania misji głównej Veronika. Nie można jej przegapić.
Kod do sejfu (Safe code)


- Ważne miejsca w okolicy: Zapora
- Lokalizacja: bezpieczna strefa
- Misja: nie dotyczy


Skrzynię na narzędzia, w której został ukryty kod do sejfu znajdziecie na rusztowaniu. Wystarczy się na nie wdrapać, aby dostać się do kartki. Ta odkryje przed Wami kod - 966.


Sejf schowany jest w autobusie, w którym została umieszczona bezpieczna strefa.
Zdjęcie urodzinowe Mii (Mia's Birthday Photograph)

- Ważne miejsca w okolicy: Anomalia GRE C-A-67
- Lokalizacja: szpital
- Misja: X13

To zdjęcie zdobędziecie w trakcie misji fabularnej X13. Nie można go przegapić, na 100% trafi do waszego ekwipunku.
X13 - karta pacjenta: Gabriel (Medical Chart: Gabriel)

- Ważne miejsca w okolicy: Anomalia GRE C-A-67
- Lokalizacja: szpital
- Misja: X13


Te akta leżą w sali szpitalnej, w której zdobyliście zdjęcie z urodzin siostry. Dokumenty ułożone zostały na krześle.
Jeśli nie zdobędziecie tej znajdźki w trakcie wykonywania misji, otrzymacie ją po zobaczeniu zakończenia.
X13 - karta pacjenta: Wayne (Medical Chart: Wayne)

- Ważne miejsca w okolicy: Anomalia GRE C-A-67
- Lokalizacja: szpital
- Misja: X13


Akta znajdziecie na łóżku, w sali szpitalnej. Zaraz obok leżą kolejne dokumenty, które możecie zebrać.
Jeśli nie zdobędziecie tej znajdźki w trakcie wykonywania misji, otrzymacie ją po zobaczeniu zakończenia.
X13 - list dziecka do mamy (X13 child's letter to his mom)

- Ważne miejsca w okolicy: Anomalia GRE C-A-67
- Lokalizacja: szpital
- Misja: X13


List leży na szafce nocnej, zaraz przy szpitalnym łóżku. Koperta jest dobrze widoczna na szafce, więc znalezienie jej nie powinno stanowić problemu.
Jeśli nie zdobędziecie tej znajdźki w trakcie wykonywania misji, otrzymacie ją po zobaczeniu zakończenia.
X13 - karta pacjenta: Wendy (Medical Chart: Wendy)

- Ważne miejsca w okolicy: Anomalia GRE C-A-67
- Lokalizacja: szpital
- Misja: X13


Dokumenty dziecka leżą na kolejnym łóżku szpitalnym. Ten pokój znajduje się za podwójnymi drzwiami, na samym końcu korytarza.
Jeśli nie zdobędziecie tej znajdźki w trakcie wykonywania misji, otrzymacie ją po zobaczeniu zakończenia.
X13 - karta pacjenta: Charles (Medical Chart: Charles)

- Ważne miejsca w okolicy: Anomalia GRE C-A-67
- Lokalizacja: szpital
- Misja: X13



Ten dokument znajdziecie naprzeciwko miejsca, na którym zebraliście ostatni. Wystarczy się odwrócić i zbadać szafkę nocną.
Jeśli nie zdobędziecie tej znajdźki w trakcie wykonywania misji, otrzymacie ją po zobaczeniu zakończenia.
X13 - karta pacjenta: Oskar (Medical Chart: Oskar)

- Ważne miejsca w okolicy: Anomalia GRE C-A-67
- Lokalizacja: szpital
- Misja: X13



Zaraz obok łóżek szpitalnych jest niewielki drewniany stolik. Na nim leżą pozostawione przed laty dokumenty dotyczące zdrowia dziecka.
Jeśli nie zdobędziecie tej znajdźki w trakcie wykonywania misji, otrzymacie ją po zobaczeniu zakończenia.
X13 -wierszyk dziecka zaadresowany do doktora Waltza (X13 child's poem addressed to Dr. Waltz)

