Dying Light 2: Spotkanie z Aitorem czy Sophie? Nalot
Ta strona poradnika do Dying Light 2 wyjaśnia ważny wybór z głównego questu Nalot – czy spotkać się z Aitorem czy z Sophie.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Dying Light 2 znajdziecie opis ważnego wyboru z głównego zadania Nalot. Dowiecie się jak wyglądają główne założenia i warianty wyboru odnośnie tego czy spotkać się z Aitorem czy spotkać się z Sophie.
Kompletny opis przejścia głównego zadania Nalot znajdziecie w naszej solucji. Poniższy opis dotyczy wyłącznie ważnego wyboru.
- Ważny wybór z misji Nalot - Aitor i Sophie
- Wariant 1 - Udanie się na spotkanie z Aitorem (Go to Aitor)
- Wariant 2 - Udanie się na spotkanie z Sophie (Go and meet Sophie)
Ważny wybór z misji Nalot - Aitor i Sophie

Pierwszy większy ważny wybór gry Dying Light 2 załączy się po tym jak w misji Nalot otrzymacie zadanie udania się do motelu Tango. Przy próbie wejścia do hotelu Hakon odezwie się przez krótkofalówkę i pojawią się warianty zachowania. Macie ograniczony czas na decyzję, ale możecie spauzować grę żeby w spokoju przemyśleć decyzję.
Opisywany ważny wybór wpłynie na dalszy przebieg głównego zadania Nalot, przy czym kolejnym głównym questem zawsze będzie Wieża ciśnień.
Wariant 1 - Udanie się na spotkanie z Aitorem (Go to Aitor)
Wybór tej opcji dialogowej oznacza, że chcecie pomagać frakcji Stróżów Prawa (Peacekeepers). Nie przekreśla to ostatecznie Waszych szans na pozostanie w dobrych stosunkach z Ocalałymi.

Zamiast wejść do hotelu, musicie udać się prosto na stację metra, do bazy Stróżów Prawa i zdać raport Aitorowi.

Po krótkiej rozmowie z Aitorem, w której przywódca Stróżów Prawa wyjawi Wam swój plan, misja Nalot (The Raid) dobiegnie końca i przejdziecie automatycznie do nowego zadania głównego - Wieża Ciśnień.
Należy tutaj zaznaczyć fakt, że zrezygnowanie z eksploracji hotelu nie oznacza, że nie będziecie mogli tam wrócić i zebrać pozostawione łupy, jednak nastąpi to dopiero na późniejszym etapie historii przedstawionej w grze Dying Light 2.
Wariant 2 - Udanie się na spotkanie z Sophie (Go and meet Sophie)
Wybór tej opcji dialogowej oznacza, że chcecie pomagać frakcji Ocalałych (Survivors). Nie przekreśla to ostatecznie Waszych szans na pozostanie w dobrych stosunkach ze Stróżami Prawa.

Wybór prawej opcji dialogowej jest równoznaczny z tym, że chcecie pomagać Ocalałym (nie przekreśli to ostatecznie Waszych relacji z frakcją Stróżów Prawa).
Aiden wejdzie do motelu i rozpocznie się jego eksploracja. Wyruszcie ku wyższym piętrom budynku i dotrzyjcie na zewnętrzne balkoniki. Musicie przejść po tutejszych mostach zwodzonych żeby dotrzeć do zaznaczonego na obrazku przejścia, przy którym znajduje się lampa UV.

Po wejściu do nowej części budynku znajdziecie m.in. skrzynię GRE z inhibitorami. Docelowo musicie dotrzeć na mały dziedziniec i wejść w interakcję z krótkofalówką leżącą na ziemi obok zwłok Stróża Prawa.
Pojawi się Barney, który naśle na Was swoich ludzi. Walki z nimi nie powinny być trudne, przy czym pewnym kłopotem może być ograniczony obszar walk. Nie dajcie się zapędzić w róg i starajcie się mieć wszystkich wrogów w polu widzenia. Zwróćcie też uwagę na kolce na dziedzińcu - możecie odpychać przeciwników (np. kopniakami) żeby się na nie nabijali.

