Mass Effect: Hades Gamma - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Hades Gamma
13.7.1. System Anteusz
Planeta  | Zdatna do lądowania  | Zdatna do badania  | Znaleziska  | 
Edmos  | Nie  | Tak  | Złoża gazu  | 
Ploba  | Nie  | Tak  | Zapiski matki  | 
Trebin  | Tak  | Nie  | Ziemie rzadkie (x2), insygnia turian  | 
Vemal  | Nie  | Tak  | Ziemie rzadkie  | 
Ageko  | Nie  | Nie  | -  | 
Hunidor  | Nie  | Nie  | -  | 
![]()  | Planeta Trebin 1. Wieża transmisyjna 2. Stanowisko wykopalisk 3. Baza naukowa (Zaginieni badacze ) 4. Ziemie rzadkie 5. Wrak turiańskiego statku 6. Ziemie rzadkie 7. Rozbita sonda  | 
Zaginieni badacze
Zadanie uaktywni się po wysłuchaniu stosownego komunikatu, który zostanie nadany podczas jazdy windą w Cytadeli (3.16. Zaginieni badacze ).
Po wylądowaniu na powierzchni planety udajemy się do bazy naukowej (Trebin - 3 ). Jest opuszczona, ale w jednym z kontenerów uda nam się odczytać wiadomość o jakimś dziwnym znalezisku, które odkryli naukowcy.