- Ważne miejsca w okolicy: Anomalia GRE C-A-67
- Lokalizacja: szpital
- Misja: X13


Zaraz po wejściu do sali operacyjnej czeka was retrospekcja, a następnie rozmowa z Lawan. Po jej zakończeniu zbliżcie się do blatu, na końcu pomieszczenia. Na jego lewej części zobaczycie list od dzieci do doktora.
Jeśli nie zdobędziecie tej znajdźki w trakcie wykonywania misji, otrzymacie ją po zobaczeniu zakończenia.
X13 - karta pacjenta: Petra (Medical Chart: Petra)

- Ważne miejsca w okolicy: Anomalia GRE C-A-67
- Lokalizacja: szpital
- Misja: X13


Zaraz po wejściu do sali operacyjnej czeka was retrospekcja, a następnie rozmowa z Lawan. Po jej zakończeniu zbliżcie się do blatu, na końcu pomieszczenia. Na jego prawej części zobaczycie kolejne dokumenty o stanie zdrowia dzieci.
Jeśli nie zdobędziecie tej znajdźki w trakcie wykonywania misji, otrzymacie ją po zobaczeniu zakończenia.
Komentarze czytelników
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Zobacz tutaj: https://www.reddit.com/r/dyinglight/comments/ssajif/inventory_full_bug_in_dying_light_2/ https://rootmygalaxy.net/fix-dying-light-2-inventory-full-when-its-not/ https://steamcommunity.com/app/534380/discussions/0/3186862565357097975/ https://gamefaqs.gamespot.com/boards/288759-dying-light-2-stay-human/79899015 https://www.youtube.com/watch?v=c09Zu6KYQr0
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
Nie widze kodu do wieży ciśnień na Horseshoe nie wiem czy ja poprostu nie moge go zauważyć albo go nie ma dodanego :/
Bug z save naprawiony musiałem zrobić nowego ale teraz mam drugi problem biegałem po mapce i kiedy wspinałem się po ścianie spadłem z niej i teram mój problem moje nogi zostały wbite w ziemię i nie można z niej wyjść podczas biegania wpadam pod tekstury blokuje się gdy spojrze w ziemię wiedzę jakieś kolorowe kwadraty i szybka podróż ani zabicie się i po jowne odrodzenie nie pomaga ma ktoś pomysł czego można jeszcze spróbować?
Grałem w DL2 przez okolo 30h na tym samym save w okolo 50/60FPS ale dzis po odpaleniu save mam maxymalnie 7FPS
stalo mi sie juz tak drugi raz dodam jeszcze ze jak zrobie nowego save jest wszystko oki i gra smiga w 50/60FPS
wie ktos moze czy da sie to jakos naprawic?
Po misji pobocznej Teraz Twój ruch kupiłem łuk na bazarze. Mając trzeci poziom (po co piszą że pierwszy łuk jest dużo później ?)
Witam .Może ktoś podpowie jak zmieniać strzały w łuku ,bo ni w ząb nie wiem jak ,cały czas ma podstawowe .
Mam problem bo od pewnego czasu po zdobyciu wieżowca VNC ceny u handlarzy gwałtownie spadły w sensie takim że jeżeli chce sprzedać złote rękawiczki to cena za nie jest 16
W dziale o typach potworów brakuje mi tych szybkich, które jakby pozostawiają za sobą świetlisty pył.
Mam pytanie w sprawie wiatraku o nazwie "cedr", w obszarze Saint Paul Island, nie mogę go odpalić, zabijam wszystkich regeneratów, odpalam generetor, potem platformę, która ma mi otworzyć przejście na gore, wchodzę na górę, ale nie wyświetla się żadna ikonka ze mogę odpalać wiatrak. Obszar już należy do Ocaleńców. Jestem już przy misji Przełom, więc raczej nie sądzę, że byłby to problem z brakiem postępu w grze. Czy mieliście taki problem, a jak tak, to jak sobie z nim radzić?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
