Dying Light 2: Kody do sejfów - lista wszystkich
Na tej stronie poradnika do Dying Light 2 znajdziecie lokalizację wszystkich kodów do sejfów dostępnych w grze.
Aktualizacja:
Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera dokładną lokalizację wszystkich kodów do sejfów (Safe Code) dostępnych grze. Opisaliśmy nie tylko ich położenie, ale również wszelkie kody, nawet te ukryte pod postacią zagadek.
1 kod


- Dzielnica: Houndfield
- Ważne miejsca w okolicy: Metro: Hayward Square
- Lokalizacja: Kryjówka nocnego biegacza
- Misja: nie dotyczy



Ten kod znajdziecie w skrzyni leżącej przy łóżku. Potrzebujecie go, aby otworzyć sejf, w którym ukryty jest inhibitor. Zdobycie tej pamiątki jest bardzo proste, wystarczy jedynie otworzyć skrzynię. Notatka wskazuje kod: 101.
2 kod


- Dzielnica: Garrison
- Ważne miejsca w okolicy: Metro: Wieżowiec VNC
- Lokalizacja: Stacja elektryczna - Garrison
- Misja: nie dotyczy


W trakcie aktywacji elektrowni znajdziecie sejf. Potrzebujecie do niego kodu, aby bez problemu dostać się do środka. Tego zabezpieczenia nie można usunąć siłą, specjalna umiejętnością ani wytrychami. Karta z kodem leży zaraz obok, w szaro czerwonej skrzyni na narzędzia.


Otwórzcie skrzynie, a od razu zobaczycie kopertę z kodem. Według notatki jest to liczba Pi - 314. Po otwarciu sejfu dostaniecie inhibitor.
3 kod


- Dzielnica: Trinity
- Ważne miejsca w okolicy: Bazar
- Lokalizacja: Placówka handlowa
- Misja: Pierwszy biomarker (The First Biomarker)


Za rozpoczęcie zadania pobocznego Pierwszy biomarker (The First Biomarker) otrzymacie specjalna kartę, która wpadnie do Waszej kolekcji. Opis tej misji znajdziecie na oddzielnej stronie naszego poradnika.
Rozwiązanie zagadki prowadzi do specjalnego kodu, dzięki któremu otworzycie sejf: 973.
4 kod


- Dzielnica: Trinity
- Ważne miejsca w okolicy: Metro: Holy Trinity
- Lokalizacja: wieża na terenie bazaru
- Misja: nie dotyczy


W trakcie eksploracji wieży na Bazarze znajdziecie sejf. Potrzebujecie do niego kodu, aby bez problemu dostać się do środka. Tego zabezpieczenia nie można usunąć siłą, specjalna umiejętnością ani wytrychami. Na szczęście karta z kodem leży zaraz obok, wciśnięta za plakat na ścianie

Wyjmijcie kopertę, a od razu będziecie mogli poznać szyfr. Według notatki jest to liczba 510. Po otwarciu sejfu dostaniecie nagranie.
5 kod


- Dzielnica: Garrison
- Ważne miejsca w okolicy: Wieżowiec VNC
- Lokalizacja: mieszkanie przy dachu wieżowca
- Misja: nie dotyczy


Pamiątka, która jest kodem do sejfu znajduje się w wieżowcu VNC, jednak nie na samym jego szczycie. Najlepiej będzie wjechać windą na górę, a następnie zahaczyć hakiem o ścianę i zjechać na linie, na wysokość otwartego biura. Może również po prostu skoczyć, ale to grozi szybką śmiercią.
Kod to 666, a sam sejf jest pusty.
6 kod


- Dzielnica: Downtown
- Ważne miejsca w okolicy: Zbiry z Downtown
- Lokalizacja: wnętrze obozu bandytów
- Misja: nie dotyczy


Ten kod znajdziecie w kopercie, na niewielkim drewnianym stoliku. Potrzebujecie go, aby otworzyć sejf, w którym ukryty jest inhibitor. Notatka pokazuje kod: 313.
7 kod


- Dzielnica: Pustkowia
- Ważne miejsca w okolicy: Zapora
- Lokalizacja: bezpieczna strefa
- Misja: nie dotyczy


Skrzynię na narzędzia, w której został ukryty kod do sejfu znajdziecie na rusztowaniu. Wystarczy się na nie wdrapać, aby dostać się do kartki. Ta odkryje przed Wami kod - 966.
8 kod


- Dzielnica: Saint Paul Island
- Ważne miejsca w okolicy: Church of Saint Thomas the Aopstle
- Lokalizacja: wieża kościoła
- Misja: nie dotyczy


Eksplorując wieżę kościoła znajdziecie sejf. Potrzebujecie do niego kodu, aby bez problemu dostać się do środka. Tego zabezpieczenia nie można usunąć siłą, specjalna umiejętnością ani wytrychami. Karta z kodem leży piętro wyżej, na dachu, zaraz obok kamiennego gargulca. Musicie wyjść przez okno i wskoczyć na dach, a następnie otworzyć skrzynię z kodem.


