The Outer Worlds: Co przechowane, nie zapomniane
Aktualizacja:
Co przechowane, nie zapomniane (Kept Secret But Not Forgotten) jest głównym zadaniem fabularnym, do którego prowadzą obie ścieżki - Phineasa oraz Halcyonu. W czasie jego trwania będziesz musiał podjąć decyzję, po której stronie konfliktu stanąć. Poniższa strona poradnika do The Outer Worlds zawiera opis przejścia tego questa.
Lista zadań
- Poleć do Nadziei;
- Przywróć zasilanie napędu silnikowego Nadziei;
- Podłącz ADA do systemów łączności Nadziei;
- Wykonaj skok Nadzieją;
- Wróć na swój statek (ścieżka Halcyonu)
- Udaj się do laboratorium Phineasa (ścieżka Phineasa)
Opis przejścia
Zadanie to zostanie aktywowane, jeśli ukończyłeś jedno z dwóch (lub oba) zadań - Fundacja albo Miasto i Gwiazdy. W obu przypadkach będziesz musiał udać się na Nadzieję. Różnica polega na tym, że każda ze stron, chce przenieść okręt w inne miejsce - Phineas na Terra 2, a Rada na Tautarus.

Gdy tylko wysiądziesz na statku, udaj się w kierunku terminalu znajdującego się nieopodal. Z jego poziomu zresetujesz systemy Nadziei. Następnie skieruj się w kierunku Duncana. Przekonaj go, by otworzył on skrytkę, w której znajduje się karta z identyfikatorem UDL. Jeśli ci się to nie uda, możesz także obejść pomieszczenie i korzystając ze zdolności do otwierania zamków, włamać się do środka.

Następnie wejdź na teren strzeżony. Skręć w korytarz znajdujący się po lewej stronie hali. Następnie po przejściu przez drzwi ponownie skręć w lewo. Dojdziesz do sali z terminalem, z poziomu którego możesz nawiązać połączenie z Zawodnym. W tym samym pokoju na stole znajdziesz także klucz na mostek, który pozwoli ci przejść dalej.
Po wyjściu z sali, idź na wprost. W ten sposób dotrzesz do windy, która doprowadzi cię na mostek. Stamtąd będziesz mógł dokonać przeskoku. Jest to moment, w którym podejmiesz decyzję, po której stronie konfliktu chcesz stanąć. Jeśli popierasz Phineasa to Nadzieja musi trafić na Terra 2, jeśli natomiast chcesz poprzeć Radę to musisz się przenieść na Tartarus. W zależności od wyboru zadanie potoczy się w inny sposób.
Przeskok na Tartarus
Jeśli zdecydowałeś się przeskoczyć na Tartarus to twoim zadaniem będzie powrót na Zawodnego. Tam porozmawiasz z przewodniczącym Rockwellem, a zadanie zakończy się.
Przeskok na Terra 2

Gdy zdecydowałeś się stanąć po stronie Phineasa, to naukowiec zostanie pojmany. Udaj się do jego laboratorium. Wejdź do pomieszczenia, w którym zazwyczaj znajdował się naukowiec znajdziesz tam zabezpieczony terminal. Przeszukaj leżące na stole ciało świni, a znajdziesz hasło do komputera.

Następnie z poziomu terminala otwórz skrytkę znajdującą się w sypialni Phineasa. Znajdziesz w niej klucz nawigacyjny na Tartarus. Teraz będziesz mógł polecieć na planetę, a zadanie zakończy się.
Komentarze czytelników
znalazłem mały błąd, domyślnie chowa się broń przytrzymując R - przeładowanie broni.
to nie błąd, w ustawieniach sterowania jest napisane Przeładowanie, (PRZYTRZYMAJ) schowanie broni [R]
Kiedy będzie skończony poradnik ???
zapraszam na swoją serie robię wszystkie misje poboczne itd. https://www.youtube.com/watch?v=8Z0NS6UTr2g&list=PLI2HRQC_mAWRcfQ6z08CK_If5ukT4K-Rb
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
