Dying Light 2: Wyzwania parkourowe - lista, lokacje
Ta strona poradnika do gry Dying Light 2 zawiera lokalizację wszystkich wyzwań parkourowych dostępnych w grze.
Aktualizacja:
Na tej stronie naszego poradnika do gry Dying Light 2 znajdziecie lokalizację wszystkich wyzwań parkourowych dostępnych w grze. Dowiecie się na czym polega ta aktywność, co za nagrody się za nią dostaje i gdzie znajdziecie ją na mapie.
- Nagrody
- Zadania do wykonania
- Najlepsze umiejętności
- Woda i błyskawica (Water and Lightning)
- Termin wygaśnięcia (Expiration Date)
- Chroniąc chłopaków (Protecting the Boys)
- Nagląca sprawa (A Pressing Matter)
- Ostrożnie, towar delikatny (Handle with care)
- Dziennik nocnego biegacza (Journal of a Nightrunner)
- Bieg po skorupkach (Running on Eggshells)
- Sardynki i czosnek (Garlic and Sardines)
- Emocje na haku (Hooked on the Thrill)
- Wycieczka na paralotni (Paraglider City Tour)
- Pszczoły piwowara 1 (The Master Brewer's Bees 1)
- Pszczoły piwowara 2 (The Master Brewer's Bees 2)
- Pszczoły piwowara 3 (The Master Brewer's Bees 3)
- Próba nocnego biegacza 1 (Nightrunner Trial 1)
- Próba nocnego biegacza 2 (Nightrunner Trial 2)
- Próba nocnego biegacza 3 (Nightrunner Trial 3)
- Próba nocnego biegacza 4 (Nightrunner Trial 4)
- Próba nocnego biegacza 5 (Nightrunner Trial 5)
- Próba nocnego biegacza 6 (Nightrunner Trial 6)
- Próba nocnego biegacza 7 (Nightrunner Trial 7)
- Próba nocnego biegacza 8 (Nightrunner Trial 8)
- Próba nocnego biegacza 9 (Nightrunner Trial 9)
- Próba nocnego biegacza 10 (Nightrunner Trial 10)
Nagrody

Każde wyzwanie parkourowe ma określone trzy progi:
- złoty,
- srebrny,
- brązowy.
Jeśli nie zdążycie wykonać zadania w określonym czasie, to się zakończy, a wy będziecie mieli możliwość powtórzenia.
Od progu zależna jest nagroda. Im lepszy wynik, tym więcej zdobytych punktów doświadczenia walki.
Zadania do wykonania

W trakcie wyzwania musicie zaliczyć określoną ilość punktów kontrolnych w jak najszybszym czasie. Do tego celu możecie korzystać ze wszystkich umiejętności oraz przedmiotów, które zdobyliście, np. z haku czy paralotni.
Warto jednak zaznaczyć, że trzeba wbiec/wlecieć dokładnie w określony punkt. Przelecenie nad nim bądź obok niego nie będzie zaliczone.

W lewym rogu mapy pokazana została ilość punktów kontrolnych oraz czas. W ten sposób możecie stale kontrolować sytuację.
Najlepsze umiejętności

Przed podejściem do wyzwań parkourowych warto zdobyć najważniejsze narzędzia oraz umiejętności. Z narzędzi warto wymienić paralotnię i hak. Jeśli się je ulepszy, można korzystać z nich w tracie wyzwań z największą przyjemnością. To znacznie ułatwi przechodzenie niektórych etapów.
Informacje o narzędziach znajdziecie na oddzielnych stronach poradnika:

Umiejętności parkouru powinno rozwijać się od samego początku. Znacznie ułatwiają one eksplorację mapy, wykonywanie misji i robienie wyzwań. Od startu warto postawić na:
- Pewny chwyt;
- Daleki skok;
- Pęd;
- Tik- tak.

