Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca

The Outer Worlds - poradnik do gry

The Outer Worlds - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Sprawa rodzinna | Misja poboczna w The Outer Worlds The Outer Worlds poradnik, solucja

Jednym z zadań pobocznych, jakie otrzymasz w czasie pobytu na Monarch jest Sprawa rodzinna (A Family Matter). Skupia się ona na zaginięciu pewnego mężczyzny. Poniższa strona poradnika do The Outer Worlds zawiera opis przejścia tego zadania.

Lista zadań

  • Znajdź Tuckera Needhama na Bursztynowych Wyżynach;
  • Przekona Tuckera, by wrócił do domu

Opis przejścia

W czasie przemierzania Gwiezdnej Zatoki natrafisz na Agnes Needham - Sprawa rodzinna | Misja poboczna w The Outer Worlds - The Outer Worlds - poradnik do gry

W czasie przemierzania Gwiezdnej Zatoki natrafisz na Agnes Needham. Jeśli z nią porozmawiasz dowiesz się, że jej syn zaginął i najprawdopodobniej udał się w kierunku Bursztynowych Wyżyn. Zostaniesz także poproszony o pomoc.

Jeśli zdecydujesz się pomóc kobiecie, to musisz udać się do wskazanej przez nią lokacji - Sprawa rodzinna | Misja poboczna w The Outer Worlds - The Outer Worlds - poradnik do gry

Jeśli zdecydujesz się pomóc kobiecie, to musisz udać się do wskazanej przez nią lokacji. Aby tam dotrzeć musisz jedynie podążać drogą i omijać grupy maruderów (lub z nimi walczyć). Jest to obóz Ikonoklastów. Kiedy wejdziesz do środka zostaniesz powitany przez Rose. Zapytaj się ją o Tuckera - dowiesz się, że mężczyznę możesz znaleźć na terenie ośrodka.

Zlokalizuj mężczyznę i porozmawiaj z nim - dowiesz się, że miał dość swojej matki i postanowił odejść - Sprawa rodzinna | Misja poboczna w The Outer Worlds - The Outer Worlds - poradnik do gry

Zlokalizuj mężczyznę i porozmawiaj z nim - dowiesz się, że miał dość swojej matki i postanowił odejść. W tym momencie możesz spróbować nakłonić go do powrotu lub przystać na jego decyzję i przekazać matce, że zginął.

Niezależnie od tego, jak potoczyła się rozmowa musisz wrócić do Agnes i z nią porozmawiać. W ten sposób zakończysz zadanie.