Dying Light 2: Walczyć czy negocjować z Jackiem i Joe? Wieża ciśnień
Ta strona poradnika do Dying Light 2 wyjaśnia ważny wybór z głównego questu Wieża ciśnień – czy walczyć czy negocjować z Jackiem oraz Joe.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Dying Light 2 znajdziecie opis pierwszego ważnego wyboru z głównego zadania Wieża ciśnień. Dowiecie się jak wyglądają główne założenia i warianty wyboru odnośnie tego czy walczyć czy negocjować po spotkaniu Jacka i Joego w tytułowej wieży ciśnień.
Kompletny opis przejścia głównego zadania Wieża ciśnień znajdziecie w naszej solucji. Poniższy opis dotyczy wyłącznie ważnego wyboru.
- Ważny wybór z misji Wieża ciśnień - Jack i Joe
 - Wariant 1 - Pokonanie Jacka i Joego (Defeat Jack and Joe)
 - Wariant 2 - Negocjacje (Negotiate)
 
Ważny wybór z misji Wieża ciśnień - Jack i Joe

Pierwszy spośród dwóch ważnych wyborów z misji Wieża ciśnień załącza się w momencie gdy uda się Wam wdrapać na jej szczyt i ma to miejsce już po rozbrojeniu ładunków wybuchowych. Spotkacie Jacka i Joego i będziecie musieli zadecydować w jaki sposób zachować się w sprawie tych mężczyn.
Opisywany ważny wybór wpłynie na dalszy przebieg głównego zadania Wieża ciśnień.
Wariant 1 - Pokonanie Jacka i Joego (Defeat Jack and Joe)

W celu wybrania wariantu 1 musicie wybrać:
- Lewą opcję dialogową (Walka)
 - Prawą opcję dialogową (Nie pomogę Wam - powyższy obrazek)
 
Jest on równoznaczny z przystąpieniem do starcia z napotkanymi mężczyznami.

Rozprawienie się z bossami nie jest bardzo trudne, przy czym warto wiedzieć o kilku rzeczach:
- Jack używa broni siecznej i w większym stopniu polega na silnych atakach - stosujcie uniki i nie próbujcie blokować/parować jego ataków, bo akcje te mogą się nie udać.
 - Możecie próbować polegać na Kopnięciach z wyskoku po to żeby odbić się od pierwszego ogłuszonego bossa i kopnąć drugiego.
 - W danym momencie starajcie się skupiać swoją uwagę na jednym z bossów po to żeby jak najszybciej doprowadzić do stanu 'jeden na jednego', w którym łatwiej będzie Wam kontrolować walkę.
 - Jeśli macie taką możliwość, to używajcie broni zadającej obrażenia środowiskowe, np. podpalającej albo zatruwającej wrogów. Dany boss może dzięki temu nadal odnosić obrażenia nawet jeśli będziecie aktualnie atakowali jego partnera.
 
Wariant 2 - Negocjacje (Negotiate)

Jeśli zdecydujecie się negocjować, dowiecie się, że Jack i Joe chcą uciec z miasta i schronić się w najbliższej osadzie. W tym momencie będziecie musieli podjąć kolejny ważny wybór:
- Pomogę wam (I will help you): jeśli zgodzicie się im pomóc, odejdą bez walki i poczekają w ukryciu na dalsze instrukcje;
 - Nie pomogę wam (I won't help you): będziecie musieli walczyć z dwoma przeciwnikami jednocześnie, aby nie dopuścić do eksplozji.
 
0
- Dying Light 2 - poradnik do gry
- Dying Light 2: Opis przejścia
	
- Dying Light 2: Ważne wybory
		
- Dying Light 2: Wszystkie ważne wybory
 - Dying Light 2: Spotkanie z Aitorem czy Sophie? Nalot
 - Dying Light 2: Walczyć czy negocjować z Jackiem i Joe? Wieża ciśnień
 - Dying Light 2: Której frakcji przekazać wieżę? Wieża ciśnień
 - Dying Light 2: Spełnić życzenie Alberto, czy iść do centrum? Rewolucja
 - Dying Light 2: Czy warto pomóc Hakonowi? Rewolucja / W mrok
 - Dying Light 2: Czy warto pomóc Anderson? W mrok
 - Dying Light 2: Powiedzieć co stało się Aitorem czy skłamać? Nowy dom
 - Dying Light 2: Pomóc Juanowi czy Mattowi? Witamy na pokładzie
 - Dying Light 2: Przekazać kontrolę Juanowi czy Frankowi? Audycja
 - Dying Light 2: Pomóc Frankowi czy ścigać pojazd? Przełom
 - Dying Light 2: Zaufać Pułkownikowi czy Mattowi? Teraz albo nigdy
 - Dying Light 2: Które zakończenie wybrać? X13
 
 
 - Dying Light 2: Ważne wybory
		
 
 - Dying Light 2: Opis przejścia
	
 
Komentarze czytelników
pieterkov Senator
Zamierzacie jeszcze kończyć ten poradnik czy olewacie grę i użytkowników portalu?
tr00y Pretorianin
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
MPK229 Legionista
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
myrazem96 Junior
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
leaven Konsul
Haha, muszę najpierw skończyć jedynkę a przeszedłem może z 5%.
tasman Junior
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Crugertime Junior
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
szunaj58 Junior
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
user8838365940 Junior
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B 
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
baltazar1908 Generał
co tu patrzeć jak to już skończone na dobre choć czasem walczę jeszcze z dlc, czekać the beast.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
