Mass Effect: Dojazd do obozu salarian - Virmir, solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Mass Effect znajduje się początek opisu przejścia z wizyty na planecie Virmire. Dowiesz się mianowicie jak dotrzeć do obozu salarian. Nasza solucja podpowiada jak korzystać z Mako i jak rozprawiać się z napotykanymi wrogami (m.in. z potężnym kolosem gethów). Przygotowaliśmy też mapę miejsca lądowania.
Virmir: Miejsce lądowania - mapa

LEGENDA (Mapa VIR1):
1. Stróżówka 1
2. Stróżówka 2
3. Stróżówka 3
4. Obóz Salarian
S. Sklep
Podróż w stronę obozu salarian
Po wylądowaniu czeka nas ciężka przeprawa przez tereny przylegające do bazy Sarena. Po drodze spotkamy spore siły gethów. Na szczęście przez większość czasu będziemy mogli walczyć schronieni w Mako. Mimo wszystko przyda się nam drużyna o zbalansowanych umiejętnościach, z bronią zmodyfikowaną w ten sposób, by zapewnić bonus do obrażeń przeciwko tarczom i istotom syntetycznym.
Naszym pierwszym celem jest dotarcie do obozu salarian (VIR1-4). Po drodze przyjdzie nam jednak wykonać jeszcze jedno istotne zadanie - wyłączyć działka przeciwlotnicze, by umożliwić Normandii podejście do lądowania. Wyłącznik znajdziemy w stróżówce nr 2 (VIR1-2).
Niedaleko od miejsca lądowania spotkamy latające sondy szturmowe. To będzie nasz pierwszy przeciwnik. Od tej pory co kawałek napotykać będziemy kolejne. Walczymy z nimi znanym sposobem - eliminując je z daleka.
Po chwili dotrzemy do pierwszej strażnicy. Pozbywamy się pilnujących ją gethów za pomocą działek i karabinów. Następnie opuszczamy pojazd, wbiegamy na górę i pozbywamy się pozostałych. Wracamy do Mako i przejeżdżamy na drugą stronę.
Tam będzie czekał na nas kolos gethów - większa wersja pancernika. Jego strzały są groźniejsze, ale wolniejsze, dlatego też unikanie ich nie jest większym problemem. Kiedy maszyna padnie, będziemy mogli wybrać jedną z dróg. Obie prowadzą w to samo miejsce, na każdej czyha na nas kolejny kolos w towarzystwie pancerników. Sugeruję wybrać północną odnogę - w ten sposób uzyskamy możliwość oflankowania gethów przebywających nieopodal drugiego posterunku.
Z kolejną strażnicą (VIR1-2) postępujemy podobnie jak z poprzednią. Najpierw korzystamy z Mako, by oczyścić teren przed budynkiem. Następnie wchodzimy na górę i eliminujemy pozostałych przeciwników. Korzystamy z przełączników, by wyłączyć działa przeciwlotnicze oraz otworzyć bramę. Później możemy ruszać dalej.

Zanim dotrzemy do obozu Salarian, przyjdzie nam przebyć przez jeszcze jeden posterunek. W jego przypadku postępujemy identycznie jak z wcześniejszymi strażnicami.
Na miejscu rozmawiamy z kapitanem Kirrahe. Dowiadujemy się o eksperymentach prowadzonych w pobliskiej bazie. Ich przedmiot wzbudzi szczególne zainteresowanie Wreksa. Sytuacja stanie się nieprzyjemna i zdenerwowany kroganin oddali się od obozu. Zanim ruszymy dalej, powinniśmy z nim porozmawiać (quest Wrex i genofagium - opisaliśmy go na kolejnej stronie).
Uwaga! Po rozwiązaniu sytuacji z Wreksem warto skorzystać z okazji i zrobić ostatnie zakupy (VIR1-S ) przed czekającą nas misją.
- Mass Effect - poradnik do gry
- Mass Effect: Poradnik do gry
- Mass Effect: Opis przejścia
- Mass Effect: Virmir
- Mass Effect: Dojazd do obozu salarian - Virmir, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Wrex i genofagium - Virmir, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Atak na bazę - Virmir, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Baza - mapy
- Mass Effect: Wyłączenie systemów obrony przeciwlotniczej - Virmir, solucja
- Mass Effect: Podłożenie bomby - Virmir, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Konfrontacja z Sarenem - Virmir, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Virmir
- Mass Effect: Opis przejścia
- Mass Effect: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Podczas wątku głównego w ogóle nie ma nic o cerberusie, ale teraz przejrzałem zadania poboczne i rzeczywiście cerberus pojawia się, ale chyba jako taka "zła" firma :P
no to chyba nie wykonywałeś wszystkich zadań pobocznych lub pominąłeś niektóre kwestie dialogowe. bo o ile mnie pamięć nie myli, firma Cerberus pojawia się w kontekście questu o żołnierzach admirała Kahoku (czy jak to się tam jego nazwisko pisze - kolo stoi koło terminala obok schodów do rady na Cytadeli) oraz zadania z żołnierzem-wariatem, na którym robili eksperymenty
Ja pierdziele czemu w dwójce mówią, że spotykałeś się w jedynce z cerberusem, kiedy ja jedynkę przeszedłem i nawet ani razu w grze nie zobaczyłem nazwy cerberus? Powie mi ktoś, o co chodzi?
Gdyby nie ten poradnik to nie wiem jak bym trafił to tego therum w poszukiwaniu tej gosciuwy.Pewnie bym błądził po planetach a ja nie lubie takich momentów w grze gdy błądze tracąc czas
StarWarsDroidWanabe ---> screeny nie są w tym poradniku aż tak istotne, a akurat konsole z których zgrywamy normalnie materiały były zajęte do innych poradników. Myślę że jak będzie czas to podmienimy na lepszą jakość
georgos ---> tłumaczenie nie jest złe, zresztą możesz z tej samej płyty grać w wersję oryginalną.
dobry poradnik, ale żebyście wrzucali na screeny zdjęcia z telewizora / monitora... ludzie.
Genialna gra to jest.A co do poradnika to z pewnoscią się przyda.
Niestety z tłumaczeniem gry różnie bywa.
W większości dialogi stoją na przyzwoitym poziomie, ale brak konsekwencji w tłumaczeniu daje się we znaki. Niektóre nazwy miejscami występują w formie przetłumaczonej bądź oryginalnej (vide: system Podróżnik/Voyager), a czasami zdarzają się nawet takie sytuacje, w których ta sama rzecz jest różnie tłumaczona.
Ugh, to tłumaczenie producentów ekwipunku to tak na serio? :/ Jeśli tak, to tłumacz dał dup... eee, ciała na całej linii - "Ryzyko kontroli Elanus?" Prooooooszę... Combinet, Foundation i Council przetłumaczeone, Arsenal, Fabrication i Labs zostawione w oryginale... Niech mnie ktoś pocieszy i powie, że tłumaczenie dialogów stoi na wyższym poziomie niż ta nędza... :(
gra też super, może nawet głównie gra super :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
