Mass Effect: Konfrontacja z Torianem - Feros, solucja, opis przejścia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do gry Mass Effect znajdziesz opis przejścia pojedynku z Torianem, czyli jednym z głównych bossów. Konfrontacja ma miejsce na planecie Feros w Mateczniku Toriana. Nasza solucja podpowiada jak zachowywać się w trakcie walki i jak niszczyć sploty neuronowe.

W opisie przejścia starcia z Torianem możesz znaleźć odwołania do punktów z map Matecznika Toriana. Gotowe mapy znajdują się na poprzedniej stronie tego rodziału solucji.

Konfrontacja z Torianem

Wraz z drużyną trafimy do matecznika Toriana. Najpierw schodzimy na sam dół, by zobaczyć naszego przeciwnika w całej swej okazałości (FER10-1). Wtedy potwór stworzy klon asari, który opowie nam o tym, czego poszukiwał Saren. Niezależnie od tego, jak potoczy się rozmowa, na jej końcu dojdzie do walki.

W trakcie starcia zmierzymy się nie tylko z klonem asari, ale również z innymi przeciwnikami stworzonymi przez Toriana - Mass Effect: Konfrontacja z Torianem - Feros, solucja, opis przejścia - Mass Effect - poradnik do gry

W trakcie starcia zmierzymy się nie tylko z klonem asari, ale również z innymi przeciwnikami stworzonymi przez Toriana. W rzeczywistości prawdziwe zagrożenie stanowi jedynie asari. Pozostałe klony zachowują się jak zombie, a ich jedyną siłą jest przewaga liczebna. Dobrze jest najpierw skoncentrować siły na pokonaniu najtrudniejszego przeciwnika (asari), a dopiero później oczyścić teren z pozostałych.

Niszczenie splotów neuronowych

Kiedy już uporamy się z atakującymi, ruszamy na zachód, by dotrzeć do przejścia na wyższy poziom. Po drodze zauważamy splot neuronowy toriana (FER10-2), który jest jednym z niewielu wrażliwych miejsc na ciele ogromnej rośliny-potwora. Niszczymy go i idziemy dalej.

W międzyczasie Torian przygotuje już kolejny komitet powitalny, ponownie złożony z klonu asari i zombiowatych przeciwników. Tak samo jak poprzednio, najpierw eliminujemy asari, a następnie pomniejszych wrogów.

Uwaga! Walcząc ze zwykłymi pzeciwnikami, warto skorzystać ze strzelb, a także umiejętności rzut. Jeżeli odpowiednio się ustawimy, uda nam się posłać przeciwników w przepaść (od strony Toriana), co pozwoli nam na szybkie oczyszczenie terenu.

Po walce niszczymy kolejny splot neuronowy Toriana (FER11-3) i kontynuujemy wspinaczkę na wyższe poziomy. Naszym zadaniem jest zniszczenie wszystkich sześciu splotów, które porozmieszczane są na pięciu poziomach matecznika, a zatem mamy jeszcze cztery do załatwienia (FER12- 1, FER12- 2, FER13- 3, FER14- 4). Za każdym razem Torian będzie się bronił, wysyłając klon asari i słabszych, lecz licznych przeciwników.

{/ramkaniebieska}Uwaga - Mass Effect: Konfrontacja z Torianem - Feros, solucja, opis przejścia - Mass Effect - poradnik do gry

{/ramkaniebieska}Uwaga! Podczas wspinaczki natkniemy się na skulonych, jakby śpiących wrogów. W tym stanie nie możemy im nic zrobić, ale warto pamiętać, że przebudzą się, gdy zaczniemy atakować sploty neuronowe. Dlatego też trzeba mieć je stale na oku, by nie skończyć przytłoczonym przez przeważające siły przeciwnika.{/ramkaniebieska}

Rozmowa z asari

Po zlikwidowaniu ostatniego splotu walka będzie skończona. Pozostanie nam jedynie porozmawiać z tym razem prawdziwą asari i dowiedzieć się o Sarenie, matce Benezji oraz o przesłaniu protean. Na koniec pozostanie nam wybór, czy pozostawić przy życiu, czy też zabić naszą rozmówczynię. O ile zabicie jej przysporzy nam punktów renegata, o tyle puszczenie jej wolno nie poskutkuje bonusem do punktów idealisty.