Warto również zwiększyć wytrzymałość bohatera. Te ulepszenia zdobywa się dzięki inhibitorom. Możecie szybko znaleźć je w budynkach kwarantanny GRE bądź w miejscach anomalii GRE. Wszystkie lokacje inhibitorów opisaliśmy na oddzielnych stronach poradnika, te najłatwiejsze do zdobycia tutaj: Łatwe inhibitory - gdzie znaleźć?.
Woda i błyskawica (Water and Lightning)

Dzielnica: Horseshoe
Wymagane wyniki:
- Złoto - 750 PD parkour;
- Srebro - 375 PD parkour;
- Brąz - 200 PD parkour.
Termin wygaśnięcia (Expiration Date)

Dzielnica: Horseshoe
Wymagane wyniki:
- Złoto - 500 PD parkour;
- Srebro - 250 PD parkour;
- Brąz - 150 PD parkour.
Chroniąc chłopaków (Protecting the Boys)

Dzielnica: Houndfield
Wymagane wyniki:
- Złoto - 1000 PD parkour;
- Srebro - 500 PD parkour;
- Brąz - 250 PD parkour.
Nagląca sprawa (A Pressing Matter)

Dzielnica: Houndfield
Wymagane wyniki:
- Złoto - 750 PD parkour;
- Srebro - 375 PD parkour;
- Brąz - 200 PD parkour.
- Złoto - 750 PD parkour;
- Srebro - 375 PD parkour;
- Brąz - 200 PD parkour.
Ostrożnie, towar delikatny (Handle with care)

Dzielnica: Houndfield
Wymagane wyniki:
- Złoto - 1000 PD parkour;
- Srebro - 500 PD parkour;
- Brąz - 250 PD parkour.
Dziennik nocnego biegacza (Journal of a Nightrunner)

Dzielnica: Houndfield
Wymagane wyniki:
- Złoto - 750 PD parkour;
- Srebro - 375 PD parkour;
- Brąz - 200 PD parkour.
Bieg po skorupkach (Running on Eggshells)

Dzielnica: Houndfield
Wymagane wyniki:
- Złoto - 1000 PD parkour;
- Srebro - 500 PD parkour;
- Brąz - 250 PD parkour.
Sardynki i czosnek (Garlic and Sardines)

Dzielnica: Downtown
Wymagane wyniki:
- Złoto - 750 PD parkour;
- Srebro - 375 PD parkour;
- Brąz - 200 PD parkour.
- Złoto - 750 PD parkour;
- Srebro - 375 PD parkour;
- Brąz - 200 PD parkour.
Emocje na haku (Hooked on the Thrill)

Dzielnica: Downtown
Wymagane wyniki:
- Złoto - 1000 PD parkour;
- Srebro - 500 PD parkour;
- Brąz - 250 PD parkour.
Wycieczka na paralotni (Paraglider City Tour)

Dzielnica: Downtown
Wymagane wyniki:
- Złoto - 1000 PD parkour;
- Srebro - 500 PD parkour;
- Brąz - 250 PD parkour.
Pszczoły piwowara 1 (The Master Brewer's Bees 1)

Dzielnica: Quarry End
Wymagane wyniki:
- Złoto - 750 PD parkour;
- Srebro - 375 PD parkour;
- Brąz - 200 PD parkour.
Pszczoły piwowara 2 (The Master Brewer's Bees 2)

Dzielnica: Quarry End
Wymagane wyniki:
- Złoto - 750 PD parkour;
- Srebro - 375 PD parkour;
- Brąz - 200 PD parkour.
Pszczoły piwowara 3 (The Master Brewer's Bees 3)

Dzielnica: Quarry End
Wymagane wyniki:
- Złoto - 750 PD parkour;
- Srebro - 375 PD parkour;
- Brąz - 200 PD parkour.
Próba nocnego biegacza 1 (Nightrunner Trial 1)

Dzielnica: Trinity
Wymagane wyniki:
- Złoto - 500 PD parkour;
- Srebro - 250 PD parkour;
- Brąz - 150 PD parkour.
Próba nocnego biegacza 2 (Nightrunner Trial 2)

Dzielnica: Quarry End
Wymagane wyniki:
- Złoto - 500 PD parkour;
- Srebro - 250 PD parkour;
- Brąz - 150 PD parkour.
Próba nocnego biegacza 3 (Nightrunner Trial 3)

Dzielnica: Garrison
Wymagane wyniki:
- Złoto - 1250 PD parkour;
- Srebro - 625 PD parkour;
- Brąz - 325 PD parkour.
Próba nocnego biegacza 4 (Nightrunner Trial 4)

Dzielnica: Downtown
Wymagane wyniki:
- Złoto - 750 PD parkour;
- Srebro - 375 PD parkour;
- Brąz - 200 PD parkour.
Próba nocnego biegacza 5 (Nightrunner Trial 5)