Otwórzcie skrzynie, a od razu zobaczycie kopertę z kodem. Według notatki jest to - 444. Po otwarciu sejfu dostaniecie inhibitor.
9 kod


- Dzielnica: Quarry End
- Ważne miejsca w okolicy: Anomalia GRE C-A-01
- Lokalizacja: opuszczone mieszkanie
- Misja: nie dotyczy



Kod do sejfu schowany jest w wiklinowej skrzyni leżącej w nogach łóżka. Bez problemu dotrzecie do mieszkania wskakując przez wybite okno. Kod, który wymaga rozwiązania obliczenia matematycznego to: 22 67 66.
10 kod


- Dzielnica: Downtown
- Ważne miejsca w okolicy: Stacja elektryczna - Downtown
- Lokalizacja: most pomiędzy dzielnicami
- Misja: nie dotyczy


Notatkę z kodem do sejfu znajdziecie na stole, położonym na środku zniszczonego mostu. Dostaniecie się tam eksplorując teren pomiędzy dzielnicami. Ten kod to: 74 17 76.
11 kod


- Dzielnica: New Dawn Park
- Ważne miejsca w okolicy: Metro: Hayward Square
- Lokalizacja: opuszczony budynek
- Misja: nie dotyczy


Ten kod znajdziecie ukryty w białej szafie. Do tego pomieszczenia bez problemu dotrzecie skacząc na balkon budynku. W środku jest wiele czających się na was zombie. Można je wyeliminować przed zebraniem kodu, aby nie przeszkadzały w eksploracji terenu.


Kod to: 10 28 64.
12 kod


- Dzielnica: The Wharf
- Ważne miejsca w okolicy: Wiatrak Magnolia
- Lokalizacja: kontener GRE
- Misja: nie dotyczy



Aby dostać się do tego kodu potrzebujecie otworzyć kontener. W tym celu musicie posiadać klucz GRE. Nie można do niego wejść w żaden inny sposób. Po wejściu do kontenera udajcie się do półki położonej najdalej po prawej stronie. Tam znajdziecie kopertę z kodem.
Kod to: 10 10 10
13 kod


- Dzielnica: Saint Paul Island
- Ważne miejsca w okolicy: Katedra Saint Paul
- Lokalizacja: kontener GRE
- Misja: nie dotyczy


Koperta z kodem do sejfu znajduje się na metalowej szafce w kontenerze GRE. Waszym zadaniem jest otworzenie kontenera (korzystając z klucza GRE), a następnie spojrzenie w lewą stronę. Na szafce nad biurkiem zobaczycie czerwoną kopertkę. Podnieście ją, a zdobędziecie kod.
Kod to: 85 19 45
14 kod


- Dzielnica: Saint Paul Island
- Ważne miejsca w okolicy: Wiatrak Świerk
- Lokalizacja: opuszczone mieszkanie
- Misja: nie dotyczy



Ta koperta z kodem znajduje się w sejfie, a ten na biblioteczce z książkami. Sejf należy otworzyć za pomocą wytrychów.
Kod to: 987
15 kod


- Dzielnica: Newfound Lost Lands
- Ważne miejsca w okolicy: Anomalia GRE C-A-56
- Lokalizacja: opuszczony sklep
- Misja: nie dotyczy


Kod do sejfu znajdziecie w opuszczonym sklepie, zaraz pod ladą. Dotarcie do niego nie powinno stanowić dla Was żadnego problemu. Wszystkie wejścia do budynku są otwarte, a wokół nie kręci się wiele przeciwników.
Kod to: 459.
Komentarze czytelników
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Zobacz tutaj: https://www.reddit.com/r/dyinglight/comments/ssajif/inventory_full_bug_in_dying_light_2/ https://rootmygalaxy.net/fix-dying-light-2-inventory-full-when-its-not/ https://steamcommunity.com/app/534380/discussions/0/3186862565357097975/ https://gamefaqs.gamespot.com/boards/288759-dying-light-2-stay-human/79899015 https://www.youtube.com/watch?v=c09Zu6KYQr0
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
Nie widze kodu do wieży ciśnień na Horseshoe nie wiem czy ja poprostu nie moge go zauważyć albo go nie ma dodanego :/
Bug z save naprawiony musiałem zrobić nowego ale teraz mam drugi problem biegałem po mapce i kiedy wspinałem się po ścianie spadłem z niej i teram mój problem moje nogi zostały wbite w ziemię i nie można z niej wyjść podczas biegania wpadam pod tekstury blokuje się gdy spojrze w ziemię wiedzę jakieś kolorowe kwadraty i szybka podróż ani zabicie się i po jowne odrodzenie nie pomaga ma ktoś pomysł czego można jeszcze spróbować?
Grałem w DL2 przez okolo 30h na tym samym save w okolo 50/60FPS ale dzis po odpaleniu save mam maxymalnie 7FPS
stalo mi sie juz tak drugi raz dodam jeszcze ze jak zrobie nowego save jest wszystko oki i gra smiga w 50/60FPS
wie ktos moze czy da sie to jakos naprawic?
Po misji pobocznej Teraz Twój ruch kupiłem łuk na bazarze. Mając trzeci poziom (po co piszą że pierwszy łuk jest dużo później ?)
Witam .Może ktoś podpowie jak zmieniać strzały w łuku ,bo ni w ząb nie wiem jak ,cały czas ma podstawowe .
Mam problem bo od pewnego czasu po zdobyciu wieżowca VNC ceny u handlarzy gwałtownie spadły w sensie takim że jeżeli chce sprzedać złote rękawiczki to cena za nie jest 16
W dziale o typach potworów brakuje mi tych szybkich, które jakby pozostawiają za sobą świetlisty pył.
Mam pytanie w sprawie wiatraku o nazwie "cedr", w obszarze Saint Paul Island, nie mogę go odpalić, zabijam wszystkich regeneratów, odpalam generetor, potem platformę, która ma mi otworzyć przejście na gore, wchodzę na górę, ale nie wyświetla się żadna ikonka ze mogę odpalać wiatrak. Obszar już należy do Ocaleńców. Jestem już przy misji Przełom, więc raczej nie sądzę, że byłby to problem z brakiem postępu w grze. Czy mieliście taki problem, a jak tak, to jak sobie z nim radzić?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
