Mass Effect: Podłożenie bomby - Virmir, solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Mass Effect znajdziesz opis przejścia podłożenia bomby - to jedno z zadań planety Virmire. Nasza solucja doradza m.in. gdzie należy podłożyć bombę, kogo wybrać do drużyny i czy można ocalić wszystkich bohaterów w ważnym momencie gry.
W opisie przejścia zadania możesz znaleźć odwołania do punktów z map bazy. Gotowe mapy znajdują się na jednej z poprzednich stron naszej solucji.
Dotarcie do miejsca podłożenia bomby
Zaraz po dezaktywowaniu działa zostaniemy zaatakowani przez dwie grupy gethów. Kiedy już się z nimi uporamy, korzystamy z pobliskiej windy (VIR6-B), by dotrzeć do wylęgarni krogan.
Stąd będzie już niedaleko do miejsca, w którym powinniśmy podłożyć bombę (VIR7-1). Zanim do niego dotrzemy, przyjdzie nam jeszcze pokonać parę gethów.
Mniej więcej w tym momencie grupie kapitana Kirrahe powinno udać się wyłączyć drugie działo. Normandia wyląduje, dostarczając swój specjalny ładunek.
Niestety siły gethów okażą się na tyle potężne, że dotarcie drużyny Kirrahe na miejsce spotkania stanie pod znakiem zapytania. Nie pozostanie nam więc nic innego, jak ruszyć z odsieczą.
Ustalenie składu drużyny
W tym momencie otrzymamy możliwość wyboru drużyny. Tym razem nie będziemy mogli skorzystać z pomocy Ashley ani Kaidana, ponieważ jedno z nich będzie z Kirrahe, a drugie zostanie, by uzbroić bombę. Warto wybrać takie osoby, by mieć dobrze zbalansowaną pod względem umiejętności ekipę. Poświęćmy też chwilę na to, by przejrzeć wyposażenie zdobyte w czasie eksploracji bazy i upewnić się, że nasi ludzie zostali wyekwipowani w najlepszy osprzęt.
Korzystamy z bramy za zachodzie i kierujemy się w stronę windy, która zabierze nas na poziom główny bazy (VIR7-B ). Zanim do niej dotrzemy, będziemy musieli pozbyć się kilku gethów i krogan. Po oczyszczeniu terenu zjeżdżamy na dół.

Ważny wybór - kogo uratować?
Biegnąc w stronę drugiej wieży przeciwlotniczej (VIR6-D) zauważymy transporter dostarczający gethom posiłków. W tym momencie stanie się jasne, że nie uda się nam na czas uratować załogi w wieży i powrócić na miejsce podłożenia bomby.
Uwaga! W tym momencie staniemy przed trudnym wyborem. Od naszej decyzji będzie zależało życie Ashley i Kaidana. Tylko jedno z nich zdoła opuścić Virmire. Kto to będzie, zależy tylko od nas. Gra niestety nie pozwala ocalić obu tych postaci.
Po dokonaniu wyboru będziemy mogli go skomentować. Od tego, jaki ton przybierzemy, zależeć będzie premia w postaci punktów idealisty / renegata.
Jeżeli postanowimy pomóc osobie, która została przy bombie, będziemy musieli zawrócić i dotrzeć na miejsce lądowania (VIR7-1). Jeżeli jednak ruszymy na ratunek osobie, która jest w drużynie Kirrahe, kontynuujemy drogę, docierając do drugiej wieży (VIR6-D).
Niezależnie od naszego wyboru, będziemy musieli zmierzyć się z dużymi siłami przeciwnika. Wśród nich znajdzie się również prime, najpotężniejszy rodzaj żołnierzy gethów. W walce powinniśmy skoncentrować się najpierw na nim, ponieważ stanowi największe zagrożenie dla naszej drużyny.
- Mass Effect - poradnik do gry
- Mass Effect: Poradnik do gry
- Mass Effect: Opis przejścia
- Mass Effect: Virmir
- Mass Effect: Dojazd do obozu salarian - Virmir, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Wrex i genofagium - Virmir, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Atak na bazę - Virmir, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Baza - mapy
- Mass Effect: Wyłączenie systemów obrony przeciwlotniczej - Virmir, solucja
- Mass Effect: Podłożenie bomby - Virmir, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Konfrontacja z Sarenem - Virmir, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Virmir
- Mass Effect: Opis przejścia
- Mass Effect: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Podczas wątku głównego w ogóle nie ma nic o cerberusie, ale teraz przejrzałem zadania poboczne i rzeczywiście cerberus pojawia się, ale chyba jako taka "zła" firma :P
no to chyba nie wykonywałeś wszystkich zadań pobocznych lub pominąłeś niektóre kwestie dialogowe. bo o ile mnie pamięć nie myli, firma Cerberus pojawia się w kontekście questu o żołnierzach admirała Kahoku (czy jak to się tam jego nazwisko pisze - kolo stoi koło terminala obok schodów do rady na Cytadeli) oraz zadania z żołnierzem-wariatem, na którym robili eksperymenty
Ja pierdziele czemu w dwójce mówią, że spotykałeś się w jedynce z cerberusem, kiedy ja jedynkę przeszedłem i nawet ani razu w grze nie zobaczyłem nazwy cerberus? Powie mi ktoś, o co chodzi?
Gdyby nie ten poradnik to nie wiem jak bym trafił to tego therum w poszukiwaniu tej gosciuwy.Pewnie bym błądził po planetach a ja nie lubie takich momentów w grze gdy błądze tracąc czas
StarWarsDroidWanabe ---> screeny nie są w tym poradniku aż tak istotne, a akurat konsole z których zgrywamy normalnie materiały były zajęte do innych poradników. Myślę że jak będzie czas to podmienimy na lepszą jakość
georgos ---> tłumaczenie nie jest złe, zresztą możesz z tej samej płyty grać w wersję oryginalną.
dobry poradnik, ale żebyście wrzucali na screeny zdjęcia z telewizora / monitora... ludzie.
Genialna gra to jest.A co do poradnika to z pewnoscią się przyda.
Niestety z tłumaczeniem gry różnie bywa.
W większości dialogi stoją na przyzwoitym poziomie, ale brak konsekwencji w tłumaczeniu daje się we znaki. Niektóre nazwy miejscami występują w formie przetłumaczonej bądź oryginalnej (vide: system Podróżnik/Voyager), a czasami zdarzają się nawet takie sytuacje, w których ta sama rzecz jest różnie tłumaczona.
Ugh, to tłumaczenie producentów ekwipunku to tak na serio? :/ Jeśli tak, to tłumacz dał dup... eee, ciała na całej linii - "Ryzyko kontroli Elanus?" Prooooooszę... Combinet, Foundation i Council przetłumaczeone, Arsenal, Fabrication i Labs zostawione w oryginale... Niech mnie ktoś pocieszy i powie, że tłumaczenie dialogów stoi na wyższym poziomie niż ta nędza... :(
gra też super, może nawet głównie gra super :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