Dzielnica: Muddy Grounds
Wymagane wyniki:
- Złoto - 750 PD parkour;
- Srebro - 375 PD parkour;
- Brąz - 200 PD parkour.
Próba nocnego biegacza 6 (Nightrunner Trial 6)

Dzielnica: Muddy Grounds
Wymagane wyniki:
- Złoto - 1000 PD parkour;
- Srebro - 500 PD parkour;
- Brąz - 250 PD parkour.
Próba nocnego biegacza 7 (Nightrunner Trial 7)

Dzielnica: Downtown
Wymagane wyniki:
- Złoto - 750 PD parkour;
- Srebro - 375 PD parkour;
- Brąz - 200 PD parkour.
Próba nocnego biegacza 8 (Nightrunner Trial 8)

Dzielnica: Muddy Grounds
Wymagane wyniki:
- Złoto - 750 PD parkour;
- Srebro - 375 PD parkour;
- Brąz - 200 PD parkour.
Próba nocnego biegacza 9 (Nightrunner Trial 9)

Dzielnica: Muddy Grounds
Wymagane wyniki:
- Złoto - 1000 PD parkour;
- Srebro - 500 PD parkour;
- Brąz - 250 PD parkour.
Próba nocnego biegacza 10 (Nightrunner Trial 10)

Dzielnica: New Dawn Park
Wymagane wyniki:
- Złoto - 1000 PD parkour;
- Srebro - 500 PD parkour;
- Brąz - 250 PD parkour.
Komentarze czytelników
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Zobacz tutaj: https://www.reddit.com/r/dyinglight/comments/ssajif/inventory_full_bug_in_dying_light_2/ https://rootmygalaxy.net/fix-dying-light-2-inventory-full-when-its-not/ https://steamcommunity.com/app/534380/discussions/0/3186862565357097975/ https://gamefaqs.gamespot.com/boards/288759-dying-light-2-stay-human/79899015 https://www.youtube.com/watch?v=c09Zu6KYQr0
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
Nie widze kodu do wieży ciśnień na Horseshoe nie wiem czy ja poprostu nie moge go zauważyć albo go nie ma dodanego :/
Bug z save naprawiony musiałem zrobić nowego ale teraz mam drugi problem biegałem po mapce i kiedy wspinałem się po ścianie spadłem z niej i teram mój problem moje nogi zostały wbite w ziemię i nie można z niej wyjść podczas biegania wpadam pod tekstury blokuje się gdy spojrze w ziemię wiedzę jakieś kolorowe kwadraty i szybka podróż ani zabicie się i po jowne odrodzenie nie pomaga ma ktoś pomysł czego można jeszcze spróbować?
Grałem w DL2 przez okolo 30h na tym samym save w okolo 50/60FPS ale dzis po odpaleniu save mam maxymalnie 7FPS
stalo mi sie juz tak drugi raz dodam jeszcze ze jak zrobie nowego save jest wszystko oki i gra smiga w 50/60FPS
wie ktos moze czy da sie to jakos naprawic?
Po misji pobocznej Teraz Twój ruch kupiłem łuk na bazarze. Mając trzeci poziom (po co piszą że pierwszy łuk jest dużo później ?)
Witam .Może ktoś podpowie jak zmieniać strzały w łuku ,bo ni w ząb nie wiem jak ,cały czas ma podstawowe .
Mam problem bo od pewnego czasu po zdobyciu wieżowca VNC ceny u handlarzy gwałtownie spadły w sensie takim że jeżeli chce sprzedać złote rękawiczki to cena za nie jest 16
W dziale o typach potworów brakuje mi tych szybkich, które jakby pozostawiają za sobą świetlisty pył.
Mam pytanie w sprawie wiatraku o nazwie "cedr", w obszarze Saint Paul Island, nie mogę go odpalić, zabijam wszystkich regeneratów, odpalam generetor, potem platformę, która ma mi otworzyć przejście na gore, wchodzę na górę, ale nie wyświetla się żadna ikonka ze mogę odpalać wiatrak. Obszar już należy do Ocaleńców. Jestem już przy misji Przełom, więc raczej nie sądzę, że byłby to problem z brakiem postępu w grze. Czy mieliście taki problem, a jak tak, to jak sobie z nim radzić?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
