Mass Effect: Styx Theta - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Styx Theta
Gromada ta odblokowuje się po ukończeniu misji wątku głównego na Noverii (7 ).
13.14.1. System Acheron
Planeta  | Zdatna do lądowania  | Zdatna do badania  | Znaleziska  | 
Altahe  | Tak  | Nie  | Ziemie rzadkie, metale ciężkie, zapiski matki  | 
Węglowa asteroida (ukryta)  | Nie  | Tak  | Insygnia turian  | 
Grosalgen  | Nie  | Tak  | Metale lekkie  | 
Farthorl  | Nie  | Nie  | -  | 
Imaneya  | Nie  | Nie  | -  | 
![]()  | Planeta Altahe 1. Rzadkie ziemie 2. Kapsuła ratunkowa 3. Metale ciężkie 4. Zapiski matki 5. Posterunek nasłuchowy (Posterunek nasłuchowy Theta ).  | 
Posterunek nasłuchowy Theta
Uwaga! Zadanie można wykonać dopiero po zakończeniu misji na Noverii (7 )
Misję otrzymujemy po prostu przylatując do systemu Acheron, bądź też rozmawiając z porucznik Durand podczas wykonywania misji Posterunek nasłuchowy Alfa (13.14.2.1 ).
Drużynę przygotowujemy do walki z raknii. Następnie lądujemy i udajemy się w kierunku posterunku nasłuchowego (Altahe - 5 ).
Na zewnątrz czekać na nas będzie grupka raknii, którą likwidujemy nie opuszczając pojazdu. Kolejni przeciwnicy wychodzić będą z otaczających budynek kopców. Kiedy na zewnątrz już się uspokoi, wchodzimy do środka, gdzie również przyjdzie nam się zmierzyć z tego rodzaju napastnikami.
W znajdującym się na południowym zachodzie pomieszczeniu stoi terminal oraz komunikator. Korzystając z terminala poznamy koordynaty miejsca, z którego przysłany został transport raknii.
Uwaga! Jeżeli wcześniej nie wypełniliśmy misji Posterunek nasłuchowy Alfa (13.14.2.1 ), usłyszymy wezwanie na pomoc wysłane przez porucznik Durand.
13.14.2. System Ereb
Planeta  | Zdatna do lądowania  | Zdatna do badania  | Znaleziska  | 
Nepmos  | Tak  | Nie  | Metale lekkie, metale ciężkie, rzadkie ziemie, Medaliony Ligi  | 
Quaji  | Nie  | Tak  | Metale lekkie  | 
Wermani  | Nie  | Tak  | Dysk z danymi protean  | 
Chofen  | Nie  | Nie  | -  | 
![]()  | Planeta Nepmos 1. Opuszczony obóz 2. Rzadkie ziemie 3. Medaliony Ligi 4. Ciężki metal 5. Rozbita sonda 6. Opanowana przez Raknii kopalnia (Posterunek nasłuchowy Alfa ) 7. Lekki metal 8. Posterunek nasłuchowy (Posterunek nasłuchowy Alfa )  | 
Posterunek nasłuchowy Alfa
Uwaga! Zadanie można wykonać dopiero po zakończeniu misji na Noverii (7 )
Misję otrzymujemy przybywając do systemu Ereb albo po zapoznaniu się z wezwaniem odebranym przez port łączności na planecie Altahe - Posterunek nasłuchowy Theta (13.14.1.1 ).
Udajemy się na posterunek nasłuchowy (Nepmos - 8 ). Na miejscu zastaniemy grupkę żołnierzy Przymierza rozpaczliwie broniącą się przed raknii. Naszym zadaniem jest pomóc im w obronie przed trzema coraz potężniejszymi falami ataków tych potworów.
Uwaga! Możemy sobie nieco ułatwić zadanie, oglądając pobliski generator i podłączając do niego systemy zasilania Mako. W ten sposób dostarczymy energii wieżyczkom strzelniczym, które wesprą nas w odparciu ataków. Pamiętajmy jednak, że dopóki systemy obrony posterunku będą korzystać z rezerw naszego pojazdu, sami nie będziemy mogli nim jeździć.
Po rozprawieniu się z trzecią falą atakujących możemy porozmawiać z porucznik Durand, by poznać koordynaty drugiego posterunku nasłuchowego i w ten sposób uaktywnić misję Posterunek nasłuchowy Theta (13.14.1.1 ).
Chwilę później poznamy koordynaty kopalni, która najwidoczniej stała się bazą obcych. Na naszych barkach spocznie zadanie jej oczyszczenia.
Udajemy się na miejsce (Nepmos - 6 ) i wchodzimy do środka. Po wejściu do głównej komory zostaniemy zaatakowani przez raknii. Najlepiej wycofać się wtedy do wejścia i powoli eliminować kolejnych przeciwników, a będzie ich całkiem sporo.
Następnie musimy pokonać dwóch silnych i potężnych wojowników raknii, z czego każdy wspierany będzie dodatkowo przez czterech żołnierzy. Znajdziemy ich w komorach znajdujących się na północy i północnym wschodzie kopalni. Kiedy oczyścimy kopalnię, zadanie zostanie wykonane.
0
- Mass Effect - poradnik do gry
- Mass Effect: Poradnik do gry
	
