Dying Light 2: Nagrania (Trinity) - lista wszystkich
Na tej stronie poradnika do Dying Light 2 znajdziecie lokalizację wszystkich nagrań dostępnych w regionie Trinity. Za zdobycie wszystkich 63 nagrań otrzymacie osiągnięcie Audiofil (Audophile).
Aktualizacja:
Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera dokładną lokalizację wszystkich nagrań dostępnych w regionie Trinity. W całej produkcji znajdują się 63 nagrania, za zdobycie ich wszystkich otrzymacie osiągnięcie Audiofil (Audophile). Lokalizację wszystkich znajdziek znajdziecie w naszym poradniku.
- Dziennik nocnego biegacza - wpis nr 1 (Journal of a Nightrunner 1)
- Włączyć zasilanie (Turn on the Power)
- Dziennik Carla - wpis nr 2 (Carl's Journal 2)
- Dziennik Carla - wpis nr 3 (Carl's Journal 3)
- Dziennik Carla - wpis nr 1 (Carl's Journal 1)
- Dziennik Carla - wpis nr 4 (Carl's Journal 4)
- Wydział ds. Turystyki Villedor - kościół Holy Tirinty (Tourism Office of Villedor - Church of the Holy Trinity)
- Wiadomość z Villedor nr 3 (Villedor Newscast 3)
- Raport nr 2 do kpt. Posnera do płk. Williamsa (Cpt. Posner Status Reports to Col. Williams 2)
- Ogłoszenia miejskie - poszukiwanie jaj (The City Classifieds - Egg Hunting)
- Wydział ds. Turystyki Villedor - Old Villedor (Tourism Office of Villedor - Old Villedor)
Dziennik nocnego biegacza - wpis nr 1 (Journal of a Nightrunner 1)


- Ważne miejsca w okolicy: Bazar/stacja metra
- Lokalizacja: mieszkanie Ciliana, do którego prowadzi Hakon
- Misja: Coraz silniejszy (Getting Stronger)


To pierwsze nagranie, na które możecie natrafić w grze. Znajdziecie je w mieszkaniu Ciliana, podczas wykonywania misji Coraz silniejszy (Getting Stronger). Hakon zostawi Was, abyście odpoczęli, a sam uda się na poszukiwania. To czas na rozejrzenie się po mieszkaniu. Zaraz obok waszego łóżka stoi szafka z telewizorem. Przed nim leży niewielka kaseta, którą należy podnieść.
Ważna informacja. To mieszkanie później jest waszą bezpieczną strefą. Jeśli nie zebraliście nagrania w trakcie misji, zawsze możecie tam wrócić.
Włączyć zasilanie (Turn on the Power)


- Ważne miejsca w okolicy: Główny wiatrak Old Viledor
- Lokalizacja: mieszkanie Alberto
- Misja: Rewolucja (Revolution)



W misji Rewolucja (Revolution) dotrzecie do mieszkania Alberto, aby zdobyć od niego ładunki wybuchowe. Po rozmowie z mężczyzną możecie rozejrzeć się po mieszkaniu, aby zdobyć taśmę leżącą na drewnianym regale. Do tego miejsca wrócicie kilka razy w trakcie misji albo i po niej.
Dziennik Carla - wpis nr 2 (Carl's Journal 2)


- Ważne miejsca w okolicy: Bazar
- Lokalizacja: Bazar
- Misja: nie dotyczy



Baza możecie spokojnie eksplorować pomiędzy misjami. W nim znajdziecie kilka znajdziek, które powiększą waszą kolekcję. Jedno z nagrań leży w niewielkim pomieszczeniu na piętrze. Łatwo je zauważyć, ponieważ jako jedynie mocno podświetlone zostało światłem UV. Zaraz po zbliżeniu się do niego zerknijcie w dół, a zobaczycie taśmę z nagraniem.
Dziennik Carla - wpis nr 3 (Carl's Journal 3)


- Ważne miejsca w okolicy: nie dotyczy
- Lokalizacja: Bazar
- Misja: nie dotyczy


Bazar możecie spokojnie eksplorować pomiędzy misjami. To nagranie leży zaraz przy wejściu, na niewielkiej drewnianej półce koło radia. Łatwo je zauważyć wchodząc na tern bazaru, najlepiej mieć włączoną latarkę, aby jeszcze bardziej rozświetlić sobie otoczenie.
Dziennik Carla - wpis nr 1 (Carl's Journal 1)


- Ważne miejsca w okolicy: nie dotyczy
- Lokalizacja: Bazar
- Misja: nie dotyczy



To kolejne nagranie, które znajdziecie eksplorując bazar. Tym razem znajdziecie je na piętrze, w "pomieszczeniu" po lewej stronie. Wystarczy jedynie zbliżyć się do drewnianych skrzyń, aby podświetliła się niewielka kaseta, która przyciągnie waszą uwagę.
Dziennik Carla - wpis nr 4 (Carl's Journal 4)


- Ważne miejsca w okolicy: Metro: Holy Trinity
- Lokalizacja: Bazar
- Misja: nie dotyczy



