Dying Light 2: Ziemia niczyja - mapa
Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera mapę dzielnicy Ziemia niczyja. Opisaliśmy jakie aktywności się tam znajdują, ile znajdziecie bezpiecznych stref i czy na tym terenie jest punkt szybkiej podróży.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Dying Light 2 zamieściliśmy mapę dzielnicy Ziemia niczyja. Dzięki temu dowiedzie się jakie aktywności znajdują się w tej części mapy, na jakim poziomie warto się tam wybrać oraz co można tam zdobyć.
- Podstawowe informacje
 - Bezpieczne strefy
 - Siedziby
 - Osady Opaleńców/SP
 - Opuszczone sklepy
 - Mroczne zaułki
 - Konwoje ewakuacyjne
 - Konwoje wojskowe
 - Budynki kwarantanny GRE
 - Anomalie GRE
 - Wiatraki
 - Obozy bandytów
 - Zrzuty z powietrza
 - Wieże ciśnień
 - Stacje elektryczne
 - Stacje metra
 - Wieże radiowe
 - Wyzwania parkourowe
 - Wyzwania walki
 
Podstawowe informacje
- Ziemię niczyją znajdziecie na drugiej części mapy. Ta lokacja odblokuje się po zakończeniu gry, wcześniej będziecie mogli tam dotrzeć, ale całe miasto będzie pod wodą;
 - Rekomendowany poziom doświadczenia bohatera dla tej dzielnicy to 5-6;
 - Do pozostałych dzielnic z drugiej części mapy można swobodnie przechodzić, bez żadnych ograniczeń;
 - Do pierwszej części mapy możecie przenosić się korzystając z szybkiej podróży.
 
Bezpieczne strefy
W tej dzielnicy znajdziecie 2 bezpieczne strefy.
Siedziby
Brak takich miejsc w tej dzielnicy.
Osady Opaleńców/SP
Brak takich miejsc w tej dzielnicy.
Opuszczone sklepy
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Mroczne zaułki
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Konwoje ewakuacyjne
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Konwoje wojskowe
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Budynki kwarantanny GRE
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Anomalie GRE
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Wiatraki
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Obozy bandytów
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Zrzuty z powietrza
W tej dzielnicy znajdziecie 12 zrzutów z powietrza. Każdy z nich zapewni Wam 2500 PD parkouru i sprzęt wojskowy.
Wieże ciśnień
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Stacje elektryczne
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Stacje metra
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Wieże radiowe
Wieże radiowe służą jako anteny do namierzania skrzyń GRE. W tej lokacji znajdziecie Przekaźnik wojskowy Newfound Land (Newfound Land Military Relay).
Wyzwania parkourowe
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Wyzwania walki
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
0
- Dying Light 2 - poradnik do gry
- Dying Light 2: Sekrety i atlas
	
- Dying Light 2: Mapy
		
- Dying Light 2: Horseshoe - mapa
 - Dying Light 2: Trinity - mapa
 - Dying Light 2: Quarry End - mapa
 - Dying Light 2: Houndfield - mapa
 - Dying Light 2: Downtown - mapa
 - Dying Light 2: Garrison - mapa
 - Dying Light 2: New Dawn Park - mapa
 - Dying Light 2: The Wharf - mapa
 - Dying Light 2: Muddy Grounds - mapa
 - Dying Light 2: Saint Paul Island - mapa
 - Dying Light 2: Lower Dam Ayre - mapa
 - Dying Light 2: Newfound Lost Lands - mapa
 - Dying Light 2: Ziemia niczyja - mapa
 
 
 - Dying Light 2: Mapy
		
 
 - Dying Light 2: Sekrety i atlas
	
 
Komentarze czytelników
pieterkov Senator
Zamierzacie jeszcze kończyć ten poradnik czy olewacie grę i użytkowników portalu?
tr00y Pretorianin
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
MPK229 Legionista
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
myrazem96 Junior
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
leaven Konsul
Haha, muszę najpierw skończyć jedynkę a przeszedłem może z 5%.
tasman Junior
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Crugertime Junior
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
szunaj58 Junior
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
user8838365940 Junior
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B 
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
baltazar1908 Generał
co tu patrzeć jak to już skończone na dobre choć czasem walczę jeszcze z dlc, czekać the beast.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