- Mass Effect: Niezbadane światy
		
- Mass Effect: Niezbadane światy - informacje wstępne
 - Mass Effect: Argos Rho - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Mgławica Armstronga - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Artemis Tau - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Attican Beta - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Gromada Exodus - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Gemini Sigma - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Hades Gamma - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Hawking Eta - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Mgławica Końskiego Łba - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Pogranicze Keplera - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Gromada lokalna - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Rdzawe Morze - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Pangea - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Sentry Omega - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Styx Theta - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Mgławica Węża - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Gromada Vogayer (Podróżnik) - Niezbadany świat, solucja
 
 
 - Mass Effect: Niezbadane światy
		
 
 - Mass Effect: Poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Wintermoon Pretorianin
gra też super, może nawet głównie gra super :)
Tofu Legend
Ugh, to tłumaczenie producentów ekwipunku to tak na serio? :/ Jeśli tak, to tłumacz dał dup... eee, ciała na całej linii - "Ryzyko kontroli Elanus?" Prooooooszę... Combinet, Foundation i Council przetłumaczeone, Arsenal, Fabrication i Labs zostawione w oryginale... Niech mnie ktoś pocieszy i powie, że tłumaczenie dialogów stoi na wyższym poziomie niż ta nędza... :(
zanonimizowany368793 Legionista
Niestety z tłumaczeniem gry różnie bywa.
 W większości dialogi stoją na przyzwoitym poziomie, ale brak konsekwencji w tłumaczeniu daje się we znaki. Niektóre nazwy miejscami występują w formie przetłumaczonej bądź oryginalnej (vide: system Podróżnik/Voyager), a czasami zdarzają się nawet takie sytuacje, w których ta sama rzecz jest różnie tłumaczona.
Bruniu Pretorianin
Genialna gra to jest.A co do poradnika to z pewnoscią się przyda.
zanonimizowany162075 Pretorianin
dobry poradnik, ale żebyście wrzucali na screeny zdjęcia z telewizora / monitora... ludzie.
Soulcatcher Legend
StarWarsDroidWanabe ---> screeny nie są w tym poradniku aż tak istotne, a akurat konsole z których zgrywamy normalnie materiały były zajęte do innych poradników. Myślę że jak będzie czas to podmienimy na lepszą jakość
georgos ---> tłumaczenie nie jest złe, zresztą możesz z tej samej płyty grać w wersję oryginalną.
zanonimizowany519044 Junior
Gdyby nie ten poradnik to nie wiem jak bym trafił to tego therum w poszukiwaniu tej gosciuwy.Pewnie bym błądził po planetach a ja nie lubie takich momentów w grze gdy błądze tracąc czas
BŁOND_07 Konsul
Ja pierdziele czemu w dwójce mówią, że spotykałeś się w jedynce z cerberusem, kiedy ja jedynkę przeszedłem i nawet ani razu w grze nie zobaczyłem nazwy cerberus? Powie mi ktoś, o co chodzi?
redan Generał
no to chyba nie wykonywałeś wszystkich zadań pobocznych lub pominąłeś niektóre kwestie dialogowe. bo o ile mnie pamięć nie myli, firma Cerberus pojawia się w kontekście questu o żołnierzach admirała Kahoku (czy jak to się tam jego nazwisko pisze - kolo stoi koło terminala obok schodów do rady na Cytadeli) oraz zadania z żołnierzem-wariatem, na którym robili eksperymenty
BŁOND_07 Konsul
Podczas wątku głównego w ogóle nie ma nic o cerberusie, ale teraz przejrzałem zadania poboczne i rzeczywiście cerberus pojawia się, ale chyba jako taka "zła" firma :P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