To nagranie znajdziecie na wieży, znajdującej się na terenie Bazaru. Wejdziecie do niej wspinając się po zewnętrznych ścianach. Na górze zobaczycie notatkę z kodem i sejf. Do jego otworzenia potrzebujecie trzech cyfr - 510. W nim znajdziecie nagranie, które po zebraniu trafi do waszej kolekcji.
Wydział ds. Turystyki Villedor - kościół Holy Tirinty (Tourism Office of Villedor - Church of the Holy Trinity)


- Ważne miejsca w okolicy: Metro: Holy Trinity
- Lokalizacja: stacja metra
- Misja: nie dotyczy


To nagranie znajdziecie w pomieszczeniu gospodarczym, na drewnianej półce. Wystarczy się do niej zbliżyć, a kaseta z nagraniem podświetli się.
Wiadomość z Villedor nr 3 (Villedor Newscast 3)


- Ważne miejsca w okolicy: Bazar
- Lokalizacja: Placówka handlowa
- Misja: nie dotyczy


To nagranie leży na żółtej szafce w osadzie, znajdującej się w południowo zachodniej części mapy. To wasza bezpieczna strefa, o ile odblokowaliście wiatrak w okolicy.
Raport nr 2 do kpt. Posnera do płk. Williamsa (Cpt. Posner Status Reports to Col. Williams 2)


- Ważne miejsca w okolicy: Centrum badań nad IV stadium infekcji THN
- Lokalizacja: opuszczony budynek
- Misja: nie dotyczy


To nagranie leży na wojskowej skrzyni, w lokacji zwanej konwój. W tym miejscu poza taśmą możecie znaleźć różnego rodzaju przedmioty, np. surowce czy broń.
Ogłoszenia miejskie - poszukiwanie jaj (The City Classifieds - Egg Hunting)


- Ważne miejsca w okolicy: Wiatrak Modrzew
- Lokalizacja: Farma dyń
- Misja: nie dotyczy



To nagranie znajdziecie na drewnianym stole w osadzie. To wasza bezpieczna strefa, o ile odblokowaliście wiatrak w okolicy.
Wydział ds. Turystyki Villedor - Old Villedor (Tourism Office of Villedor - Old Villedor)


- Ważne miejsca w okolicy: Wiatrak Olcha
- Lokalizacja: Placówka handlowa
- Misja: nie dotyczy



To nagranie znajdziecie na drewnianej półce w osadzie. Dobrze korzystać tam z latarki, ponieważ mimo słonecznych godzin w środku bywa ciemno. To wasza bezpieczna strefa, o ile odblokowaliście wiatrak w okolicy.
Komentarze czytelników
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Zobacz tutaj: https://www.reddit.com/r/dyinglight/comments/ssajif/inventory_full_bug_in_dying_light_2/ https://rootmygalaxy.net/fix-dying-light-2-inventory-full-when-its-not/ https://steamcommunity.com/app/534380/discussions/0/3186862565357097975/ https://gamefaqs.gamespot.com/boards/288759-dying-light-2-stay-human/79899015 https://www.youtube.com/watch?v=c09Zu6KYQr0
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
Nie widze kodu do wieży ciśnień na Horseshoe nie wiem czy ja poprostu nie moge go zauważyć albo go nie ma dodanego :/
Bug z save naprawiony musiałem zrobić nowego ale teraz mam drugi problem biegałem po mapce i kiedy wspinałem się po ścianie spadłem z niej i teram mój problem moje nogi zostały wbite w ziemię i nie można z niej wyjść podczas biegania wpadam pod tekstury blokuje się gdy spojrze w ziemię wiedzę jakieś kolorowe kwadraty i szybka podróż ani zabicie się i po jowne odrodzenie nie pomaga ma ktoś pomysł czego można jeszcze spróbować?
Grałem w DL2 przez okolo 30h na tym samym save w okolo 50/60FPS ale dzis po odpaleniu save mam maxymalnie 7FPS
stalo mi sie juz tak drugi raz dodam jeszcze ze jak zrobie nowego save jest wszystko oki i gra smiga w 50/60FPS
wie ktos moze czy da sie to jakos naprawic?
Po misji pobocznej Teraz Twój ruch kupiłem łuk na bazarze. Mając trzeci poziom (po co piszą że pierwszy łuk jest dużo później ?)
Witam .Może ktoś podpowie jak zmieniać strzały w łuku ,bo ni w ząb nie wiem jak ,cały czas ma podstawowe .
Mam problem bo od pewnego czasu po zdobyciu wieżowca VNC ceny u handlarzy gwałtownie spadły w sensie takim że jeżeli chce sprzedać złote rękawiczki to cena za nie jest 16
W dziale o typach potworów brakuje mi tych szybkich, które jakby pozostawiają za sobą świetlisty pył.
Mam pytanie w sprawie wiatraku o nazwie "cedr", w obszarze Saint Paul Island, nie mogę go odpalić, zabijam wszystkich regeneratów, odpalam generetor, potem platformę, która ma mi otworzyć przejście na gore, wchodzę na górę, ale nie wyświetla się żadna ikonka ze mogę odpalać wiatrak. Obszar już należy do Ocaleńców. Jestem już przy misji Przełom, więc raczej nie sądzę, że byłby to problem z brakiem postępu w grze. Czy mieliście taki problem, a jak tak, to jak sobie z nim radzić?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
