The Outer Worlds: Miasto i gwiazdy Solucja
Aktualizacja:
Jednym z zadań należących do ścieżki fabularnej Phineasa jest Miasto i Gwiazdy (The City and the Stars). W czasie jego trwania, będziesz musiał przeniknąć do struktur rządowych w Bizancjum. Poniższa strona poradnika do The Outer Worlds zawiera opis przejścia tego questa.
Lista zadań
- Spotkaj się z człowiekiem Phineasa;
- Porozmawiaj z ministrem Clarkiem;
- Porozmawiaj ze strażnikami ministra (opcjonalne);
- Odbierz paczkę ministra z UKA (opcjonalne);
- Rozejrzyj się po biurze przewodniczącego
- Zdobądź DMSO;
- Wróć do Phineasa.
Opis przejścia
Zadanie to aktywuje się natychmiast po zakończeniu zadania Radio Wolny Monarch. Phineas poprosi cię o pozyskanie substancji zwanej DMSO. Cała jej rezerwa znajduje się w Bizancjum i jest kontrolowana przez Radę. Na koniec dostaniesz także klucz nawigacyjny do miejskich doków.
Porozmawiaj z Ministrem Clarkiem

Kierując się w stronę Bizancjum wybierz lądowisko w dokach. W ten sposób od razu będziesz mógł porozmawiać z kontaktem Phineasa - Carmen Imagawą. Zdradzi ci ona, że w posiadaniu DMSO jest minister Clarke.

Twoim kolejnym celem jest dostanie się do domu ministra. Dostać się tam możesz na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest udanie się do okolicznego baru. Spotkasz tam Strażnika Mayfielda. Porozmawiaj z nim i postaw mu 3 pyrówki (Spectrum Vodka). Po nich pójdzie on spać, a ty będziesz mógł zabrać mu klucz do rezydencji ministra. W tym przypadku będziesz musiał skorzystać z tylnych drzwi do rezydencji. W innym wypadku zostaniesz zatrzymany przez strażnika.
Drugą opcją dostania się do środka, jest podszycie się pod kuriera. Jeśli porozmawiasz ze strażnikiem broniącym głównego wejścia dowiesz się, że Clarke regularnie otrzymuje przesyłki z UKA (HPS).

Aby dostać się do środka możesz udać się do wspomnianego miejsca. Na miejscu możesz włamać się do magazynu i ukraść paczkę. W tym przypadku musisz jednak uważać, by nie zostać przyłapanym przez strażnika. Kiedy pojawisz się pod rezydencją z paczką, zostaniesz wpuszczony do środka.

W czasie rozmowy dowiesz się, że DMSO jest w posiadaniu przewodniczącego Rockwella. Przy okazji minister poprosi cię o przesłanie wiadomości do Dyrektoriatu Ziemi. Jeśli się zgodzisz to aktywuje się zadanie Czy te globy mogą kłamać?
Rozejrzyj się po biurze przewodniczącego
Twoim kolejnym celem jest Budynek Kierownictwa na Akropolu. Jeśli wykonywałeś zadanie Niespłacony dług, to dostaniesz się tam bez najmniejszego problemu. W innym wypadku, będziesz musiał skorzystać z tuneli technicznych, co wymaga odpowiednio rozwiniętej zdolności otwierania zamków.

Gdy dostaniesz się na piętro, skieruj się do drzwi znajdujących się na lewo od wejścia do gabinetu. Otworzysz je za pomocą klucza, który otrzymałeś od ministra. W tym czasie zostaniesz też zaczepiony przez Platta, jednak obędzie się bez nieprzyjemności.
Przez dziurę w ścianie dostaniesz się do gabinetu Rockwella. Podejdź do terminalu i przeczytaj znajdującą się tam wiadomość. Następnie wydrukuj klucz ministra. Teraz możesz udać się do Ministerstwa Faktów i Morale.
Zdobądź DMSO
DMSO znajduje się w podziemiach Ministerstwa jest to teren pilnie strzeżony i przebywanie na jego terenie niesie za sobą wysokie ryzyko wykrycia. Jeśli do tej pory nie zdobyłeś karty z identyfikatorem UDL, to będziesz miał okazję zdobyć ją na miejscu. W ten sposób unikniesz starcia.

Zanim jednak to nastąpi udaj się to zakodowanego terminalu, który możesz znaleźć w pomieszczeniu znajdującym się na lewo od wejścia. Jeśli się do niego włamiesz będziesz mógł przeczytać wiadomość Caroline o niejakim Theodorze.

Następnie udaj się na piętno i budynku i porozmawiaj z autorką wiadomości. Jeśli wykorzystasz informacje w niej zawarte, kobieta zgodzi się wprowadzić do laboratorium. Udaj się z za nią na dół i poczekaj, aż dojdzie do porozumienia ze strażnikiem. Wówczas będziesz mógł bez przeszkód zjechać na dół.

Niestety na niższym piętrze kompleksu wpływy pani doktor nie będą działać. Dlatego, jeśli chcesz uniknąć skradania to możesz skierować się do pierwszych drzwi na prawo od windy. Znajdziesz tam kartę, która umożliwi ci kamuflaż. Z jej pomocą bez przeszkód przejdziesz przez laboratorium.

Gdy dotrzesz do pomieszczenia z DMSO, w pierwszej kolejności skieruj się do terminala i pobierz 26,371% substancji. Następnie zabierz zbiornik i opuść kompleks.
Na koniec udaj się do Phineasa w jego laboratorium.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany1286936 Centurion
zapraszam na swoją serie robię wszystkie misje poboczne itd. https://www.youtube.com/watch?v=8Z0NS6UTr2g&list=PLI2HRQC_mAWRcfQ6z08CK_If5ukT4K-Rb
grzegorzo1972 Legionista
Kiedy będzie skończony poradnik ???
Aszur Legionista
znalazłem mały błąd, domyślnie chowa się broń przytrzymując R - przeładowanie broni.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.