Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca

The Outer Worlds - poradnik do gry

The Outer Worlds - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Pijąc szafirowe wino | Misja towarzysza w The Outer Worlds The Outer Worlds poradnik, solucja

Pijąc szafirowe wino (Drinking Sapphire Wine) jest zadaniem, powiązanym z jedną z twoich towarzyszek - Parvati. W czasie jego trwania będziesz pomagać jej w budowaniu relacji kapitanem Pioniera. Poniższa strona poradnika do The Outer Worlds zawiera opis przejścia tego zadania.

Lista zadań

  • Zapoznaj Parvati z Junlei Tennyson;
  • Wróć na pokład Zawodnego i porozmawiaj z Parvati o Junlei;
  • Zabierz Parvati do Utraconej Nadziei (Lost Hope) na Pionierze;
  • Wróć z Parvati na statek.

Opis przejścia

Zadanie rozpocznie się, gdy tylko zadokujesz na Pionierze. Przy wyjściu zaczepi cię Parvati i zapyta o możliwość zapoznania z kapitan Junlei Tennyson. Jeśli się zgodzisz, będziesz musiał zabrać swoją towarzyszkę do maszynowni, gdzie będziesz mógł zapoznać ze sobą obie panie.

Po krótkiej rozmowie z Junlei Tennyson, możesz pozwolić Parvati na zapoznanie się z panią kapitan. W czasie prowadzonej między nimi konwersacji możesz się wtrącać lub dać im swobodnie się wypowiedzieć.

Następnie musisz wrócić na pokład statku i tam porozmawiać ze swoją towarzyszką - Pijąc szafirowe wino | Misja towarzysza w The Outer Worlds - The Outer Worlds - poradnik do gry

Następnie musisz wrócić na pokład statku i tam porozmawiać ze swoją towarzyszką. Powie ci ona o wiadomościach jakie wymieniła z Junlei i zdradzi ci swoje przemyślenia na ich temat. Na koniec Parvati zaproponuje ci spotkanie w barze.

Twoim następnym celem jest znajdujący się na Pionierze bar Utracona Nadzieja. Zabierz tam Parvati i porozmawiaj z nią. W czasie konwersacji możesz doradzić, czy towarzyszka powinna zaryzykować i umówić się z panią kapitan.

Na koniec pozostaje ci tylko powrócić na statek i porozmawiać z towarzyszką - Pijąc szafirowe wino | Misja towarzysza w The Outer Worlds - The Outer Worlds - poradnik do gry

Na koniec pozostaje ci tylko powrócić na statek i porozmawiać z towarzyszką. Wówczas dowiesz, jak zakończyła się sprawa, a zadanie zostanie zakończone.