Dying Light 2: Anomalie GRE - lista, lokacje
Ta strona poradnika do gry Dying Light 2 zawiera lokalizację wszystkich anomalii GRE (GRE Anomaly) dostępnych w grze. Z tą aktywnością połączone są osiągnięcia: To nie było takie trudne, co? (It Wasn't That Hard, Was It?) i Upiory (Revenants).
Aktualizacja:
Na tej stronie naszego poradnika do gry Dying Light 2 znajdziecie lokalizację wszystkich anomalii GRE (GRE Anomaly) dostępnych w grze. Dowiecie się na czym polega ta aktywność, co za nagrody się za nią dostaje i gdzie znajdziecie ją na mapie.
- Nagrody
- Aktywność nocna
- Zadania do wykonania
- Szybkie porady
- Anomalia GRE C-A-22
- Anomalia GRE C-A-05
- Anomalia GRE C-A-01
- Anomalia GRE C-A-79
- Anomalia GRE C-A-78
- Anomalia GRE C-A-55
- Anomalia GRE C-A-67
- Anomalia GRE C-A-56
- Anomalia GRE C-A-34
- Anomalia GRE C-A-23
- Anomalia GRE C-A-91
- Anomalia GRE C-A-83
Nagrody

Anomalie GRE to świetne miejsca na zdobywanie inhibitorów. W trakcie wykonywania tej aktywności pobocznej zdobędziecie 2 inhibitory. To bardzo ważny element rozwoju postaci. Więcej informacji o rozwoju i inhibitorach znajdziecie na osobnych stronach poradnika:
Dodatkowo oprócz 2 inhibitorów, za każde wykonane zadanie otrzymacie 1500/3000/3500/4000 PD do walki plus te, które samodzielnie zdobędziecie eliminując wrogów w tej lokacji.
Aktywność nocna

Anomalie GRE to aktywności nocne. Oznacza to, że w dzień nie będzie tam nic do zrobienia - nie spotkacie ani przeciwnika, ani nie dostaniecie się do skrzyni GRE z inhibitorami.

Aby dostać się do tego inhibitora musicie pierw wykonać zadanie. W miejscu anomalii GRE należy zabić przeciwnika zwanego Revenant. Pojawi się on tylko w nocy, po godzinie 20. Jeśli dotrzecie na miejsce szybciej i nie zobaczycie wroga, po prostu wyjdźcie z terenu i wróćcie po pewnym czasie, np. po godzinie.
Zabicie przeciwnika nie jest skomplikowane. Chociaż jest to dość ruchliwy zombie, który często zmienia swoją pozycję, a dodatkowo przywołuje stado zwykłych przeciwników. Dobrym sposobem będzie walka z nim na wszelkich wzniesieniach, np. na kontenerach. Po zabiciu głównego przeciwnika warto pozbyć się tych pomniejszych, aby nie przeszkadzały w eksploracji oraz aby zdobyć jeszcze więcej punktów doświadczenia do rozwoju umiejętności walki.
Zadania do wykonania


Anomalie GRE polegają na wykonaniu trzech zadań:
- Zabiciu Revenata;
- Otworzeniu kontenera (zawsze klapa jest na górze);
- Wyjęciu inhibitorów ze skrzyni.
Zrobienie wszystkich trzech opisanych powyżej elementów zakończy to zadanie, a do waszych umiejętności wpadnie dodatkowo 1500/3000/3500/4000 PD walki.
Szybkie porady

Przed przyjściem na teren anomalii GRE warto zadbać o dobrą i nieuszkodzoną broń. Możecie je zdobyć z misji, ze skrzyń bądź kupić u handlarza. W tym przypadku dobra byłaby broń szybka, która umożliwiałaby sprawne i ostre ciosy. Przeciwnik porusza się naprawdę szybko i często zmienia pozycję, więc wszelkie ciężkie bronie dwuręczne itp. mogą utrudnić wykonanie zadania.
Dobrym pomysłem będzie też łuk, jeśli lubicie zachowywać sporą odległość od zarażonych. Informacje o tym jak zdobyć tę broń znajdziecie na stronie Pierwszy łuk - jak zdobyć?

