Mass Effect: Gromada lokalna - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Gromada lokalna
13.11.1. Układ Słoneczny
System ten odblokowuje się, gdy osiągniemy 20. poziom doświadczenia.
Planeta | Zdatna do lądowania | Zdatna do badania | Znaleziska |
Księżyc | Tak | Nie | - |
Ziemia | Nie | Nie | - |
Jupiter | Nie | Nie | - |
Mars | Nie | Nie | - |
Merkury | Nie | Nie | - |
Neptun | Nie | Nie | - |
Pluton | Nie | Nie | - |
Saturn | Nie | Nie | - |
Uran | Nie | Nie | - |
Wenus | Nie | Nie | - |
![]() | Księżyc 1. Rozbita sonda 2. Teren ćwiczeń przymierza (Zbuntowana WI ) |
Zbuntowana WI
Uwaga! Spośród wszystkich misji "niezbadanego świata" wykonanie tej przynosi najwięcej pożytku i zrobienie jej jest silnie wskazane, ponieważ zapewni nam możliwość zdobycia dodatkowych specjalizacji dla naszego bohatera.
Misję otrzymamy po osiągnięciu 20 poziomu doświadczenia. Skontaktuje się z nami admirał Hackett i poprosi o pomoc w zapanowaniu nad zbuntowaną WI, która przejęła kontrolę nad znajdującym się na Księżycu kompleksem treningowym Przymierza.
Po wylądowaniu szybko docieramy na miejsce (Księżyc - 2 ). Z odległości niszczymy wieżyczki strzelnicze, a następnie podjeżdżamy bliżej. W skład kompleksu treningowego wchodzą trzy budynki. Musimy odwiedzić każdy i powyłączać znajdujące się w nich węzły Wi.I Kolejność nie ma znaczenia. Wybrany przez nas budynek stanie się stacją 1, następny stacją 2, a ostatni stacją 3.
Uwaga! Przed wejściem do środka warto zainstalować w pancerzach ulepszenia chroniące przed toksynami.
Stacja 1. Wewnątrz zastaniemy kilka latających sond szturmowych. W walce z nimi warto wykorzystać umiejętności techniczne (przeciążenie, hakowanie itp.). Kiedy wyeliminujemy ostatnią, wchodzimy do korytarza w głębi pomieszczenia. W ten sposób dojdziemy do rozwidlenia prowadzącego do dwóch sal. W każdej z nich są cztery węzły WI do zniszczenia.
Warto pamiętać, by nie podejść zbyt blisko do ostrzeliwanego przedmiotu, żeby nie oberwać w chwili wybuchu. Po wyeliminowaniu pierwszego węzła WI zacznie tłoczyć do budynku gaz, więc musimy starać się jak najszybciej pozbyć się pozostałych węzłów. Kiedy ostatni wybuchnie, pojawi się komunikat informujący o tym, że pierwsza stacja została oczyszczona.

Stacja 2. Rozkład pomieszczeń w budynku nie różni się od poprzedniego. Tu również przyjdzie nam stoczyć walkę z sondami. Tym razem jednak pojawią się wśród nich automaty wystrzeliwujące rakiety. Te zaś mogą dość szybko zredukować poziom zdrowia naszej drużyny.
Po walce idziemy na południe, by dotrzeć do dwóch pomieszczeń z węzłami WI. Po zniszczeniu pierwszego pozostałe zostaną przesłonięte barierą. Dopiero po jej zniszczeniu będziemy mogli dobrać się do układów zbuntowanej WI. Podobnie jak w poprzednim przypadku, po zniszczeniu wszystkich węzłów uzyskamy informację o wyłączeniu kolejnej stacji.
Stacja 3. - Stacja nie różni się rozkładem od poprzednich. W przejściach porozstawiano bariery, z którymi będziemy musieli się uporać, zanim ruszymy dalej. Tym razem sondy będą walczyć bardziej zaciekle, a wśród nich znajdzie się więcej wyposażonych w wyrzutnie rakiet.
