Dying Light 2: Budynki kwarantanny GRE - lista, lokacje
Ta strona poradnika do gry Dying Light 2 zawiera lokalizację wszystkich budynków kwarantanny GRE (GRE Quarantine) dostępnych w grze. Z tą aktywnością połączone jest osiągnięcie Nie umiesz czytać? (Can't You Read the Signs?)
Aktualizacja:
Na tej stronie naszego poradnika do gry Dying Light 2 znajdziecie lokalizację wszystkich budynków kwarantanny GRE (GRE Quarantine) dostępnych w grze. Dowiecie się na czym polega ta aktywność, co za nagrody się za nią dostaje i gdzie znajdziecie ją na mapie.
- Nagrody
- Aktywność nocna
- Zadania do wykonania
- Szybkie porady
- Centrum genomiki THV (THV Genomics Center)
- Centrum badań nad IV stadium infekcji THV (Center for Stage IV THV Study)
- Laboratorium szczepień GRE (GRE Vaccine Lab)
- Badania eksperymentalne GRE (GRE Experimental Research)
- Specjalistyczna opieka THV (THV Advanced Care)
- Centrum rozwoju GenModu THV (THV-GenMod Development Center)
Nagrody

Budynki kwarantanny GRE to idealne miejsca do zdobycia sporej ilości punktów doświadczenia i inhibitorów. W trakcie wykonywania tej aktywności pobocznej zdobędziecie 4 inhibitory. To bardzo ważny element rozwoju postaci. Więcej informacji o rozwoju i inhibitorach znajdziecie na osobnych stronach poradnika:
Dodatkowo oprócz 4 inhibitorów, za każde wykonane zadanie otrzymacie kilka tysięcy punktów doświadczenia (tych walki i tych parkour). Dodatkowo zdobędziecie wszelkie punktu, które sami wbijecie walcząc w budynku. W nich znajdziecie również sporo surowców oraz znajdziek (najczęściej nagrań). Wszystkie znajdźki znajdziecie opisane na oddzielnych stronach naszego poradnika.
Aktywność nocna
Budynki kwarantanny GRE to aktywności nocne. Jednak do tych miejsc możecie wejść w ciągu dnia i wykonać całe zadanie. W nocy jednak zombie wyjdą z budynku, co za tym idzie, w środku będzie ich znacznie mniej, a duże/trudniejsze z nich nie powinny w ogóle się pojawiać. W ciągu dnia jednak nic nie stoi na przeszkodzie, żeby też dostać się do takiego budynku. Musicie wtedy jednak bardzo uważać.
Wchodzenie do takich budynków w ciągu dnia to świetny pomysł na wbijacie dodatkowych punktów. Jednak warto mieć przygotowaną dobrą broń, apteczki i najlepiej mieć wyższy poziom niż ten, na który jest dana lokacja.
Zadania do wykonania

Całość tej aktywności polega na odnalezieniu 3 skrzyń GRE i wyjęciu z nich inhibitorów. Skrzynie rozłożone są pomiędzy piętrami, najczęściej schowane za drzwiami, które otworzycie jedynie za pomocą wytrychów.
Szybkie porady

Do budynków kwarantanny GRE warto przychodzić nocą, a już będąc w środku, nie robić dodatkowego hałasu. Dzięki mniejszej ilości zombie można eliminować ich po cichu. Świetnie do tego sprawdzi się umiejętność dźgnięcia. Opis tego jak ją zdobyć i z niej korzystać znajdziecie na stronie Dźgnięcie - jak odblokować i używać?
Przed wybraniem się do takiej lokacji zbierzcie surowce na noże do rzucania i wytrychy. Przydadzą Wam się na miejscu, zwłaszcza te drugie - nie może ich zabraknąć, inaczej nie skończycie zadania.

