Dying Light 2: Świat gry - czy jest duży?
Na tej stronie poradnika do Dying Light 2 znajdziecie odpowiedź na pytanie jak duży jest świat gry.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Dying Light 2 znajdziecie informacje odnośnie wielkości świata gry. Dowiecie się kiedy otwiera się przed Wami swobodna eksploracja, czy do miejsca z prologu można wrócić i czy świat ma swoje granice.
Otwarty świat

Dostęp do otwartego świata, a dokładnie jego pierwszej części, otrzymacie już po wykonaniu 3 misji fabularnej (Wskaźniki zarazy). Rozpoczynając misję Jedyne wyjście możecie już swobodnie biegać po mapie, eksplorować otoczenie, wykonywać misje poboczne czy zbierać znajdźki.
Otwarty świat w Dying Light 2 oferuje sporo dodatkowej zawartości. Warto jednak wspomnieć, że część rzeczy jest zablokowana. To nie tak, że nie będziecie mogli tam wejść czy spróbować. Jednak siła i wytrzymałość postaci w takich monetach gra kluczową rolę. Bez odpowiednio rozbudowanej wytrzymałości nie będziecie w stanie się wspiąć, np. na niektóre wieże czy wiatraki.
Pierwsza część mapy

Jak wspominaliśmy powyżej, na początku odblokowujecie dostęp jedynie do pierwszej części mapy. Do waszej dyspozycji dostajecie cztery lokacje:
- Horseshoe
- Trinity
- Houndfield
- Quarry End
W tych miejscach jest wiele dodatkowych aktywności, które warto porobić. Zwracajcie jednak uwagę na poziom dzielnic, nie każda z nich nadaje się na eksploracje w pierwszych godzinach gry. Najlepiej wykorzystać ten teren i czas, aby wzmocnić swoją postać, rozwijać umiejętności walki, parkouru oraz zbierać inhibitory, które pozwolą na zwiększenie wytrzymałości i zdrowia.
Druga część mapy

Drugą, znacznie większą część mapy otworzycie po wykonaniu zadania głównego Nowy dom. Ta lokacja jest o wiele większa, trudniejsza oraz bogatsza. Znajdziecie na niej jeszcze więcej surowców, kosztowności oraz dodatkowych aktywności. Warto zwrócić uwagę na sposób poruszania się po tej części mapy. Lepiej będzie postawić na hak i paralotnię niż piesze samodzielne bieganie.
Prolog

Warto wspomnieć o tym, że lokacja, którą odwiedzamy w prologu jest niewielka i niemożliwa ponownie do odwiedzenia. To część świata, której nie ma na mapie. Nie ma się jak do niej cofnąć czy przenieść. Po zakończeniu pierwszej misji (Droga Pielgrzyma) żegnacie się z tą lokacją i docieracie do miasta.
W tej części są znajdźki, znajdziecie je na stronie Prolog - Pamiątki.
Koniec mapy

Mimo tego, że możecie wyjść poza "zaznaczone" dzielnice, mapa ma swój koniec. Jest on dość jasno określony przez grę. Wokół terenów, do których macie dostęp rozprzestrzenia się żółta maź, która niszczy waszą odporność. Zabije was nawet jeśli macie wymasowaną postać i sporo dodatkowych leczących substancji pod ręką.
Jeśli będziecie chcieli ominąć tę blokadę i polatać nad granicami na paralotni, w pewnym momencie postać będzie lecieć w jednym miejscu. Nie odbijecie się bezpośrednio o ścianę, a jedynie zawiśniecie w martwym punkcie. W takim momencie możecie spaść, zawrócić albo poczekać, aż bohaterowi skończy się wytrzymałość i samodzielnie spadnie na skażony teren.
0
- Dying Light 2 - poradnik do gry
- Dying Light 2: Poradnik do gry
- Dying Light 2: FAQ
- Dying Light 2: Świat i informacje o grze
- Dying Light 2: Wybory - czy są w grze?
- Dying Light 2: Jedyne wyjście - kiedy zadzwoni Hakon?
- Dying Light 2: Znajomość serii - czy jest wymagana?
- Dying Light 2: Crossplay - czy jest dostępny?
- Dying Light 2: Świat gry - czy jest duży?
- Dying Light 2: Romanse - czy są możliwe?
- Dying Light 2: Stan gry - czy można zapisywać?
- Dying Light 2: Pieniądze - jak zarabiać i wydawać?
- Dying Light 2: Endgame - czy jest w grze?
- Dying Light 2: Przerwanie questu - czy jest możliwe?
- Dying Light 2: Psy i koty - czy pojawiają się w grze?
- Dying Light 2: Świat i informacje o grze
- Dying Light 2: FAQ
- Dying Light 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
pieterkov Senator
Zamierzacie jeszcze kończyć ten poradnik czy olewacie grę i użytkowników portalu?
tr00y Pretorianin
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
MPK229 Legionista
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
myrazem96 Junior
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
leaven Konsul
Haha, muszę najpierw skończyć jedynkę a przeszedłem może z 5%.
tasman Junior
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Crugertime Junior
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
szunaj58 Junior
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
user8838365940 Junior
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
baltazar1908 Generał
co tu patrzeć jak to już skończone na dobre choć czasem walczę jeszcze z dlc, czekać the beast.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
