Dying Light 2: Garrison - mapa
Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera mapę dzielnicy Garrison. Opisaliśmy jakie aktywności się tam znajdują, ile znajdziecie bezpiecznych stref i czy na tym terenie jest punkt szybkiej podróży.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Dying Light 2 zamieściliśmy mapę dzielnicy Garrison. Dzięki temu dowiedzie się jakie aktywności znajdują się w tej części mapy, na jakim poziomie warto się tam wybrać oraz co można tam zdobyć.
- Podstawowe informacje
- Bezpieczne strefy
- Siedziby
- Osady Ocaleńców/SP
- Opuszczone sklepy
- Mroczne zaułki
- Konwoje ewakuacyjne
- Konwoje wojskowe
- Budynki kwarantanny GRE
- Anomalie GRE
- Wiatraki
- Obozy bandytów
- Zrzuty z powietrza
- Wieże ciśnień
- Stacje elektryczne
- Stacje metra
- Wieże radiowe
- Wyzwania parkourowe
- Wyzwania walki
Podstawowe informacje
- Garrison znajdziecie na drugiej części mapy. Do tego miejsca możecie dojść po ukończeniu misji fabularnej - Nowy dom;
- Rekomendowany poziom doświadczenia bohatera dla tej dzielnicy to 3-4;
- Do pozostałych dzielnic z drugiej części mapy można swobodnie przechodzić, bez żadnych ograniczeń;
- Do pierwszej części mapy możecie przenosić się korzystając z szybkiej podróży.
Bezpieczne strefy
W dzielnicy Downtown znajdziecie 6 bezpiecznych stref. W nich możecie swobodnie spędzić noc, przespać się bądź schować się przed zombie. W tym strefach często można znaleźć znajdźki.
Siedziby
Na tej części mapy nie ma siedziby. W siedzibach znajdują się wasi sojusznicy. Możecie tam spędzić czas, wykonywać misje fabularne oraz poboczne.
Osady Ocaleńców/SP
W dzielnicy Downtown natraficie na 5 osad. Odblokowujecie je wraz z przejmowaniem dzielnicy, np. odblokowując wiatraki bądź wykonując misje fabularne. Osady przynależą do frakcji, do której należy cała dzielnica. Ten wybór możecie podjąć przejmując wieże ciśnień i stacje elektryczne. W osadach znajdziecie postacie, która dadzą Wam misje poboczne.
Opuszczone sklepy
W tej części mapy znajdziecie 3 opuszczone sklepy. To miejsca, w których możecie znaleźć wiele przedmiotów do wytwarzania. Do tych miejsc najlepiej udawać się w nocy, gry najgroźniejsze zombie wyjdą na ulice.
Mroczne zaułki
W tej części mapy znajdziecie 5 mrocznych zaułków. W tych miejscach zostało wiele przedmiotów wartościowych. To świetny sposób na wzbogacenie się. Do tych miejsc najlepiej udawać się w nocy, gry najgroźniejsze zombie wyjdą na ulice.
Konwoje ewakuacyjne
Konwoje ewakuacyjne to idealne miejsca do eksploracji. Znajdziecie tam przedmioty wartościowe, części do wytwarzania i ubiór. W dzielnicy Garrison znajdziecie 4 takie konwoje.
Konwoje wojskowe
Konwoje ewakuacyjne to idealne miejsca do przeszukiwania, jeśli chcecie rozwijać swoją postać. Znajdziecie tam broń, ubiór oraz wihajstry. To pozwoli Wam sporo zaoszczędzić w sklepach. W dzielnicy Garrison znajdziecie 1 taką lokację.
Budynki kwarantanny GRE
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Anomalie GRE
Anomalia GRE C-A-55 znajduje się w środkowej części Garrison, a Anomalia GRE C-A-78 w północno zachodniej. Za wykonanie każdej z tych aktywności pobocznej zdobędziecie: 3000 PD walki i 2 inhibitory.
Wiatraki
W tej dzielnicy znajdziecie 3 wiatraki - Teczyna, Jałowiec, Hikora. Dokładny opis tych wiatraków znajdziecie na osobnej stronie poradnika.
Obozy bandytów
W zachodniej części Garrison natraficie na obóz Garrison Heights. Za wykonanie tej aktywności pobocznej otrzymacie: 3750 PD walki, 1250 PD parkouru, broń Motomaniak - legendarną buławę dwuręczną.
Zrzuty z powietrza
W tej dzielnicy znajdziecie 3 zrzuty z powietrza. Zapewnią Wam 900 PD / 2500 PD parkouru, inhibitory i sprzęt wojskowy.
Wieże ciśnień
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Stacje elektryczne
Stacje elektryczne zmieniają podział miasta i dostarczają prąd. Dzięki ich aktywacji zdobędziecie nie tylko bezpieczną strefę, ale również ulepszenie od wybranej frakcji. W tej dzielnicy znajdziecie 1 tego typu lokację, w południowej części dzielnicy.
Stacje metra
Stacja metra Wieżowiec VNC znajduje się zaraz obok najwyższego budynku w świecie gry - Wieżowca VNC.
Wieże radiowe
Wieże radiowe służą jako anteny do namierzania skrzyń GRE. W tej lokacji znajdziecie pierwsza z nich, na wieżowcu VNC. Dostaniecie się tam wykonując misję Audycja.
Wyzwania parkourowe
W Garrison natraficie na 1 wyzwania parkourowe - Próba nocnego biegacza 3 (Nightrunner Trial 3).
Wyzwania walki
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
0
- Dying Light 2 - poradnik do gry
- Dying Light 2: Sekrety i atlas
- Dying Light 2: Mapy
- Dying Light 2: Horseshoe - mapa
- Dying Light 2: Trinity - mapa
- Dying Light 2: Quarry End - mapa
- Dying Light 2: Houndfield - mapa
- Dying Light 2: Downtown - mapa
- Dying Light 2: Garrison - mapa
- Dying Light 2: New Dawn Park - mapa
- Dying Light 2: The Wharf - mapa
- Dying Light 2: Muddy Grounds - mapa
- Dying Light 2: Saint Paul Island - mapa
- Dying Light 2: Lower Dam Ayre - mapa
- Dying Light 2: Newfound Lost Lands - mapa
- Dying Light 2: Ziemia niczyja - mapa
- Dying Light 2: Mapy
- Dying Light 2: Sekrety i atlas
Komentarze czytelników
pieterkov Senator
Zamierzacie jeszcze kończyć ten poradnik czy olewacie grę i użytkowników portalu?
tr00y Pretorianin
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
MPK229 Legionista
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
myrazem96 Junior
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
leaven Konsul
Haha, muszę najpierw skończyć jedynkę a przeszedłem może z 5%.
tasman Junior
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Crugertime Junior
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
szunaj58 Junior
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
user8838365940 Junior
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
baltazar1908 Generał
co tu patrzeć jak to już skończone na dobre choć czasem walczę jeszcze z dlc, czekać the beast.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
