The Outer Worlds - poradnik do gry

The Outer Worlds - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Trofea i osiągnięcia w The Outer Worlds The Outer Worlds poradnik, solucja

W czasie rozgrywki w The Outer Worlds będziesz mógł zdobywać kolejne osiągnięcia. Część z nich zdobędziesz wraz z postępem głównego wątku fabularnego. Do otrzymania pozostałych będziesz musiał wykonać określone działania. Poniższa strona poradnika zawiera spis wszystkich trofeów dostępnych z grze wraz z poradami odnośnie ich zdobycia.

The Outer Worlds Platinum Trophy

Cel: Zbierz wszystkie trofea w The Outer Worlds.

Komentarz: Jak sam cel wskazuje, musisz zdobyć wszystkie wymienione poniżej osiągnięcia.

The Outer Worlds

Cel: Ukończ grę na dowolnym poziomie trudności.

Komentarz: Odblokowanie osiągnięcia wymaga od ciebie ukończenia gry na dowolnym poziomie trudności.

Hard

Cel: Ukończ grę na wysokim poziomie trudności.

Komentarz: Zdobycie tego osiągnięcia wymaga od ciebie ukończenia gry na poziomie trudności ustawionym na trudny.

Supernova

Cel: Ukończ The Outer Worlds na poziomie trudności Supernova.

Komentarz: Najwyższym poziomem trudności w grze jest Supernova. Trofeum to zdobędziesz, w momencie, gdy ukończysz cały tytuł właśnie w tym trybie. Porady o tym, jak przetrwać taką przygodę znajdziesz w osobnym rozdziale.

Welcome to Halcyon!

Cel: Wyląduj w Szmaragdowej Dolinie

Komentarz: Trofeum to wpadnie na twoje konto na samym początku rozgrywki, gdy tylko trafisz do Szmaragdowej Doliny.

Best Friend

Cel: Zwerbuj towarzysza

Komentarz: Osiągnięcie to zostanie ci przyznane w momencie, gdy zdobędziesz pierwszego towarzysza. Możesz tego dokonać na samym początku rozgrywki. W czasie wykonywania głównego zadania Obcy w obcym kraju, będziesz mógł przyłączyć do drużyny Parvati.

Silver Tongue

Cel: Użyj zdolności rozmowy 30 razy.

Komentarz: W czasie rozmów z postaciami niezależnymi, mogą pojawić się dodatkowe opcje dialogowe, których można użyć tylko, jeśli posiada się odpowiednio wysoki wskaźnik danej zdolności - Trofea i osiągnięcia w The Outer Worlds - The Outer Worlds - poradnik do gry

Komentarz: W czasie rozmów z postaciami niezależnymi, mogą pojawić się dodatkowe opcje dialogowe, których można użyć tylko, jeśli posiada się odpowiednio wysoki wskaźnik danej zdolności. Poznasz je po kwadratowym nawiasie przy danej wypowiedzi. Zdobycie tego osiągnięcia wymaga, abyś 30 razy wykorzystał zdolność rozmowy.

Flawed Hero

Cel: Posiadaj trzy wady

Komentarz: Trafeum to zostanie ci przyznane, jeśli twoja postać będzie posiadać trzy wady. Negatywne cechy charakteru zdobędziesz wykonując w nadmiernych ilościach szkodliwe rzeczy. W puli dostępnych wad znajdziesz między innymi uzależnienie od narkotyków (spowodowane nadmiernym spożywaniem używek).