Mass Effect: Attican Beta - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Attican Beta
13.4.1. System Herkules
Planeta | Zdatna do lądowania | Zdatna do badania | Znaleziska |
Syided | Nie | Tak | Medaliony Ligi |
Eletania | Tak | Nie | Metale ciężkie (x2) |
Zatorus | Nie | Tak | Metale ciężkie |
Xathorron | Nie | Nie | - |
![]() | Planeta Eletania 1. Rozbita sonda 2. Uziemiona sonda (Zagubiony moduł ) 3. Metale ciężkie 4. Tajemnicza kula 5. Metale ciężkie 6,8,9. Kolonia małp (Zagubiony moduł ) 7. Wejście do kopalni (Zagubiony moduł ) 1 poziom zagrożenia |
Zagubiony moduł
Zadanie otrzymujemy po wejściu w przestrzeń gromady Attyka Beta. Skontaktuje się z nami admirał Hackett i poprosi o pomoc w odzyskaniu sondy, która została zestrzelona przez gethy nad planetą Eletania.
Po przybyciu na miejsce z łatwością odnajdujemy szczątki sondy (Eletania - 2 ). Okaże się jednak, że moduł danych wykradło jakieś dziwne małpowate stworzenie.

Żeby znaleźć złodzieja będziemy musieli przeszukać znajdujące się na planecie kolonie tych zwierząt (Eletania 6-9 ). Jako idealista powinniśmy podchodzić do każdego osobnika i sprawdzać, czy nie ma przy sobie modułu. Jako renegat możemy zabijać zwierzęta, a dopiero później sprawdzać.
Poszukiwania na powierzchni zakończą się fiaskiem. Pozostanie więc sprawdzenie kopalni, która znajduje się w pobliżu jednej z kolonii (Eletania - 7 ).
Wewnątrz udajemy się do północno-wschodniej części kompleksu i tam przeszukujemy myszkującą w rogu małpę. Zwierzak upuści moduł.
W drodze powrotnej miejmy się na baczności, ponieważ zaatakują nas gethy. Po odparciu ataku powracamy na Normandię, by zakończyć misję.
13.4.2. System Tezeusz
Planeta | Zdatna do lądowania | Zdatna do badania | Znaleziska |
Feros | Tak | Nie | - |
Sharring | Nie | Tak | Dysk z danymi protean |
Quana | Nie | Tak | Metale lekkie |
Logan | Nie | Nie | - |
Sytau | Nie | Nie | - |
Planeta Feros związana jest z głównym wątkiem fabularnym (6. Feros ).
- Mass Effect - poradnik do gry
- Mass Effect: Poradnik do gry
- Mass Effect: Niezbadane światy
- Mass Effect: Niezbadane światy - informacje wstępne
- Mass Effect: Argos Rho - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Mgławica Armstronga - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Artemis Tau - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Attican Beta - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Gromada Exodus - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Gemini Sigma - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Hades Gamma - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Hawking Eta - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Mgławica Końskiego Łba - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Pogranicze Keplera - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Gromada lokalna - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Rdzawe Morze - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Pangea - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Sentry Omega - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Styx Theta - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Mgławica Węża - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Gromada Vogayer (Podróżnik) - Niezbadany świat, solucja
- Mass Effect: Niezbadane światy
- Mass Effect: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Podczas wątku głównego w ogóle nie ma nic o cerberusie, ale teraz przejrzałem zadania poboczne i rzeczywiście cerberus pojawia się, ale chyba jako taka "zła" firma :P
no to chyba nie wykonywałeś wszystkich zadań pobocznych lub pominąłeś niektóre kwestie dialogowe. bo o ile mnie pamięć nie myli, firma Cerberus pojawia się w kontekście questu o żołnierzach admirała Kahoku (czy jak to się tam jego nazwisko pisze - kolo stoi koło terminala obok schodów do rady na Cytadeli) oraz zadania z żołnierzem-wariatem, na którym robili eksperymenty
Ja pierdziele czemu w dwójce mówią, że spotykałeś się w jedynce z cerberusem, kiedy ja jedynkę przeszedłem i nawet ani razu w grze nie zobaczyłem nazwy cerberus? Powie mi ktoś, o co chodzi?
Gdyby nie ten poradnik to nie wiem jak bym trafił to tego therum w poszukiwaniu tej gosciuwy.Pewnie bym błądził po planetach a ja nie lubie takich momentów w grze gdy błądze tracąc czas
StarWarsDroidWanabe ---> screeny nie są w tym poradniku aż tak istotne, a akurat konsole z których zgrywamy normalnie materiały były zajęte do innych poradników. Myślę że jak będzie czas to podmienimy na lepszą jakość
georgos ---> tłumaczenie nie jest złe, zresztą możesz z tej samej płyty grać w wersję oryginalną.
dobry poradnik, ale żebyście wrzucali na screeny zdjęcia z telewizora / monitora... ludzie.
Genialna gra to jest.A co do poradnika to z pewnoscią się przyda.
Niestety z tłumaczeniem gry różnie bywa.
W większości dialogi stoją na przyzwoitym poziomie, ale brak konsekwencji w tłumaczeniu daje się we znaki. Niektóre nazwy miejscami występują w formie przetłumaczonej bądź oryginalnej (vide: system Podróżnik/Voyager), a czasami zdarzają się nawet takie sytuacje, w których ta sama rzecz jest różnie tłumaczona.
Ugh, to tłumaczenie producentów ekwipunku to tak na serio? :/ Jeśli tak, to tłumacz dał dup... eee, ciała na całej linii - "Ryzyko kontroli Elanus?" Prooooooszę... Combinet, Foundation i Council przetłumaczeone, Arsenal, Fabrication i Labs zostawione w oryginale... Niech mnie ktoś pocieszy i powie, że tłumaczenie dialogów stoi na wyższym poziomie niż ta nędza... :(
gra też super, może nawet głównie gra super :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