1 - Mass Effect: Konfrontacja z Torianem - Feros, solucja, opis przejścia - Mass Effect - poradnik do gry
Podobało się?

0

Mass Effect

20 listopada 2007

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2007-12-27
18:20

Wintermoon Pretorianin

gra też super, może nawet głównie gra super :)

Komentarz: Wintermoon
2007-12-28
11:55

Tofu Legend

👎

Ugh, to tłumaczenie producentów ekwipunku to tak na serio? :/ Jeśli tak, to tłumacz dał dup... eee, ciała na całej linii - "Ryzyko kontroli Elanus?" Prooooooszę... Combinet, Foundation i Council przetłumaczeone, Arsenal, Fabrication i Labs zostawione w oryginale... Niech mnie ktoś pocieszy i powie, że tłumaczenie dialogów stoi na wyższym poziomie niż ta nędza... :(

Komentarz: Tofu
2007-12-28
12:06

zanonimizowany368793 Legionista

Niestety z tłumaczeniem gry różnie bywa.
W większości dialogi stoją na przyzwoitym poziomie, ale brak konsekwencji w tłumaczeniu daje się we znaki. Niektóre nazwy miejscami występują w formie przetłumaczonej bądź oryginalnej (vide: system Podróżnik/Voyager), a czasami zdarzają się nawet takie sytuacje, w których ta sama rzecz jest różnie tłumaczona.

Komentarz: zanonimizowany368793
2007-12-28
13:42

Bruniu Pretorianin

Genialna gra to jest.A co do poradnika to z pewnoscią się przyda.

Komentarz: Bruniu
2007-12-28
17:11

zanonimizowany162075 Pretorianin

dobry poradnik, ale żebyście wrzucali na screeny zdjęcia z telewizora / monitora... ludzie.

Komentarz: zanonimizowany162075
2007-12-28
17:16

Soulcatcher Legend

Soulcatcher

StarWarsDroidWanabe ---> screeny nie są w tym poradniku aż tak istotne, a akurat konsole z których zgrywamy normalnie materiały były zajęte do innych poradników. Myślę że jak będzie czas to podmienimy na lepszą jakość

georgos ---> tłumaczenie nie jest złe, zresztą możesz z tej samej płyty grać w wersję oryginalną.

Komentarz: Soulcatcher
2008-04-26
21:49

zanonimizowany519044 Junior

Gdyby nie ten poradnik to nie wiem jak bym trafił to tego therum w poszukiwaniu tej gosciuwy.Pewnie bym błądził po planetach a ja nie lubie takich momentów w grze gdy błądze tracąc czas

Komentarz: zanonimizowany519044
2010-12-31
10:35

BŁOND_07 Konsul

Ja pierdziele czemu w dwójce mówią, że spotykałeś się w jedynce z cerberusem, kiedy ja jedynkę przeszedłem i nawet ani razu w grze nie zobaczyłem nazwy cerberus? Powie mi ktoś, o co chodzi?

Komentarz: BŁOND_07
2010-12-31
12:40

redan Generał

redan

no to chyba nie wykonywałeś wszystkich zadań pobocznych lub pominąłeś niektóre kwestie dialogowe. bo o ile mnie pamięć nie myli, firma Cerberus pojawia się w kontekście questu o żołnierzach admirała Kahoku (czy jak to się tam jego nazwisko pisze - kolo stoi koło terminala obok schodów do rady na Cytadeli) oraz zadania z żołnierzem-wariatem, na którym robili eksperymenty

Komentarz: redan
2011-01-01
01:31

BŁOND_07 Konsul

Podczas wątku głównego w ogóle nie ma nic o cerberusie, ale teraz przejrzałem zadania poboczne i rzeczywiście cerberus pojawia się, ale chyba jako taka "zła" firma :P

Komentarz: BŁOND_07

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl