Mass Effect: Underlaby - Noveria, solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Mass Effect znajdziesz opis przejścia questu Underlaby, czyli jednej z lokacji Stacji Szczeliniowej z planety Noveria. Nasza solucja wyjaśnia m.in. jak zachować się w trakcie rozmowy z Jarosławem, jak aktywować mechanizm oczyszczania neutronowego i jak uciec do windy.
W opisie przejścia zadania możesz znaleźć odwołania do punktów z map Stacji Szczelinowej. Gotowe mapy znajdują się na jednej z poprzednich stron naszej solucji.
Wizyta w Underlabach jest czynnością wykonywaną po spotkaniu z królową raknii. Konfrontację z nią i wszystkie możliwe wybory omówiliśmy na poprzedniej stronie opisu przejścia.
Spotkanie z Jarosławem Tartakowskim
Po zjechaniu do underlabów napotkamy Jarosława Tartakowskiego, który opowie nam o tym, co korporacja planowała zrobić z raknii i dlaczego jej to nie wyszło. Następnie zdradzi informację o systemach oczyszczania neutronowego, które zostały zainstalowane na Szczycie 15 na wypadek takiej właśnie sytuacji. Powie, że jedynym sposobem na zniszczenie wszystkich raknii w kompleksie jest aktywowanie tej funkcji.
Zanim jednak przystaniemy na jego propozycję, otrzymamy nieco czasu, by sprawdzić swój ekwipunek i uleczyć drużynę. Warto skorzystać, bo później nie będziemy mieć ku temu okazji.

Aktywowanie oczyszczania neutronowego
Kiedy wyrazimy swoją gotowość, Tartakowski powie nam o kodzie aktywacyjnym. Niestety nie zdąży nam go wręczyć, ponieważ zginie przebity przez raknii. Pozbywamy się stwora, a następnie zabieramy z ciała kody. Udajemy się do sąsiedniego pomieszczenia i uruchamiamy terminal Miry. Rozmawiamy na temat oczyszczania neutronowego i nakazujemy jego aktywację.
Od tej chwili będziemy mieli dwie minuty na to, by powrócić do windy i wjechać na wyższy poziom. Sprawę dość mocno skomplikuje fakt, że pomieszczenie, w którym zastaliśmy Tartakowskiego, dosłownie roić się będzie od raknii.
Nie mamy czasu na to, by wszystkie pokonać, więc trzeba nastawić się na szaleńczy bieg. Najpierw jednak warto załatwić kilku stojących z przodu przeciwników, by nieco ułatwić sobie drogę. Następnie ruszamy biegiem w kierunku windy, w razie potrzeby lecząc drużynę i korzystając ze wzmocnienia tarczy. W windzie wciskamy przycisk. Drzwi zamykają się. Jesteśmy bezpieczni.
Pozostaje jedynie wsiąść do wagonika kolejki (NOV12-B) i opuścić Noverię.

0
- Mass Effect - poradnik do gry
- Mass Effect: Poradnik do gry
	
- Mass Effect: Opis przejścia
		
- Mass Effect: Noveria
			
- Mass Effect: Port Hanshan - mapy
 - Mass Effect: Wydostanie się z portu - Noveria, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Przemyt - Noveria, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Szpiegostwo, Martwi naukowcy - Noveria, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Droga na szczyt, Dolina Aleutsk - Noveria, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Szczyt 15 - mapy
 - Mass Effect: Szczyt 15, Droga na Stację Szczeliniową - Noveria, solucja
 - Mass Effect: Szczyt 15, Kolejka - Noveria, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Stacja Szczeliniowa - mapy
 - Mass Effect: Na spotkanie z Benezją - Noveria, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Matka Benezja - Noveria, solucja, opis przejścia
 - Mass Effect: Underlaby - Noveria, solucja, opis przejścia
 
 
 - Mass Effect: Noveria
			
 
 - Mass Effect: Opis przejścia
		
 
 - Mass Effect: Poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Wintermoon Pretorianin
gra też super, może nawet głównie gra super :)
Tofu Legend
Ugh, to tłumaczenie producentów ekwipunku to tak na serio? :/ Jeśli tak, to tłumacz dał dup... eee, ciała na całej linii - "Ryzyko kontroli Elanus?" Prooooooszę... Combinet, Foundation i Council przetłumaczeone, Arsenal, Fabrication i Labs zostawione w oryginale... Niech mnie ktoś pocieszy i powie, że tłumaczenie dialogów stoi na wyższym poziomie niż ta nędza... :(
zanonimizowany368793 Legionista
Niestety z tłumaczeniem gry różnie bywa.
 W większości dialogi stoją na przyzwoitym poziomie, ale brak konsekwencji w tłumaczeniu daje się we znaki. Niektóre nazwy miejscami występują w formie przetłumaczonej bądź oryginalnej (vide: system Podróżnik/Voyager), a czasami zdarzają się nawet takie sytuacje, w których ta sama rzecz jest różnie tłumaczona.
Bruniu Pretorianin
Genialna gra to jest.A co do poradnika to z pewnoscią się przyda.
zanonimizowany162075 Pretorianin
dobry poradnik, ale żebyście wrzucali na screeny zdjęcia z telewizora / monitora... ludzie.
Soulcatcher Legend
StarWarsDroidWanabe ---> screeny nie są w tym poradniku aż tak istotne, a akurat konsole z których zgrywamy normalnie materiały były zajęte do innych poradników. Myślę że jak będzie czas to podmienimy na lepszą jakość
georgos ---> tłumaczenie nie jest złe, zresztą możesz z tej samej płyty grać w wersję oryginalną.
zanonimizowany519044 Junior
Gdyby nie ten poradnik to nie wiem jak bym trafił to tego therum w poszukiwaniu tej gosciuwy.Pewnie bym błądził po planetach a ja nie lubie takich momentów w grze gdy błądze tracąc czas
BŁOND_07 Konsul
Ja pierdziele czemu w dwójce mówią, że spotykałeś się w jedynce z cerberusem, kiedy ja jedynkę przeszedłem i nawet ani razu w grze nie zobaczyłem nazwy cerberus? Powie mi ktoś, o co chodzi?
redan Generał
no to chyba nie wykonywałeś wszystkich zadań pobocznych lub pominąłeś niektóre kwestie dialogowe. bo o ile mnie pamięć nie myli, firma Cerberus pojawia się w kontekście questu o żołnierzach admirała Kahoku (czy jak to się tam jego nazwisko pisze - kolo stoi koło terminala obok schodów do rady na Cytadeli) oraz zadania z żołnierzem-wariatem, na którym robili eksperymenty
BŁOND_07 Konsul
Podczas wątku głównego w ogóle nie ma nic o cerberusie, ale teraz przejrzałem zadania poboczne i rzeczywiście cerberus pojawia się, ale chyba jako taka "zła" firma :P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
