Dying Light 2: Inhibitory (Downtown) - lista wszystkich
Na tej stronie poradnika do Dying Light 2 znajdziecie lokalizację wszystkich inhibitorów (inhibitors) dostępnych w regionie Downtown.
Aktualizacja:
Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera dokładną lokalizację wszystkich inhibitorów (inhibitors) dostępnych w regionie Downtown.
- 1 inhibitor
- 2 inhibitor
- 3 inhibitor
- 4 inhibitor
- 5 inhibitor
- 6 inhibitor
- 7 inhibitor
- 8 inhibitor
- 9 inhibitor
- 10 inhibitor
1 inhibitor


Ważne miejsca w okolicy: Laboratorium szczepień GRE
Lokalizacja: wyjście z metra
Misja: Nowy dom (A Place to Call Home)


To pierwsza skrzynka, na którą natraficie pod dostaniu się do tej części miasta. Znajdziecie ją zaraz przy wyjściu z metra, które automatycznie odblokuje się wraz z postępem misji Nowy dom (A Place to Call Home). Do otwarcia skrzyni GRE nie potrzebujecie wytrychów, postać zrobić to bez żadnego problemu.
2 inhibitor


Ważne miejsca w okolicy: Anomalia GRE C-A-79
Lokalizacja: Stacja elektryczna - Downtown
Misja: Nowy dom (A Place to Call Home)


W trakcie misji Nowy dom (A Place to Call Home) dotrzecie do elektrowni, w której przyjdzie Wam na nowo aktywować zasilanie. Po podłączeniu wszystkich ważnych kabli zostanie Wam jedynie aktywacja generatora. Zaraz obok niego leży skrzynia GRE, w której schowany został inhibitor. Nie dostaniecie się do niej przed podłączeniem pozostałych kabli.
Ważna informacja. Zbierzcie tę skrzynię przez aktywacją elektrowni, inaczej może ona zniknąć.
3 inhibitor


Ważne miejsca w okolicy: Zbiry z Downtown
Lokalizacja: opuszczony budynek
Misja: nie dotyczy

Do tej skrzyni dostaniecie się bez problemu. Wystarczy jedynie wskoczyć do mieszkania, w który otwarte/wybite są wszelkie możliwe okna. Skrzynia leży po lewej stronie od otwartego balkonu, na który bez problemu wskoczycie biegając po mapie. Do tej skrzyni dostaniecie się bez problemu. Wystarczy jedynie wskoczyć do mieszkania, w który otwarte/wybite są wszelkie możliwe okna. Skrzynia leży po lewej stronie od otwartego balkonu, na który bez problemu wskoczycie biegając po mapie.
4 inhibitor


Ważne miejsca w okolicy: Stacja elektryczna - Downtown
Lokalizacja: Anomalia GRE C-A-79
Misja: nie dotyczy


Aby dostać się do tego inhibitora musicie pierw wykonać zadanie. W miejscu anomalii GRE należy zabić przeciwnika zwanego Revenant. Pojawi się on tylko w nocy, tak od godziny 20. Jeśli dotrzecie na miejsce szybciej i nie zobaczycie wroga, po prostu wyjdźcie z terenu i wróćcie po określonym czasie.
Zabicie przeciwnika nie jest skomplikowane. Ten ma 2 poziom, dzięki czemu od początku nie powinien stanowić żadnego zagrożenia. Jest to dość ruchliwy zombie, który często zmienia swoją pozycję, a dodatkowo przywołuje stado zwykłych przeciwników. Dobrym sposobem będzie walka z nim na wszelkich wzniesieniach, np. na kontenerach.


Po pokonaniu przeciwnika możecie otworzyć kontener. W nim jest trochę surowców oraz skrzynia GRE z inhibitorem. Warto pamiętać, że zombie mogą wejść do tego kontenera i przeszkadzać w przeszukiwaniu.
5 inhibitor


Ważne miejsca w okolicy: Metro: Downtown Court
Lokalizacja: Laboratorium szczepień GRE
Misja: nie dotyczy


Ten inhibitor schowany został w Laboratorium szczepień GRE. Aby się do niego dostać potrzebujcie wytrychów. Dzięki nim otworzycie drzwi "Authorized personel only", za nim znajduje się skrzynka. Otwarcie jej nie wymaga żadnych umiejętności ani wytrychów. Z niej wyciągniecie inhibitor, który trafi do waszego ekwipunku.
6 inhibitor


Ważne miejsca w okolicy: Metro: Downtown Court
Lokalizacja: Laboratorium szczepień GRE
Misja: nie dotyczy


To kolejny inhibitor w tej lokacji (Laboratorium szczepień GRE). Do niego również trzeba się dostać otwierając specjalne drzwi (Authorized personel only). Musicie skorzystać z wytrychów, innej opcji nie ma. Jednak sama skrzynia otworzy się bez żadnych dodatkowych umiejętności czy sprzętów. Waszym zadaniem jest jedynie podniesienie inhibitora.
7 inhibitor


Ważne miejsca w okolicy: Metro: Downtown Court
Lokalizacja: Laboratorium szczepień GRE
Misja: nie dotyczy


Ostatni inhibitor w tej lokacji (Laboratorium szczepień GRE). Aby się do niego dostać musicie otworzyć drzwi (Authorized personel only). W tym celu musicie ponownie użyć wytrychów. Sama skrzynia posiada dwa inhibitory, zebranie ich powinno zakończyć tę aktywność i dać Wam dodatkowe punkty.
8 inhibitor


- Ważne miejsca w okolicy: Zbiry z Downtown
- Lokalizacja: dach budynku
- Misja: nie dotyczy


Ten inhibitor wyjmiecie ze zrzutu z powietrza znajdującego się na dachu budynku. Do tego miejsca dotrzecie zarówno na paralotni, wspinając się na haku po zewnętrznej elewacji budynku, jak i odpowiednich elementach. Do otwarcia skrzyni nie potrzebujecie klucza GRE ani wytrychów.
9 inhibitor


- Ważne miejsca w okolicy: Zbiry z Downtown
- Lokalizacja: obóz bandytów
- Misja: nie dotyczy


Ten kod znajdziecie w kopercie, na niewielkim drewnianym stoliku. Potrzebujecie go, aby otworzyć sejf, w którym ukryty jest inhibitor. Notatka pokazuje kod: 313.



Sejf znajduje się piętro niżej, na sporych biurkach. Aby się do niego dostać wystarczy jedynie wpisać podany wyżej kod, aby dostać się do inhibitora.
10 inhibitor


- Ważne miejsca w okolicy: Zbiry z Downtown
- Lokalizacja: rusztowanie wokół budynku
- Misja: nie dotyczy


Skrzynię z tym inhibitorem znajdziecie podczas wspinaczki na budynek. Wystarczy jedynie odwrócić się z i iść w przeciwnym kierunku niż nakazuje główna droga na górę.
0
Komentarze czytelników
pieterkov Senator
Zamierzacie jeszcze kończyć ten poradnik czy olewacie grę i użytkowników portalu?
tr00y Pretorianin
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
MPK229 Legionista
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
myrazem96 Junior
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
leaven Konsul
Haha, muszę najpierw skończyć jedynkę a przeszedłem może z 5%.
tasman Junior
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Crugertime Junior
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
szunaj58 Junior
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
user8838365940 Junior
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
baltazar1908 Generał
co tu patrzeć jak to już skończone na dobre choć czasem walczę jeszcze z dlc, czekać the beast.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
