The Outer Worlds - poradnik do gry

The Outer Worlds - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Radio Wolny Monarch | Solucja The Outer Worlds The Outer Worlds poradnik, solucja

Do wątku głównego powiązanego ze ścieżką Phinesa jest Radio Wolny Monarch (Radio Free Monarch). Jest to zadanie niezwykle rozbudowane i będzie wymagać od ciebie wykonania kilku innych questów. Poniższa strona poradnika do The Outer Worlds zawiera opis przejścia tego głównego zadania.

Lista zadań

  1. Porozmawiaj z Nyoką w Gwiezdnej Zatoce;
  2. Pomóż Nyoce uporać się z kacem [Pasja w pigułce];
  3. Porozmawiaj z handlarzem informacji na Diabelskim Szczycie;
  4. Pomóż handlarzowi uporać się z MGG i Ikonoklastami;
  5. Wróć do handlarza informacjami;
  6. Uruchom wieżę;
  7. Porozmawiaj z Phineasem.

Opis przejścia

Zadanie to aktywuje się w momencie, gdy odkupisz od Gladys klucz do Gwiezdnej Zatoki lub wylądujesz na Monarch. Twoim pierwszym celem będzie zlokalizowanie Nyoki na terenie wspomnianego powyżej miasta.

Nyokę znajdziesz w Klubie Jachtowym - Radio Wolny Monarch | Solucja The Outer Worlds - The Outer Worlds - poradnik do gry

Nyokę znajdziesz w Klubie Jachtowym. Porozmawiaj z nią - zgodzi się zdradzić informacje, jeśli przyniesiesz jej kofenoid. Zdobędziesz go w ramach zadania pobocznego Pasja w pigułce.

Po spełnieniu prośby kobiety, zdradzi ci ona miejsce, gdzie znajduje się handlarz informacjami oraz dołączy do twojej drużyny. Twoim następnym celem, będzie więc dostanie się na Diabelski Szczyt. Droga ta jest długa i wypełniona różnego rodzaju przeszkodami. Na początku problem będą stanowić maruderzy. W okolicy punku docelowego natomiast trudności zacznie sprawiać lokalna fauna.

Do dotarciu na Diabelski Szczyt okaże się, że okolicę opanowali maruderzy - Radio Wolny Monarch | Solucja The Outer Worlds - The Outer Worlds - poradnik do gry

Do dotarciu na Diabelski Szczyt okaże się, że okolicę opanowali maruderzy. Najpierw będziesz musiał przebić się do stacji. W tym czasie musisz szczególnie uważać na snajperów.

Po wejściu do wnętrza Stacji Diabelski Szczyt będziesz musiał walczyć z kolejną grupą maruderów. Zlokalizuj interkom znajdujący się na tym poziomie i porozmawiaj z handlarzem. W ten sposób odblokowana zostanie winda, która zabierze cię na inny poziom kompleksu.

Tam również natrafisz na maruderów. Możesz zlikwidować ich wszystkich lub uciec się do podstępu - w jednej z sal znajduje się terminal. Z jego poziomu możesz uruchomić alarm pożarowy, który przepędzi przeciwników. Dostanie się do niego będzie jednak wymagać odpowiednio rozwiniętej zdolności hakowania.

Po pozbyciu się zagrożenia będziesz mógł porozmawiać z handlarzem informacjami - Radio Wolny Monarch | Solucja The Outer Worlds - The Outer Worlds - poradnik do gry

Po pozbyciu się zagrożenia będziesz mógł porozmawiać z handlarzem informacjami. Okaże się, że nie może on zrealizować zlecenia, ponieważ w wyniku konfliktu dwóch fakcji częstotliwości radiowe są zajęte. Twoim zadaniem jest nakłonienie Ikonoklastów i MGG do zaprzestania nadawania. W tym celu będziesz musiał zrealizować cztery zadania fakcji:

  1. Tam i z powrotem;
  2. Druk ma swoją cenę;
  3. W poszukiwaniu FPUL;
  4. Niedostrzeżone błędy.

Każde z wymienionych poniżej zadań, zostało opisane w osobnych rozdziałach poradnika.

Po uporaniu się z obiema grupami będziesz mógł wrócić do Hirama na Diabelskim Szczycie - Radio Wolny Monarch | Solucja The Outer Worlds - The Outer Worlds - poradnik do gry

Po uporaniu się z obiema grupami będziesz mógł wrócić do Hirama na Diabelskim Szczycie. Jego ostatnią prośbą, będzie ponowne uruchomienie przekaźnika. Wyjdź na dach i pociągnij za dźwignię.

Na koniec udaj się do Phineasa, którego znajdziesz w jego laboratorium.