Kierujemy się na stanowisko wykopalisk (Trebin - 2 ) i wchodzimy do środka. Wewnątrz zaatakują nas zombie. Jeżeli odpowiednio szybko zadziałamy i nie pozwolimy im zbliżyć się zanadto, powinniśmy pokonać ich bez narażenia życia (przydaje się biotyczny rzut, osobliwość etc.). Kiedy zginie ostatni z atakujących, misja zakończy się.
13.7.2. System Cacus
System ten odblokowuje się po zdobyciu 80% wszystkich możliwych punktów idealisty lub renegata.
Planeta  | Zdatna do lądowania  | Zdatna do badania  | Znaleziska  | 
Zarayter  | Nie  | Tak  | Metale ciężkie  | 
Chohe  | Tak  | Nie  | Metale ciężkie, ziemie rzadkie, zapiski matki  | 
Faringor  | Nie  | Tak  | Ziemie rzadkie  | 
Treyarmus  | Nie  | Nie  | -  | 
Xamarri  | Nie  | Nie  | -  | 
![]()  | Planeta Chohe 1. Ziemie rzadkie 2. Zapiski matki, opuszczony posterunek 3. Baza naukowców (Oblężona baza ) 4. Metale ciężkie 5. Miażdżypaszcza 6. Stos części silnika  | 
Oblężona baza
Uwaga! Misja dostępna stanie się dopiero po zdobyciu 75% możliwych punktów idealisty.
Gdy uzyskamy wymagany poziom idealisty, w trakcie naszej podróży po kosmosie skontaktuje się z Normandią admirał Przymierza, prosząc o pomoc w uwolnieniu bazy z rąk biotyków. Porywacze mają zakładników.
Po wylądowaniu jedziemy do bazy naukowców (Chohe - 3 ) i wchodzimy do środka. Wewnątrz zaatakują nas biotycy. Pomiędzy nimi krążą zakładnicy, więc trzeba uważać, do kogo strzelamy. W trakcie walki unikamy ataków obszarowych (osobliwość, granaty, rzut itp.), ponieważ mogą od nich ucierpieć również niewinni.
Po załatwieniu wszystkich porywaczy otrzymamy odpowiedni komunikat, zależny od tego, na ile udało nam się uniknąć strat w cywilach. Następnie powracamy na Normandię, by poinformować o akcji dowództwo.
13.7.3. System Dis
System ten odblokowuje się po otrzymaniu zadania 3.17. Wrogie przejęci e .
Planeta  | Zdatna do lądowania  | Zdatna do badania  | Znaleziska  | 
Nearrum  | Nie  | Tak  | Metale lekkie  | 
Klensal  | Tak  | Nie  | Metale ciężkie, metale lekkie, Medaliony Ligi  | 
Metaliczna asteroida (ukryta)  | Nie  | Tak  | Metale lekkie  | 
Raysha  | Nie  | Tak  | Insygnia turian  | 
Gremar  | Nie  | Nie  | -  | 
Jartar  | Nie  | Nie  | -  | 
![]()  | Planeta Klensal 1. Metale lekkie 2. Medaliony Ligi 3. Szczątki 4. Kapsuła ratunkowa 5. Metale ciężkie 6. Kryjówka Syndykatu (Wrogie przejęcie )  | 
Wrogie przejęcie (część II)
Uwaga! Opisane poniżej zadanie to jedynie część misji, która dzieje się na kilku planetach. Dalszego ciągu powinniśmy szukać w paragrafie 13.6.1.1. i 13.9.1.1.
Misję otrzymujemy w Cytadeli od Heleny Blake (3.17 ). Naszym zadaniem jest wyeliminowanie dwóch bossów syndykatu. Jeden z nich przebywa na planecie Klensal w dobrze strzeżonej bazie.
Przygotowujemy się do walki z ludźmi i kroganami (biotyka, amunicja przeciwno istotom organicznym), a następnie wyruszamy w kierunku bazy (Klensal - 6 ).
Z odległości eliminujemy snajperów na wieżach oraz najemników. Wewnątrz czekać na nas będzie ośmiu przeciwników. Walczymy trzymając się blisko drzwi wejściowych do głównego pomieszczenia, dzięki czemu będziemy mogli wycofać się na bezpieczną pozycję, gdy wrogowie spróbują nas otoczyć. Wśród atakujących będzie także sam boss. Gdy go pokonamy, misja dobiegnie końca.
Jeżeli nie zrobiliśmy tego wcześniej, czas złożyć wizytę kolejnemu szefowi podziemnego światka. Znajdziemy go na planecie Mavigon (13.6.1.1. ). Jeżeli wyeliminowaliśmy już obydwu, pozostanie nam jedynie udać się na spotkanie z Heleną Blake (13.9.1.1 ).
13.7.4. System Farinata
Planeta  | Zdatna do lądowania  | Zdatna do badania  | Znaleziska  | 
Skalna asteroida (ukryta)  | Nie  | Tak  | Metale lekkie  | 
MSV Ontario  | Tak  | Nie  | -  | 
Juntauma  | Nie  | Tak  | Dysk z danymi protean  | 
Nepneu  | Nie  | Tak  | Ziemie rzadkie  | 
Tunshagon  | Nie  | Nie  | -  | 
Zadanie uaktywni się po wysłuchaniu stosownego komunikatu, który jest nadawany podczas jazdy windą w Cytadeli (3.22. ).
Celem misji jest odbicie przewodniczącego Burnsa z rąk porywaczy, którzy przebywają na frachtowcu MSV Ontario.
Znajdujemy statek na mapie galaktyki i wchodzimy na pokład. W skład naszej drużyny warto wziąć osoby o talentach biotycznych, ponieważ właśnie z biotykami przyjdzie nam się zmierzyć.
W ładowni znajduje się sześciu przeciwników. Na odbicie Burnsa mamy trzy minuty. Nie znaczy to jednak, by z powodu pośpiechu wpakować się w tarapaty. Dlatego też najrozsądniejszym rozwiązaniem jest takie prowadzenie walki, by uniknąć bezpośredniego starcia z większą liczbą wrogów.
Po pokonaniu wszystkich biotyków wbiegamy do korytarza i wchodzimy do pomieszczenia na północy. Wewnątrz zastaniemy Burnsa i resztę porywaczy. W trakcie rozmowy możemy wykorzystać nasze zdolności perswazji, by przekonać ich do poddania się. W innym wypadku musimy nastawić się na walkę, w trakcie której zakładnik może zginąć.
Jeżeli uratujemy Burnsa, zadanie zostanie wykonane.
13.7.5. System Plutos
System ten odblokowuje się po zdobyciu 80% wszystkich możliwych punktów idealisty lub renegata.
Planeta  | Zdatna do lądowania  | Zdatna do badania  | Znaleziska  | 
Mingito  | Nie  | Tak  | Ziemie rzadkie  | 
Clocloris  | Nie  | Tak  | Ziemie rzadkie  | 
Nonuel  | Tak  | Nie  | Ziemie rzadkie, metale lekkie, zapiski matki, Medaliony Ligi  | 
Maldla  | Nie  | Nie  | -  | 
Veyaria  | Nie  | Nie  | -  | 
![]()  | Planeta Nonuel 1. Miażdżypaszcze 2. Metale lekkie 3. Baza najemników (Negocjacje ) 4. Ziemie rzadkie 5. Medaliony Ligi, zapiski matki 6. Rozbita sonda 1 poziom zagrożenia  | 
Negocjacje
Uwaga! Misja stanie się dostępna dopiero po zdobyciu 75% możliwych punktów idealisty.
Gdy uzyskamy wymagany poziom renegata, w trakcie naszej podróży po kosmosie skontaktuje się z Normandią admirał Przymierza, prosząc o pomoc w negocjacjach z niejakim Darriusem.
Po wylądowaniu udajemy się do bazy najemników (Nonuel - 3 ). Wewnątrz dostrzeżemy Darriusa stojącego na balkonie po wschodniej stronie pomieszczenia. Podchodzimy w jego kierunku i rozpoczynamy rozmowę. Nasz rozmówca nie będzie zbyt przychylnie do nas nastawiony. Jeżeli jednak wytrzymamy jego zgryźliwe uwagi i będziemy odpowiadać stosując odpowiedzi idealisty, uda nam się zakończyć misję bez rozlewu krwi. W innym wypadku trzeba szykować się do walki.
W momencie, kiedy zostaniemy zaatakowani, najważniejsze jest uciec pod ścianę, by nie dać się okrążyć przez przeciwników. Kiedy już zajmiemy w miarę bezpieczną pozycję, rozpoczynamy eliminację kolejnych wrogów. Kiedy załatwimy wszystkich, misja zakończy się sukcesem.
0
- Mass Effect - poradnik do gry
- Mass Effect: Poradnik do gry
	