Warto też zadbać o umiejętności rozdane w walkę. Nie wybierajcie się na anomalie mając podstawowy build. Znacznie lepiej będzie wybrać się na ten teren mając już rozdanych trochę punktów. W takim sposób oszczędzicie sobie nerwów, gdy całą aktywność wykonacie w niecałą minutę albo dwie.
Umiejętności, w które warto inwestować punkty walki na samym początku to:
- Doskonały unik,
- Kopnięcie z wyskoku,
- Precyzyjne celowanie.
Więcej o broniach i umiejętnościach znajdziecie na stronach:
- Lista najlepszych broni
- Najlepszy build

Nie można też zapominać o apteczkach. Warto przygotować je przed wejściem na arenę. W krytycznej sytuacji wystarczy wskoczyć na jeden z kontenerów i wyleczyć bohatera, aby nie skończyć nocy w bardzo nieprzyjemny sposób. Dla przypomnienia, po śmierci stracicie jedynie nocne bonusy, a nie wszystkie punkty, które zdobyliście.
Anomalia GRE C-A-22

Dzielnica: Houndfield
Nagrody: 3500 PD walki, 2 inhibitory
Anomalia GRE C-A-05

Dzielnica: Trinity
Nagrody: 1500 PD walki, 2 inhibitory
Anomalia GRE C-A-01

Dzielnica: Quarry End
Nagrody: 1500 PD walki, 2 inhibitory
Anomalia GRE C-A-79

Dzielnica: Downtown
Nagrody: 2500 PD walki, 2 inhibitory
Anomalia GRE C-A-78

Dzielnica: Garrison
Nagrody: 3000 PD walki, 2 inhibitory
Anomalia GRE C-A-55

Dzielnica: Garrison
Nagrody: 3000 PD walki, 2 inhibitory
Anomalia GRE C-A-67

Dzielnica: Pustkowia
Nagrody: 3500 PD walki, 2 inhibitory
Anomalia GRE C-A-56

Dzielnica: Newfound Lost Lands
Nagrody: 4000 PD walki, 2 inhibitory
Anomalia GRE C-A-34

Dzielnica: Lower Dam Ayre
Nagrody: 4000 PD walki, 2 inhibitory
Anomalia GRE C-A-23

Dzielnica: Lower Dam Ayre
Nagrody: 4000 PD walki, 2 inhibitory
Anomalia GRE C-A-91

Dzielnica: Saint Paul Island
Nagrody: 3500 PD walki, 2 inhibitory
Anomalia GRE C-A-83

Dzielnica: The Wharf
Nagrody: 3000 PD walki, 2 inhibitory
Komentarze czytelników
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Zobacz tutaj: https://www.reddit.com/r/dyinglight/comments/ssajif/inventory_full_bug_in_dying_light_2/ https://rootmygalaxy.net/fix-dying-light-2-inventory-full-when-its-not/ https://steamcommunity.com/app/534380/discussions/0/3186862565357097975/ https://gamefaqs.gamespot.com/boards/288759-dying-light-2-stay-human/79899015 https://www.youtube.com/watch?v=c09Zu6KYQr0
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
Nie widze kodu do wieży ciśnień na Horseshoe nie wiem czy ja poprostu nie moge go zauważyć albo go nie ma dodanego :/
Bug z save naprawiony musiałem zrobić nowego ale teraz mam drugi problem biegałem po mapce i kiedy wspinałem się po ścianie spadłem z niej i teram mój problem moje nogi zostały wbite w ziemię i nie można z niej wyjść podczas biegania wpadam pod tekstury blokuje się gdy spojrze w ziemię wiedzę jakieś kolorowe kwadraty i szybka podróż ani zabicie się i po jowne odrodzenie nie pomaga ma ktoś pomysł czego można jeszcze spróbować?
Grałem w DL2 przez okolo 30h na tym samym save w okolo 50/60FPS ale dzis po odpaleniu save mam maxymalnie 7FPS
stalo mi sie juz tak drugi raz dodam jeszcze ze jak zrobie nowego save jest wszystko oki i gra smiga w 50/60FPS
wie ktos moze czy da sie to jakos naprawic?
Po misji pobocznej Teraz Twój ruch kupiłem łuk na bazarze. Mając trzeci poziom (po co piszą że pierwszy łuk jest dużo później ?)
Witam .Może ktoś podpowie jak zmieniać strzały w łuku ,bo ni w ząb nie wiem jak ,cały czas ma podstawowe .
Mam problem bo od pewnego czasu po zdobyciu wieżowca VNC ceny u handlarzy gwałtownie spadły w sensie takim że jeżeli chce sprzedać złote rękawiczki to cena za nie jest 16
W dziale o typach potworów brakuje mi tych szybkich, które jakby pozostawiają za sobą świetlisty pył.
Mam pytanie w sprawie wiatraku o nazwie "cedr", w obszarze Saint Paul Island, nie mogę go odpalić, zabijam wszystkich regeneratów, odpalam generetor, potem platformę, która ma mi otworzyć przejście na gore, wchodzę na górę, ale nie wyświetla się żadna ikonka ze mogę odpalać wiatrak. Obszar już należy do Ocaleńców. Jestem już przy misji Przełom, więc raczej nie sądzę, że byłby to problem z brakiem postępu w grze. Czy mieliście taki problem, a jak tak, to jak sobie z nim radzić?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