Po walce koniecznie wyleczcie się i wybierzcie z inwentarza dobrą broń. Przy próbie powrotu do wnętrza budynku pojawi się Hermann, który jest mini-bossem do pokonania (ma on długi pasek zdrowia). Starcie z Hermannem jest bardzo podobne do wszystkich konfrontacji z "dużymi" przeciwnikami używającymi dwuręcznej broni białej. Oto najważniejsze porady:
- Uważajcie przede wszystkim na silne ataki Hermanna, które są sygnalizowane. Odskakujcie do tyłu żeby znaleźć się poza ich zasięgiem.
- Niebezpieczny jest też atak obrotowy, który może łatwo dosięgnąć Aidena. W tym przypadku również powinniście skupić się na szybkim oddaleniu od bossa.
- Szukajcie okazji do szybkich pojedynczych ataków, które będą wykorzystywały powolność ruchów przeciwnika. Po zadaniu 1-2 ciosów szybko odsuwajcie się od Hermanna po to żeby nie dosięgła Was jego odpowiedź na Wasz atak.
Na sam koniec zadania możecie zdobyć unikalną nagrodę - broń białą Hermanna (Hermann's Bludgeon).

Po zaliczonej konfrontacji musicie powrócić do wnętrza budynku, przy czym drzwi są zamknięte. Wymusza to odnalezienie alternatywnego wyjścia z dziedzińca - doskoczcie do pokazanych na obrazku krawędzi, a następnie wykonajcie skok w stronę wysoko umieszczonej drabiny.

Musicie dotrzeć do metalowej bramki w jednym z korytarzy budynku, którą wcześniej mijaliście w drodze na dziedziniec. Przy próbie jej otwarcia pojawią się Barney i Sophie i załączą się kolejne czasowe ważne wybory.
- Możemy sobie nawzajem pomóc (We can help each other): Aiden oferuje swoją pomoc i przechodzicie do kolejnej opcji dialogowej, gdzie czeka Was następny wybór;
- Sprawdź mnie! (Try me!): zakończycie rozmowę z Sophie, będziecie musieli opuścić budynek i udać się do Aitora (Wariant 1 głównego ważnego wyboru).

Jeśli zgodziliście się pomóc Sophie, przejdziecie do kolejnej fazy dialogu, gdzie znowu będziecie musieli wybrać jedną z dwóch opcji:
- Pomogę Wam (I'll help): Aiden zgadza się pomóc Sophie i wcielić w życie jej plan i awansujecie do kolejnej misji głównej - Wieża ciśnień;
- Nie ma mowy. Nie pomogę Wam (No way. I won't help you.): Aiden nie zgadza się na realizację planu przedstawionego przez Sophie, co skutkuje zakończeniem rozmowy. Musicie wyjść z budynku i udać się do Aitora (Wariant 1 głównego ważnego wyboru).
0
- Dying Light 2 - poradnik do gry
- Dying Light 2: Opis przejścia
- Dying Light 2: Ważne wybory
- Dying Light 2: Wszystkie ważne wybory
- Dying Light 2: Spotkanie z Aitorem czy Sophie? Nalot
- Dying Light 2: Walczyć czy negocjować z Jackiem i Joe? Wieża ciśnień
- Dying Light 2: Której frakcji przekazać wieżę? Wieża ciśnień
- Dying Light 2: Spełnić życzenie Alberto, czy iść do centrum? Rewolucja
- Dying Light 2: Czy warto pomóc Hakonowi? Rewolucja / W mrok
- Dying Light 2: Czy warto pomóc Anderson? W mrok
- Dying Light 2: Powiedzieć co stało się Aitorem czy skłamać? Nowy dom
- Dying Light 2: Pomóc Juanowi czy Mattowi? Witamy na pokładzie
- Dying Light 2: Przekazać kontrolę Juanowi czy Frankowi? Audycja
- Dying Light 2: Pomóc Frankowi czy ścigać pojazd? Przełom
- Dying Light 2: Zaufać Pułkownikowi czy Mattowi? Teraz albo nigdy
- Dying Light 2: Które zakończenie wybrać? X13
- Dying Light 2: Ważne wybory
- Dying Light 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
pieterkov Senator
Zamierzacie jeszcze kończyć ten poradnik czy olewacie grę i użytkowników portalu?
tr00y Pretorianin
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
MPK229 Legionista
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
myrazem96 Junior
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
leaven Konsul
Haha, muszę najpierw skończyć jedynkę a przeszedłem może z 5%.
tasman Junior
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Crugertime Junior
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
szunaj58 Junior
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
user8838365940 Junior
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
baltazar1908 Generał
co tu patrzeć jak to już skończone na dobre choć czasem walczę jeszcze z dlc, czekać the beast.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