- Mass Effect: Niezbadane światy
		
- Mass Effect: Niezbadane światy - informacje wstępne
 - Mass Effect: Argos Rho - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Mgławica Armstronga - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Artemis Tau - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Attican Beta - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Gromada Exodus - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Gemini Sigma - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Hades Gamma - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Hawking Eta - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Mgławica Końskiego Łba - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Pogranicze Keplera - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Gromada lokalna - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Rdzawe Morze - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Pangea - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Sentry Omega - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Styx Theta - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Mgławica Węża - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Gromada Vogayer (Podróżnik) - Niezbadany świat, solucja
 
 
 - Mass Effect: Niezbadane światy
		
 
 - Mass Effect: Poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Wintermoon Pretorianin
gra też super, może nawet głównie gra super :)
Tofu Legend
Ugh, to tłumaczenie producentów ekwipunku to tak na serio? :/ Jeśli tak, to tłumacz dał dup... eee, ciała na całej linii - "Ryzyko kontroli Elanus?" Prooooooszę... Combinet, Foundation i Council przetłumaczeone, Arsenal, Fabrication i Labs zostawione w oryginale... Niech mnie ktoś pocieszy i powie, że tłumaczenie dialogów stoi na wyższym poziomie niż ta nędza... :(
zanonimizowany368793 Legionista
Niestety z tłumaczeniem gry różnie bywa.
 W większości dialogi stoją na przyzwoitym poziomie, ale brak konsekwencji w tłumaczeniu daje się we znaki. Niektóre nazwy miejscami występują w formie przetłumaczonej bądź oryginalnej (vide: system Podróżnik/Voyager), a czasami zdarzają się nawet takie sytuacje, w których ta sama rzecz jest różnie tłumaczona.
Bruniu Pretorianin
Genialna gra to jest.A co do poradnika to z pewnoscią się przyda.
zanonimizowany162075 Pretorianin
dobry poradnik, ale żebyście wrzucali na screeny zdjęcia z telewizora / monitora... ludzie.
Soulcatcher Legend
StarWarsDroidWanabe ---> screeny nie są w tym poradniku aż tak istotne, a akurat konsole z których zgrywamy normalnie materiały były zajęte do innych poradników. Myślę że jak będzie czas to podmienimy na lepszą jakość
georgos ---> tłumaczenie nie jest złe, zresztą możesz z tej samej płyty grać w wersję oryginalną.
zanonimizowany519044 Junior
Gdyby nie ten poradnik to nie wiem jak bym trafił to tego therum w poszukiwaniu tej gosciuwy.Pewnie bym błądził po planetach a ja nie lubie takich momentów w grze gdy błądze tracąc czas
BŁOND_07 Konsul
Ja pierdziele czemu w dwójce mówią, że spotykałeś się w jedynce z cerberusem, kiedy ja jedynkę przeszedłem i nawet ani razu w grze nie zobaczyłem nazwy cerberus? Powie mi ktoś, o co chodzi?
redan Generał
no to chyba nie wykonywałeś wszystkich zadań pobocznych lub pominąłeś niektóre kwestie dialogowe. bo o ile mnie pamięć nie myli, firma Cerberus pojawia się w kontekście questu o żołnierzach admirała Kahoku (czy jak to się tam jego nazwisko pisze - kolo stoi koło terminala obok schodów do rady na Cytadeli) oraz zadania z żołnierzem-wariatem, na którym robili eksperymenty
BŁOND_07 Konsul
Podczas wątku głównego w ogóle nie ma nic o cerberusie, ale teraz przejrzałem zadania poboczne i rzeczywiście cerberus pojawia się, ale chyba jako taka "zła" firma :P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




