Dying Light 2: Przełom - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera opis przejścia zadania fabularnego Przełom – ochranianie i uratowanie Franka, pościg za furgonetką.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Dying Light znajduje się opis przejścia głównego questu Przełom (The Breakthrough). Z poniższej solucji dowiecie się m.in. jak ochraniać Franka i jak zachować się w sprawie udzielenia mu pomocy, jak zdobyć lekarstwo dla Franka, jak poprawnie śledzić furgonetkę oraz jak awansować do epilogu kampanii (punkt bez powrotu).
- Nagrody za ukończenie questu
- Dotarcie do kantyny (Get to the canteen)
- Spotkanie się z Juanem (Meet up with Juan)
- Ochranianie Franka (Protect Frank)
- Sprawdzenie stanu Franka (Check on Frank) - ważny wybór
- Poproszenie Margaret o pomoc (Ask Margaret for help) - opcjonalny cel misji wariantu 2
- Ściganie furgonetki Renegatów (Chase the Renegades van)
- Znalezienie drogi do pojazdu podróżującego do Twierdzy (Find a way to your ride to the Stronghold)
Nagrody za ukończenie questu
- PD - walka: 1000
- PD - parkour: 2000
- odblokowanie głównego questu Teraz albo nigdy
Dotarcie do kantyny (Get to the canteen)

Musicie wyruszyć do Rybiego Oka i dotrzeć do pomieszczenia sąsiadującego z kantyną, w którym przebywa Frank.
Po obejrzeniu scenki przerywnikowej musicie odbyć kolejną rozmową przy barze, a także porozmawiać z Jackiem Mattem.
Spotkanie się z Juanem (Meet up with Juan)

Juan będzie czekał na dachu budynku nad planowanym miejscem spotkania. Nie musicie początkowo wykonywać żadnych dodatkowych czynności, a jedynie obserwować przebieg spotkania.
Ochranianie Franka (Protect Frank)

Po tym jak rozpoczną się na dole walki będziecie mieli 1 minutę i 25 sekund na pokonanie przeciwników. Zeskoczcie ostrożnie na dół i dołączcie do Stróżów Prawa walczących z wrogo nastawionymi Renegatami. Możecie stosować bardziej agresywny styl gry, ale powinniście bez problemów odnieść zwycięstwo przed upływem wyznaczonego czasu.
Sprawdzenie stanu Franka (Check on Frank) - ważny wybór

Po bitwie otrzymacie cel misji sprawdzenia stanu Franka i on również ma limit czasu, ale w tym przypadku wystarczy podbiec w oznaczone miejsce i zajmie to Wam maksymalnie kilkanaście sekund.
Załaczy się ważny wybór dotyczący trafionego zatrutą strzału Franka. Dostępne są dwa warianty zachowania:
- Wariant 1: lewa opcja dialogowa - Zakłada on poproszenie Jacka Matta o utrzymywanie Franka przy życiu po to żeby od razu wyruszyć w pościg za furgonetką. To gorszy wariant, bo Frank będzie mógł zginąć.
- Wariant 2: prawa opcja dialogowa - Zakłada on znalezienie sposobu na udzielenie pomocy Frankowi. Jest to lepszy wariant, bo Frank będzie mógł w ten sposób przeżyć, a w dalszej części misji i tak wyruszycie w pościg za pojazdem.
Poproszenie Margaret o pomoc (Ask Margaret for help) - opcjonalny cel misji wariantu 2

Margaret odnajdziecie w chatce w lokacji Culvert Island. Po wysłuchaniu rozmowy z nią otrzymacie zadanie odnalezienia 5 podwodnych ziół.
Wyjdźcie na zewnątrz i zanurkujcie. Używajcie zmysłu przetrwania żeby łatwo odnajdywać rośliny rosnące na dnie. Musicie pozyskać 5 ziół.

Po tym jak zdobędziecie zioła musicie wyruszyć z powrotem do Franka - nowy limit czasu to 2 i pół minuty. Jak najszybciej wydostańcie się z wody żeby móc rozpocząć bieg. Celem podróży jest wejście do kantyny w Rybim Oku i po dotarciu w to miejsce powinniście mieć jeszcze sporo czasu w zapasie.

Obejrzyjcie cut-scenkę z uratowania Franka. W trakcie tej sceny możecie nie odzywać się lub powiedzieć Lawan o tym, że Renegaci nie używają trucizny, której użyto na Franku. Spowoduje to powstanie podejrzeń, że mógł otruć go ktoś inny.
Ściganie furgonetki Renegatów (Chase the Renegades van)

To kolejny cel misji z upływającym czasem, przy czym limit czasu będzie mógł odnawiać się w wybranych momentach pościgu. Zacznijcie od zlokalizowania windy w pobliżu Rybiego Oka po to żeby z jej pomocą dotrzeć na dachy.

Do śledzenia ikony symbolizującej furgonetkę powinniście używać paralotni, choć możecie też próbować przebiegać po sąsiednich dachach.
Unikajcie spadania całkiem na dół i podróżowania na niskiej wysokości. Może to spowodować otrzymanie komunikatu o utracie sygnału i jeśli się nie pośpieszycie z powrotem na dachy lub odpowiednią wysokość to misja może zakończyć się niepowodzeniem.

