Mass Effect: Gemini Sigma - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Gemini Sigma
13.6.1. System Han
Uwaga! System ten będzie dostępny po otrzymaniu zadania 3.17. Wrogie przejęci e .
Planeta | Zdatna do lądowania | Zdatna do badania | Znaleziska |
Paravin | Nie | Tak | Zapiski matki |
Mavigon | Tak | Nie | Metale ciężkie, metale lekkie, salariańskie ID |
Patatanlis | Nie | Tak | Metale lekkie |
Farcrothu | Nie | Nie | - |
Huningto | Nie | Nie | - |
![]() | Planeta Mavigon 1. Metale lekkie 2. Metale ciężkie, salariańskie ID, Kryjówka Syndykatu (Wrogie przejęcie ) 3. Stos części silnika 2 poziom zagrożenia |
Wrogie przejęcie (część I)
Uwaga! Opisane poniżej zadanie to jedynie część misji, która dzieje się na kilku planetach. Dalszego ciągu powinniśmy szukać w paragrafie 13.7.3.1. i 13.9.1.1 .
Misję otrzymujemy w Cytadeli od Heleny Blake (3.17. ). Naszym zadaniem jest wyeliminowanie dwóch bossów syndykatu. Pierwszy z nich przebywa na Mavigon w dobrze strzeżonej bazie.
Przygotowujemy się do walki z ludźmi i kroganami (biotyka, amunicja przeciwno istotom organicznym), a następnie wyruszamy w kierunku bazy (Mavigon - 2 ).
Z odległości eliminujemy wieżyczki, a następnie podjeżdżamy pod drzwi i wchodzimy do środka. Wewnątrz czekać na nas będzie ośmiu przeciwników. Nie wysuwamy się na środek pomieszczenia, lecz trzymamy się blisko wejścia, dzięki czemu w każdej chwili możemy uniknąć otoczenia. Wśród atakujących będzie również sam boss, po pokonaniu którego nasze zadanie na Mavigon dobiegnie końca.
Jeżeli nie zrobiliśmy tego wcześniej, czas złożyć wizytę kolejnemu szefowi podziemnego światka. Znajdziemy go na planecie Klensal (13.7.3.1. ).
13.6.2. System Ming
Planeta | Zdatna do lądowania | Zdatna do badania | Znaleziska |
MSV Worthington | Tak | Nie | - |
Parag | Nie | Tak | Metale lekkie |
Altanorch | Nie | Tak | Medaliony Ligi |
Antiroprus | Nie | Nie | - |
Po przybyciu do systemu Ming, nasze skanery wychwycą sygnał statku MSV Worthington. Nie uda się nawiązać kontaktu z jego załogą. Pozostanie więc osobiście sprawdzić, co się stało.
Gdy wejdziemy na pokład, od razu stanie się jasne, że coś jest nie tak. W ładowni natkniemy się na kilka przedmiotów z rodzaju tych, do których zazwyczaj strzelamy, by eksplozją załatwić przeciwników. Tym razem jednak każdy z nich stanowi dla nas poważne niebezpieczeństwo, ponieważ gdy tylko się zbliżymy, samoistnie wybuchnie. Dlatego też najpierw z odległości wysadzamy każdy z nich, a dopiero później przemieszczamy się do przodu.
W części załogi, po wschodniej stronie pokładu, znajdziemy trzy pomieszczenia. Północne to gabinet medyczny, w którym leży jakiś człowiek podpięty do systemów podtrzymywania życia. Obok znajdziemy terminal. Po wysłuchaniu znalezionych w nim wiadomości udajemy się do pozostałych dwóch pomieszczeń, gdzie również zapoznajemy się z zawartością terminali. W ten sposób odkryjemy tragiczną historię załogi - Jacoba i jego dziewczyny Julii.
Po zapoznaniu się z ostatnią, trzecią wiadomością, wspomniana kobieta zaatakuje nas. To silna biotyczka, więc powinniśmy uważać, by nie powaliła nas swoimi ciosami. Szybki kontratak z naszej strony powinien wykończyć atakującą.
Na koniec możemy powrócić do gabinetu medycznego i podjąć decyzję o tym, czy pozostawić systemy podtrzymywania życia włączone, czy też wyłączyć je. Później pozostanie jedynie powrócić na pokład Normandii.
- Mass Effect - poradnik do gry
- Mass Effect: Poradnik do gry
- Mass Effect: Niezbadane światy
- Mass Effect: Niezbadane światy - informacje wstępne
- Mass Effect: Argos Rho - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Mgławica Armstronga - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Artemis Tau - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Attican Beta - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Gromada Exodus - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Gemini Sigma - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Hades Gamma - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Hawking Eta - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Mgławica Końskiego Łba - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Pogranicze Keplera - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Gromada lokalna - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Rdzawe Morze - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Pangea - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Sentry Omega - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Styx Theta - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Mgławica Węża - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Gromada Vogayer (Podróżnik) - Niezbadany świat, solucja
- Mass Effect: Niezbadane światy
- Mass Effect: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Podczas wątku głównego w ogóle nie ma nic o cerberusie, ale teraz przejrzałem zadania poboczne i rzeczywiście cerberus pojawia się, ale chyba jako taka "zła" firma :P
no to chyba nie wykonywałeś wszystkich zadań pobocznych lub pominąłeś niektóre kwestie dialogowe. bo o ile mnie pamięć nie myli, firma Cerberus pojawia się w kontekście questu o żołnierzach admirała Kahoku (czy jak to się tam jego nazwisko pisze - kolo stoi koło terminala obok schodów do rady na Cytadeli) oraz zadania z żołnierzem-wariatem, na którym robili eksperymenty
Ja pierdziele czemu w dwójce mówią, że spotykałeś się w jedynce z cerberusem, kiedy ja jedynkę przeszedłem i nawet ani razu w grze nie zobaczyłem nazwy cerberus? Powie mi ktoś, o co chodzi?
Gdyby nie ten poradnik to nie wiem jak bym trafił to tego therum w poszukiwaniu tej gosciuwy.Pewnie bym błądził po planetach a ja nie lubie takich momentów w grze gdy błądze tracąc czas
StarWarsDroidWanabe ---> screeny nie są w tym poradniku aż tak istotne, a akurat konsole z których zgrywamy normalnie materiały były zajęte do innych poradników. Myślę że jak będzie czas to podmienimy na lepszą jakość
georgos ---> tłumaczenie nie jest złe, zresztą możesz z tej samej płyty grać w wersję oryginalną.
dobry poradnik, ale żebyście wrzucali na screeny zdjęcia z telewizora / monitora... ludzie.
Genialna gra to jest.A co do poradnika to z pewnoscią się przyda.
Niestety z tłumaczeniem gry różnie bywa.
W większości dialogi stoją na przyzwoitym poziomie, ale brak konsekwencji w tłumaczeniu daje się we znaki. Niektóre nazwy miejscami występują w formie przetłumaczonej bądź oryginalnej (vide: system Podróżnik/Voyager), a czasami zdarzają się nawet takie sytuacje, w których ta sama rzecz jest różnie tłumaczona.
Ugh, to tłumaczenie producentów ekwipunku to tak na serio? :/ Jeśli tak, to tłumacz dał dup... eee, ciała na całej linii - "Ryzyko kontroli Elanus?" Prooooooszę... Combinet, Foundation i Council przetłumaczeone, Arsenal, Fabrication i Labs zostawione w oryginale... Niech mnie ktoś pocieszy i powie, że tłumaczenie dialogów stoi na wyższym poziomie niż ta nędza... :(
gra też super, może nawet głównie gra super :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