Gdy oczyścimy główne pomieszczenie, pozostanie nam zniszczyć ostatnie osiem węzłów. Wszystkie osłonięte będą barierami. Gdy zniszczymy pierwszy z nich, zaczną ładować się dodatkowe sondy. Zaatakują nas w pomieszczeniu po przeciwnej stronie korytarza, więc bądźmy gotowi do walki.
Po wyłączeniu trzeciej stacji otrzymamy możliwość wyboru specjalizacji Sheparda.
- Mass Effect - poradnik do gry
- Mass Effect: Poradnik do gry
- Mass Effect: Niezbadane światy
- Mass Effect: Niezbadane światy - informacje wstępne
- Mass Effect: Argos Rho - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Mgławica Armstronga - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Artemis Tau - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Attican Beta - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Gromada Exodus - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Gemini Sigma - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Hades Gamma - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Hawking Eta - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Mgławica Końskiego Łba - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Pogranicze Keplera - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Gromada lokalna - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Rdzawe Morze - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Pangea - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Sentry Omega - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Styx Theta - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Mgławica Węża - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Gromada Vogayer (Podróżnik) - Niezbadany świat, solucja
- Mass Effect: Niezbadane światy
- Mass Effect: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Podczas wątku głównego w ogóle nie ma nic o cerberusie, ale teraz przejrzałem zadania poboczne i rzeczywiście cerberus pojawia się, ale chyba jako taka "zła" firma :P
no to chyba nie wykonywałeś wszystkich zadań pobocznych lub pominąłeś niektóre kwestie dialogowe. bo o ile mnie pamięć nie myli, firma Cerberus pojawia się w kontekście questu o żołnierzach admirała Kahoku (czy jak to się tam jego nazwisko pisze - kolo stoi koło terminala obok schodów do rady na Cytadeli) oraz zadania z żołnierzem-wariatem, na którym robili eksperymenty
Ja pierdziele czemu w dwójce mówią, że spotykałeś się w jedynce z cerberusem, kiedy ja jedynkę przeszedłem i nawet ani razu w grze nie zobaczyłem nazwy cerberus? Powie mi ktoś, o co chodzi?
Gdyby nie ten poradnik to nie wiem jak bym trafił to tego therum w poszukiwaniu tej gosciuwy.Pewnie bym błądził po planetach a ja nie lubie takich momentów w grze gdy błądze tracąc czas
StarWarsDroidWanabe ---> screeny nie są w tym poradniku aż tak istotne, a akurat konsole z których zgrywamy normalnie materiały były zajęte do innych poradników. Myślę że jak będzie czas to podmienimy na lepszą jakość
georgos ---> tłumaczenie nie jest złe, zresztą możesz z tej samej płyty grać w wersję oryginalną.
dobry poradnik, ale żebyście wrzucali na screeny zdjęcia z telewizora / monitora... ludzie.
Genialna gra to jest.A co do poradnika to z pewnoscią się przyda.
Niestety z tłumaczeniem gry różnie bywa.
W większości dialogi stoją na przyzwoitym poziomie, ale brak konsekwencji w tłumaczeniu daje się we znaki. Niektóre nazwy miejscami występują w formie przetłumaczonej bądź oryginalnej (vide: system Podróżnik/Voyager), a czasami zdarzają się nawet takie sytuacje, w których ta sama rzecz jest różnie tłumaczona.
Ugh, to tłumaczenie producentów ekwipunku to tak na serio? :/ Jeśli tak, to tłumacz dał dup... eee, ciała na całej linii - "Ryzyko kontroli Elanus?" Prooooooszę... Combinet, Foundation i Council przetłumaczeone, Arsenal, Fabrication i Labs zostawione w oryginale... Niech mnie ktoś pocieszy i powie, że tłumaczenie dialogów stoi na wyższym poziomie niż ta nędza... :(
gra też super, może nawet głównie gra super :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

