The Outer Worlds - poradnik do gry

The Outer Worlds - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Czym jest TTD w The Outer Worlds? The Outer Worlds poradnik, solucja

Bohater, którym przyjdzie ci kierować posiada zdolność określaną mianem TTD (Tactical Time Dilation). Poniższa strona poradnika do The Outer Worlds przybliży ci ten aspekt rozgrywki.

Jeśli grałeś w tytuły z cyklu Fallout to zapewne zetknąłeś się z systemem VATS. TTD jest jego odpowiednikiem. W lewym rogu ekranu pod paskiem zdrowia znajdziesz poziom naładowania tej umiejętności.

Gdy ją aktywujesz czas zostaje spowolniony - Czym jest TTD w The Outer Worlds? - The Outer Worlds - poradnik do gry

Gdy ją aktywujesz czas zostaje spowolniony. W tym momencie możesz bez problemu likwidować większe grupy przeciwników. Wystarczy, że wycelujesz i strzelisz. Pamiętaj jednak, że im więcej strzelasz, tym mocniej spada jej wskaźnik - jeśli wyczerpie się on całkowicie to automatycznie wyjdziesz z trybu użytku zdolności.

W czasie korzystania z TTD w The Outer Worlds, po nakierowaniu na danego przeciwnika, zobaczysz jego krótką charakterystykę. Dowiesz się z niej do jakiej frakcji należy twój oponent, ile życia posiada oraz w jaki sposób atakuje. Pozwoli to opracowanie odpowiedniej taktyki.