The Outer Worlds - poradnik do gry

The Outer Worlds - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Co przechowane, nie zapomniane The Outer Worlds poradnik, solucja

Co przechowane, nie zapomniane (Kept Secret But Not Forgotten) jest głównym zadaniem fabularnym, do którego prowadzą obie ścieżki - Phineasa oraz Halcyonu. W czasie jego trwania będziesz musiał podjąć decyzję, po której stronie konfliktu stanąć. Poniższa strona poradnika do The Outer Worlds zawiera opis przejścia tego questa.

Lista zadań

  1. Poleć do Nadziei;
  2. Przywróć zasilanie napędu silnikowego Nadziei;
  3. Podłącz ADA do systemów łączności Nadziei;
  4. Wykonaj skok Nadzieją;
  5. Wróć na swój statek (ścieżka Halcyonu)
  6. Udaj się do laboratorium Phineasa (ścieżka Phineasa)

Opis przejścia

Zadanie to zostanie aktywowane, jeśli ukończyłeś jedno z dwóch (lub oba) zadań - Fundacja albo Miasto i Gwiazdy. W obu przypadkach będziesz musiał udać się na Nadzieję. Różnica polega na tym, że każda ze stron, chce przenieść okręt w inne miejsce - Phineas na Terra 2, a Rada na Tautarus.

Gdy tylko wysiądziesz na statku, udaj się w kierunku terminalu znajdującego się nieopodal - Co przechowane, nie zapomniane - The Outer Worlds - poradnik do gry

Gdy tylko wysiądziesz na statku, udaj się w kierunku terminalu znajdującego się nieopodal. Z jego poziomu zresetujesz systemy Nadziei. Następnie skieruj się w kierunku Duncana. Przekonaj go, by otworzył on skrytkę, w której znajduje się karta z identyfikatorem UDL. Jeśli ci się to nie uda, możesz także obejść pomieszczenie i korzystając ze zdolności do otwierania zamków, włamać się do środka.

Następnie wejdź na teren strzeżony - Co przechowane, nie zapomniane - The Outer Worlds - poradnik do gry

Następnie wejdź na teren strzeżony. Skręć w korytarz znajdujący się po lewej stronie hali. Następnie po przejściu przez drzwi ponownie skręć w lewo. Dojdziesz do sali z terminalem, z poziomu którego możesz nawiązać połączenie z Zawodnym. W tym samym pokoju na stole znajdziesz także klucz na mostek, który pozwoli ci przejść dalej.

Po wyjściu z sali, idź na wprost. W ten sposób dotrzesz do windy, która doprowadzi cię na mostek. Stamtąd będziesz mógł dokonać przeskoku. Jest to moment, w którym podejmiesz decyzję, po której stronie konfliktu chcesz stanąć. Jeśli popierasz Phineasa to Nadzieja musi trafić na Terra 2, jeśli natomiast chcesz poprzeć Radę to musisz się przenieść na Tartarus. W zależności od wyboru zadanie potoczy się w inny sposób.

Przeskok na Tartarus

Jeśli zdecydowałeś się przeskoczyć na Tartarus to twoim zadaniem będzie powrót na Zawodnego. Tam porozmawiasz z przewodniczącym Rockwellem, a zadanie zakończy się.

Przeskok na Terra 2

Gdy zdecydowałeś się stanąć po stronie Phineasa, to naukowiec zostanie pojmany - Co przechowane, nie zapomniane - The Outer Worlds - poradnik do gry

Gdy zdecydowałeś się stanąć po stronie Phineasa, to naukowiec zostanie pojmany. Udaj się do jego laboratorium. Wejdź do pomieszczenia, w którym zazwyczaj znajdował się naukowiec znajdziesz tam zabezpieczony terminal. Przeszukaj leżące na stole ciało świni, a znajdziesz hasło do komputera.

Następnie z poziomu terminala otwórz skrytkę znajdującą się w sypialni Phineasa - Co przechowane, nie zapomniane - The Outer Worlds - poradnik do gry

Następnie z poziomu terminala otwórz skrytkę znajdującą się w sypialni Phineasa. Znajdziesz w niej klucz nawigacyjny na Tartarus. Teraz będziesz mógł polecieć na planetę, a zadanie zakończy się.