Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca

The Outer Worlds - poradnik do gry

The Outer Worlds - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Pusty człowiek | Misja towarzysza w The Outer Worlds The Outer Worlds poradnik, solucja

Pusty człowiek (The Empty Man) to zadanie powiązane z jednym z twoich towarzyszy - Maxem. W czasie jego trwania pomożesz mu uporać się z problemami natury egzystencjalnej. Na tej stronie poradnika do The Outer World znajdziesz opis przejścia tego questa.

Lista zadań

  • Odszukaj terminal ochrony na Pionierze;
  • Wyjmij kasetę z danymi z terminalu;
  • Pokaż pastorowi Maxowi kasetę z danymi;
  • Wytrop Reginalda Chaneya;
  • Przeszukaj mieszkanie Reginalda Chaneya;
  • Odszukaj Reginalda Chaneya;
  • Zabierz Maxa do pustelnicy na Scylii;
  • Oddaj się medytacji, by dołączyć do wizji Maxa;
  • Pomóż Maxowi przetrwać wizję;
  • Skontroluj zdrowie psychiczne Maxa.

Opis przejścia

Zadanie to można aktywować tylko, jeśli zwerbowałeś Maxa do drużyny (możesz to zrobić wykonując zadanie Podręcznik ilustrowany). Porozmawiaj z pastorem, a dowiesz się, że chce on odnaleźć człowieka, który powiedział mu o zakazanej księdze.

Pionier

Uwaga: Wykonanie tego zadania bez uszczerbku reputacji na Pionierze, jest możliwe po znalezieniu karty z identyfikatorem marines, która pozwala na maskowanie na terenach strzeżonych. Przedmiot ten możesz znaleźć w różnych miejscach Pioniera.

Przebywając na Pionierze, musisz zlokalizować pomieszczenie ochrony. Znajdziesz je w tych samych dokach, gdzie stoi Zawodny.

Dostanie się do pokoju ochrony będzie wymagać od ciebie odpowiednio rozwiniętej zdolności otwierania zamków - Pusty człowiek | Misja towarzysza w The Outer Worlds - The Outer Worlds - poradnik do gry

Dostanie się do pokoju ochrony będzie wymagać od ciebie odpowiednio rozwiniętej zdolności otwierania zamków. Dodatkowo musisz uważać, by nie zostać przyłapanym na włamaniu.

Będąc w środku musisz dostać się do zamkniętych drzwi i ponownie się włamać - Pusty człowiek | Misja towarzysza w The Outer Worlds - The Outer Worlds - poradnik do gry

Będąc w środku musisz dostać się do zamkniętych drzwi i ponownie się włamać. W tym pomieszczeniu znajdziesz terminal, z którego można zgrać wymagane dane. Po ich pozyskaniu możesz opuścić pokój ochrony i porozmawiać z Maxem. Dzięki temu dowiesz się, że następnym celem jest Monarch.

Monarch

Po wylądowaniu na Monarch, będziesz musiał skierować się do Roztoki - tam właśnie znajdziesz poszukiwanego Reginalda Chaneya - Pusty człowiek | Misja towarzysza w The Outer Worlds - The Outer Worlds - poradnik do gry

Po wylądowaniu na Monarch, będziesz musiał skierować się do Roztoki - tam właśnie znajdziesz poszukiwanego Reginalda Chaneya. Najpierw skieruj się w stronę jego mieszkania. Znajduje się tam dziennik, który zdradzi ci lokację mężczyzny - brzeg rzeki w tunelu, tuż przy murze.

Udaj się w podane miejsce i porozmawiaj z Chaneyem - Pusty człowiek | Misja towarzysza w The Outer Worlds - The Outer Worlds - poradnik do gry

Udaj się w podane miejsce i porozmawiaj z Chaneyem. Max będzie chciał zemsty na poszukiwanym. Możesz przystać na jego prośbę lub go uspokoić. Jeśli wybierzesz drugą opcję, dowiesz się skąd Chaney wziął księgę. Dzięki temu poznasz kolejny cel podróży - Scyllę.

Scylla

Podczas pobytu na Scylli będziesz musiał udać się do domu pustelnicy. Znajduje się on w wiosce górniczej.

Gdy będziesz na miejscu porozmawiaj z kobietą - Pusty człowiek | Misja towarzysza w The Outer Worlds - The Outer Worlds - poradnik do gry

Gdy będziesz na miejscu porozmawiaj z kobietą. Poprosi Maxa o pogrążenie się w medytacji (jeśli zabiłeś Chaneya, to przędziesz musiał wykorzystać perswazję). Wraz z towarzyszem udaj się do sąsiedniego pomieszczenia i wejdź w interakcję z naczyniem znajdującym się w jego centralnej części.

W ten sposób doświadczycie halucynacji - Pusty człowiek | Misja towarzysza w The Outer Worlds - The Outer Worlds - poradnik do gry

W ten sposób doświadczycie halucynacji. W czasie ich trwania musisz pomóc Maxowi uporać się z jego demonami. Po całej sytuacji porozmawiaj z pastorem, a zadanie zakończy się.