Pościg zakończy się w momencie gdy ścigana furgonetka wjedzie do garażu jednego z budynków. Nie będziecie mogli wejść za nią do środka, ale otrzymacie zaktualizowany cel misji.
Znalezienie drogi do pojazdu podróżującego do Twierdzy (Find a way to your ride to the Stronghold)

Musicie dotrzeć na górny balkonik budynku - możecie w tym celu wdrapać się po ścianie i złapać się wystających metalowych elementów.

Na górze znajdziecie drzwi, przy czym gra przed otwarciem ich wyświetli komunikat o tzw. punkcie bez powrotu (point of no return). Temat ten dokładniej opisaliśmy na stronie Endgame - czy jest w grze?. Oto najważniejsze informacje:
- Otwarcie drzwi kończy aktualny quest i rozpoczyna główne zadanie Teraz albo nigdy. Będziecie musieli zająć się dwoma finałowymi questami epilogu kampanii bez możliwości przerywania ich, tzn. bez powracania do swobodnej eksploracji mapy świata.
- Gra pozwoli Wam zająć się pominiętymi rzeczami po skończeniu głównej fabuły, ale załącza się też wtedy level scaling (zrównanie rang przeciwników z rangą gracza) i może to stać się trudniejsze.
- Jeśli chcecie się lepiej przygotować lub najpierw zająć opcjonalną zawartością, to po prostu oddalcie się od drzwi. Gra nie pogania z ich otwarciem.
- Dying Light 2 - poradnik do gry
- Dying Light 2: Opis przejścia
- Dying Light 2: Zadania związane z fabułą
- Dying Light 2: Droga Pielgrzyma - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Coraz silniejszy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Wskaźniki zarazy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Jedyne wyjście - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Niesforny brat - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Pertraktacje - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Nalot - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Wieża ciśnień - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Rewolucja - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: W Mrok - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Czas na Waltza! - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Nowy dom - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Rozkazy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Obserwatorium - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Witamy na pokładzie - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Dying Light 2 Zagubione światło - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Katedra - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Audycja - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: But - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Nocni biegacze - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Imperium - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Veronika - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Przełom - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Zamach - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Teraz albo nigdy - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: X13 - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Zadania związane z fabułą
- Dying Light 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Zobacz tutaj: https://www.reddit.com/r/dyinglight/comments/ssajif/inventory_full_bug_in_dying_light_2/ https://rootmygalaxy.net/fix-dying-light-2-inventory-full-when-its-not/ https://steamcommunity.com/app/534380/discussions/0/3186862565357097975/ https://gamefaqs.gamespot.com/boards/288759-dying-light-2-stay-human/79899015 https://www.youtube.com/watch?v=c09Zu6KYQr0
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
Nie widze kodu do wieży ciśnień na Horseshoe nie wiem czy ja poprostu nie moge go zauważyć albo go nie ma dodanego :/
Bug z save naprawiony musiałem zrobić nowego ale teraz mam drugi problem biegałem po mapce i kiedy wspinałem się po ścianie spadłem z niej i teram mój problem moje nogi zostały wbite w ziemię i nie można z niej wyjść podczas biegania wpadam pod tekstury blokuje się gdy spojrze w ziemię wiedzę jakieś kolorowe kwadraty i szybka podróż ani zabicie się i po jowne odrodzenie nie pomaga ma ktoś pomysł czego można jeszcze spróbować?
Grałem w DL2 przez okolo 30h na tym samym save w okolo 50/60FPS ale dzis po odpaleniu save mam maxymalnie 7FPS
stalo mi sie juz tak drugi raz dodam jeszcze ze jak zrobie nowego save jest wszystko oki i gra smiga w 50/60FPS
wie ktos moze czy da sie to jakos naprawic?
Po misji pobocznej Teraz Twój ruch kupiłem łuk na bazarze. Mając trzeci poziom (po co piszą że pierwszy łuk jest dużo później ?)
Witam .Może ktoś podpowie jak zmieniać strzały w łuku ,bo ni w ząb nie wiem jak ,cały czas ma podstawowe .
Mam problem bo od pewnego czasu po zdobyciu wieżowca VNC ceny u handlarzy gwałtownie spadły w sensie takim że jeżeli chce sprzedać złote rękawiczki to cena za nie jest 16
W dziale o typach potworów brakuje mi tych szybkich, które jakby pozostawiają za sobą świetlisty pył.
Mam pytanie w sprawie wiatraku o nazwie "cedr", w obszarze Saint Paul Island, nie mogę go odpalić, zabijam wszystkich regeneratów, odpalam generetor, potem platformę, która ma mi otworzyć przejście na gore, wchodzę na górę, ale nie wyświetla się żadna ikonka ze mogę odpalać wiatrak. Obszar już należy do Ocaleńców. Jestem już przy misji Przełom, więc raczej nie sądzę, że byłby to problem z brakiem postępu w grze. Czy mieliście taki problem, a jak tak, to jak sobie z nim radzić?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