Nie można też zapominać o apteczkach. Warto przygotować je przed wejściem na arenę. W krytycznej sytuacji wystarczy wyleczyć bohatera, aby nie skończyć nocy w bardzo nieprzyjemny sposób. Dla przypomnienia, po śmierci stracicie jedynie nocne bonusy, a nie wszystkie punkty, które zdobyliście.
Centrum genomiki THV (THV Genomics Center)

Dzielnica: Horseshoe
Nagrody: 4 inhibitory, 1000 PD walki, 1000 PD parkour
Centrum badań nad IV stadium infekcji THV (Center for Stage IV THV Study)

Dzielnica: Houndfield
Nagrody: 4 inhibitory, 2500 PD walki, 2500 PD parkour
Laboratorium szczepień GRE (GRE Vaccine Lab)

Dzielnica: Downtown
Nagrody: 4 inhibitory, 1500 PD walki, 1500 PD parkour
Badania eksperymentalne GRE (GRE Experimental Research)

Dzielnica: The Wharf
Nagrody: 4 inhibitory, 2000 PD walki, 2000 PD parkour
Specjalistyczna opieka THV (THV Advanced Care)

Dzielnica: Lower Dam Ayre
Nagrody: 4 inhibitory, 3000 PD walki, 3000 PD parkour
Centrum rozwoju GenModu THV (THV-GenMod Development Center)

Dzielnica: Saint Paul Island
Nagrody: 4 inhibitory, 2500 PD walki, 2500 PD parkour
Komentarze czytelników
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Zobacz tutaj: https://www.reddit.com/r/dyinglight/comments/ssajif/inventory_full_bug_in_dying_light_2/ https://rootmygalaxy.net/fix-dying-light-2-inventory-full-when-its-not/ https://steamcommunity.com/app/534380/discussions/0/3186862565357097975/ https://gamefaqs.gamespot.com/boards/288759-dying-light-2-stay-human/79899015 https://www.youtube.com/watch?v=c09Zu6KYQr0
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
Nie widze kodu do wieży ciśnień na Horseshoe nie wiem czy ja poprostu nie moge go zauważyć albo go nie ma dodanego :/
Bug z save naprawiony musiałem zrobić nowego ale teraz mam drugi problem biegałem po mapce i kiedy wspinałem się po ścianie spadłem z niej i teram mój problem moje nogi zostały wbite w ziemię i nie można z niej wyjść podczas biegania wpadam pod tekstury blokuje się gdy spojrze w ziemię wiedzę jakieś kolorowe kwadraty i szybka podróż ani zabicie się i po jowne odrodzenie nie pomaga ma ktoś pomysł czego można jeszcze spróbować?
Grałem w DL2 przez okolo 30h na tym samym save w okolo 50/60FPS ale dzis po odpaleniu save mam maxymalnie 7FPS
stalo mi sie juz tak drugi raz dodam jeszcze ze jak zrobie nowego save jest wszystko oki i gra smiga w 50/60FPS
wie ktos moze czy da sie to jakos naprawic?
Po misji pobocznej Teraz Twój ruch kupiłem łuk na bazarze. Mając trzeci poziom (po co piszą że pierwszy łuk jest dużo później ?)
Witam .Może ktoś podpowie jak zmieniać strzały w łuku ,bo ni w ząb nie wiem jak ,cały czas ma podstawowe .
Mam problem bo od pewnego czasu po zdobyciu wieżowca VNC ceny u handlarzy gwałtownie spadły w sensie takim że jeżeli chce sprzedać złote rękawiczki to cena za nie jest 16
W dziale o typach potworów brakuje mi tych szybkich, które jakby pozostawiają za sobą świetlisty pył.
Mam pytanie w sprawie wiatraku o nazwie "cedr", w obszarze Saint Paul Island, nie mogę go odpalić, zabijam wszystkich regeneratów, odpalam generetor, potem platformę, która ma mi otworzyć przejście na gore, wchodzę na górę, ale nie wyświetla się żadna ikonka ze mogę odpalać wiatrak. Obszar już należy do Ocaleńców. Jestem już przy misji Przełom, więc raczej nie sądzę, że byłby to problem z brakiem postępu w grze. Czy mieliście taki problem, a jak tak, to jak sobie z nim radzić?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
