Dying Light 2: Rodzaje potworów - lista
Na tej stronie poradnika do Dying Light 2 znajdziecie listę potworów występujących w grze. Dowiecie się jak je rozpoznawać i jak sobie z nimi radzić.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Dying Light 2 znajduje się zestawienie głównych gatunków potworów. Wyjaśniamy w jakich okolicznościach można spotykać poszczególne potwory, jakimi unikalnymi umiejętnościami i atakami dysponują zarażeni oraz jak sobie z nimi radzić.
- Zwykłe zombiaki (Biter)
- Wirale (Viral)
- Wyjce (Howler)
- Goliaty (Goliath)
- Spluwacze (Spitter)
- Przemieńce (Volatile)
- Upiory (Revenant)
- Eksplodujące potwory (Exploder)
Zwykłe zombiaki (Biter)

To najczęstsza odmiana potworów z gry i będziecie napotykać je w dużych ilościach przez całą kampanię. Zwykłe zombiaki są powolne i dążą do złapania głównego bohatera i pogryzienia go. Pojedyncze tego typu potwory nie stanowią większego wyzwania, ale musicie pilnować się w trakcie walk z ich grupami, bo główny bohater może zostać wtedy okrążony.
Zombiaki możecie atakować wszystkimi dostępnymi środkami, przy czym pilnujcie się w tych sytuacjach, w których może dojść do szarpaniny po złapaniu Aidena. Szybko wtedy wciskajcie wskazany przycisk żeby się uwolnić i uniknąć pogryzienia.
Wirale (Viral)
Wirale najprościej można sklasyfikować jako biegające zombiaki, które w przeciwieństwie do opisanych w poprzednim punkcie standardowych potworów są w stanie wspinać się na dachy i półki. Nie możecie liczyć na to, że skryjecie się przed nimi w jakimś wyższym miejscu.
Wirale możecie spotykać przede wszystkim podczas podróżowania nocą - mogą one pojawiać się w pobliżu Aidena po wszczęciu pościgu. Do konfrontacji z nimi może też jednak dochodzić np. podczas badania ciemnych lokacji.
Podczas walk z wiralami musicie brać pod uwagę to, że są bardzo zwinne - mogą wyprowadzać szybkie ataki i rzucać się na Aidena (wykonajcie szybki unik w bok żeby nie zostać powalonym na ziemię). Starajcie się je atakować po kolei. Możecie też pomagać sobie latarką UV do ich tymczasowego odstraszania - po to żeby ułatwić sobie ucieczkę lub po to żeby je zaatakować w chwili osłabienia.
Wyjce (Howler)

Do konfrontacji z wyjcami może dochodzić nocą - podróżują one wtedy po ulicach miasta. Ich cechą charakterystyczną jest żółta narośl na tułowiu, przy czym gra je dodatkowo oznacza specjalną ikoną na ekranie. Jeśli wyjec zauważy głównego bohatera, to jego krzyk zaalarmuje okolicę i rozpocznie pościg (założenia pościgów opisaliśmy na osobnej stronie Pościg - jak zakończyć?).
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Dying Light 2 - poradnik do gry
- Dying Light 2: Poradnik do gry
- Dying Light 2: Podstawy
- Dying Light 2: Porady na start
- Dying Light 2: Interfejs
- Dying Light 2: Cykl dnia i nocy
- Dying Light 2: Rodzaje potworów - lista
- Dying Light 2: Mikrotransakcje - czy są w grze?
- Dying Light 2: Walka i skradanie się
- Dying Light 2: Eksploracja świata
- Dying Light 2: Crafting
- Dying Light 2: Poziomy trudności
- Dying Light 2: Farmienie trofeów z zarażonych
- Dying Light 2: Rozwój postaci
- Dying Light 2: Frakcje i przynależność miasta
- Dying Light 2: Śmierć i odradzanie się
- Dying Light 2: Ukończenie gry w 100%
- Dying Light 2: Wieżowiec VNC - najwyższe miejsce w grze
- Dying Light 2: Najlepszy build
- Dying Light 2: Handlarze
- Dying Light 2: Podstawy
- Dying Light 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
pieterkov Senator
Zamierzacie jeszcze kończyć ten poradnik czy olewacie grę i użytkowników portalu?
tr00y Pretorianin
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
MPK229 Legionista
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
myrazem96 Junior
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
leaven Konsul
Haha, muszę najpierw skończyć jedynkę a przeszedłem może z 5%.
tasman Junior
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Crugertime Junior
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
szunaj58 Junior
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
user8838365940 Junior
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
baltazar1908 Generał
co tu patrzeć jak to już skończone na dobre choć czasem walczę jeszcze z dlc, czekać the beast.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
