Dying Light 2: Które zakończenie wybrać? X13
Ta strona poradnika do Dying Light 2 wyjaśnia ważny wybór z głównego questu X13 – które zakończenie wybrać?
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Dying Light 2 znajdziecie opis ważnego wyboru z głównego zadania X13. Dowiecie się jak wyglądają główne założenia i warianty wyboru odnośnie zakończeń gry Dying Light 2.
Kompletny opis przejścia głównego zadania X13 znajdziecie w naszej solucji. Poniższy opis dotyczy wyłącznie ważnego wyboru.
- Ważny wybór w misji X13 - Zakończenia
- Zakończenie 1 - Pozwolenie Lawan na zdetonowanie bomb (Let Lawan detonate the bombs)
- Zakończenie 2 - Uratowanie Lawan (Save Lawan)
Ważny wybór w misji X13 - Zakończenia

Po pokonaniu Waltza załączy się długa scenka z konfrontacji nim, Mią oraz Lawan planującą zdetonować bomby. Wyczekujcie momentu załączenia się ważnego wyboru, który będzie miał wpływ na zakończenie:
- Zakończenie 1: Pozwolenie Lawan na zdetonowanie bomb - lewa opcja dialogowa.
- Zakończenie 2: Uratowanie Lawan - prawa opcja dialogowa.
Zakończenie 1 - Pozwolenie Lawan na zdetonowanie bomb (Let Lawan detonate the bombs)

Pierwsze zakończenie gry Dying Light 2 rozpocznie się w momencie, gdy zgodzicie się na samobójczą misję Lawan - kobieta podłoży ładunki wybuchowe pod bomby i zdetonuje je, aby nie dopuścić do zniszczenia miasta.

Podejdźcie do łóżka, na którym leży Mia i weźcie ją na ręce. Aktywujecie w ten sposób dłuższy przerywnik filmowy z zakończenia gry Dying Light 2.
Zakończenie 2 - Uratowanie Lawan (Save Lawan)

Zakończenie 2 zakłada powstrzymanie Lawan przed samobójczą misją zdetonowania bomb. Jest ono jednocześnie równoznaczne z przyczynieniem się do zniszczenia miasta w wyniku ataku rakietowego.
Jeśli chcecie wybrać ten wariant, to musicie go potwierdzić ponownie wybierając prawą opcję dialogową.

Załączy się licznik upływu czasu - macie niecałe 2 minuty na dotarcie do miejsca, w którym Lawan przygotowuje się do zdetonowania bomb. Rozpocznijcie bieg połączony z parkourem - doskakiwaniem do żółtych elementów otoczenia.

Po dotarciu do silosu rakietowego musicie rozpocząć wspinaczkę na górne balkoniki. Jej początkową część narysowaliśmy na powyższym obrazku - musicie zacząć od złapania się pionowej żółtej rury, doskoczyć do pierwszej rakiety, z niej na środkową półkę, następnie do drugiej rakiety i docelowo na wyższy balkonik.

W końcowej części wspinaczki pomóżcie sobie doskakiwaniem do wystających ze ścian silosu drążków.

Wystarczy już tylko podbiec do Lawan żeby odpalić pierwszą spośród wielu cut-scenek kończących grę.
0
- Dying Light 2 - poradnik do gry
- Dying Light 2: Opis przejścia
- Dying Light 2: Ważne wybory
- Dying Light 2: Wszystkie ważne wybory
- Dying Light 2: Spotkanie z Aitorem czy Sophie? Nalot
- Dying Light 2: Walczyć czy negocjować z Jackiem i Joe? Wieża ciśnień
- Dying Light 2: Której frakcji przekazać wieżę? Wieża ciśnień
- Dying Light 2: Spełnić życzenie Alberto, czy iść do centrum? Rewolucja
- Dying Light 2: Czy warto pomóc Hakonowi? Rewolucja / W mrok
- Dying Light 2: Czy warto pomóc Anderson? W mrok
- Dying Light 2: Powiedzieć co stało się Aitorem czy skłamać? Nowy dom
- Dying Light 2: Pomóc Juanowi czy Mattowi? Witamy na pokładzie
- Dying Light 2: Przekazać kontrolę Juanowi czy Frankowi? Audycja
- Dying Light 2: Pomóc Frankowi czy ścigać pojazd? Przełom
- Dying Light 2: Zaufać Pułkownikowi czy Mattowi? Teraz albo nigdy
- Dying Light 2: Które zakończenie wybrać? X13
- Dying Light 2: Ważne wybory
- Dying Light 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
pieterkov Senator
Zamierzacie jeszcze kończyć ten poradnik czy olewacie grę i użytkowników portalu?
tr00y Pretorianin
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
MPK229 Legionista
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
myrazem96 Junior
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
leaven Konsul
Haha, muszę najpierw skończyć jedynkę a przeszedłem może z 5%.
tasman Junior
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Crugertime Junior
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
szunaj58 Junior
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
user8838365940 Junior
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
baltazar1908 Generał
co tu patrzeć jak to już skończone na dobre choć czasem walczę jeszcze z dlc, czekać the beast.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
