The Outer Worlds - poradnik do gry

The Outer Worlds - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Samodzielny Sukces | Misja poboczna w The Outer Worlds The Outer Worlds poradnik, solucja

W czasie pobytu na Rozarium będziesz mógł wykonać zadanie Samodzielny Sukces (By His Bootstraps). Ta strona poradnika do The Outer Worlds zawiera opis przejścia tego zadania.

Lista zadań

  1. Uratuj Jamesona;
  2. Porozmawiaj z Antonem.

Opis przejścia

Zadanie otrzymasz w momencie, gdy będziesz rozmawiać z Antonem. Powie ci on, że wysłał on człowieka imieniem Jameson do okolicznej laboratorium Cioci-biotyków (Auntie-Biotics Lab). Jako że mężczyzna nie wrócił, Anton poprosi cię o jego odszukanie.

Udaj się w kierunku zakładu - Samodzielny Sukces | Misja poboczna w The Outer Worlds - The Outer Worlds - poradnik do gry

Udaj się w kierunku zakładu. Do środka możesz wejść na dwa sposoby - głównym oraz bocznym wejściem. Jeśli zdecydujesz się skorzystać z pierwszej opcji, to będziesz musiał zhakować terminal, by otworzyć przejście dalej. Jednak to właśnie w sterówce z komputerem znajdziesz kartę, która umożliwi ci uwolnienie Jamesona.

Teren kompleksu wypełniony jest robotami bojowymi oraz rapidonami - Samodzielny Sukces | Misja poboczna w The Outer Worlds - The Outer Worlds - poradnik do gry

Teren kompleksu wypełniony jest robotami bojowymi oraz rapidonami. W przypadku tych pierwszych celuj w niebieskie tuby, stanowiące słaby punkt. Jeśli za chodzi o wrogie stworzenia, to warto skorzystać ze taktycznej dylatacji czasu.

Następnie użyj karty znalezionej obok głównego wejścia i uwolnij poszukiwanego - Samodzielny Sukces | Misja poboczna w The Outer Worlds - The Outer Worlds - poradnik do gry

Następnie użyj karty znalezionej obok głównego wejścia i uwolnij poszukiwanego. Aby zakończyć zadanie musisz porozmawiać z Jamesonem, a następnie wróć do Rozarium i poinformuj o sytuacji Antona.