Mass Effect: Gromada Vogayer (Podróżnik) - Niezbadany świat, solucja
Aktualizacja:
Gromada Vogayer (Podróżnik)
13.16.1. System Amazon
Planeta | Zdatna do lądowania | Zdatna do badania | Znaleziska |
Agebinium | Tak | Nie | Rzadkie ziemie, metale lekkie (x2), insygnia turian |
Sonedma | Nie | Tak | Rzadkie ziemie |
Sybin | Nie | Tak | Insygnia turian |
Tremar | Nie | Tak | Złoża gazu |
Demeuca | Nie | Nie | - |
![]() | Planeta Agebinium 1. Metale lekkie 2. Przekaźnik Przymierza, Kopalnia (Zbadaj dostawy ) 3. Stos części silnika, obóz najemników (Zbadaj dostawy ) 4. Insygnia turian 5. Rozbity pojazd 6. Rzadkie ziemie 7. Metale lekkie |
Zbadaj dostawy (satelita szpiegowski)
Uwaga! Przed przystąpieniem do wykonania tej misji warto zadbać o to, by mieć w zanadrzu 300 jednostek omni-żelu.
Misję otrzymujemy po włamaniu się do terminala znajdującego się w jednym z kontenerów mieszkalnych kolonistów Nadziei Zhu na Feros (6.1.6. ).
Gdy przybędziemy do systemu Amazon, skontaktuje się z nami admirał Hackett z Przymierza z prośbą o rozbrojenie ładunku, w jaki uzbrojona została sonda szpiegowska, która wylądowała na planecie Agebinium.
Podążając za sygnałem lokalizacyjnym, docieramy do starej kopalni (Agebinium - 2 ). Wewnątrz nie ma nikogo. Gdy dotrzemy do komory położonej na północy kompleksu, usłyszymy wybuch. Szybko okaże się, że wpadliśmy w pułapkę.
Pojawi się hologram mężczyzny, który wyjawi nam plan zgładzenia pierwszego ludzkiego widma. Jedynym ratunkiem jest szybkie rozbrojenie leżącej w pobliżu bomby. W tym celu musimy trzykrotnie powtórzyć sekwencję dziesięciu przycisków. Możemy pominąć każdą z prób, przeznaczając na to 100 jednostek omni-żelu.
Po rozbrojeniu bomby szukamy alternatywnego wyjścia z kopalni. Znajdziemy je po wschodniej stronie kompleksu.

Wyjdziemy na powierzchnię na północ od obozu najemników (Agebinium - 3 ), którzy zastawili pułapkę. Możemy spróbować pozbyć się ich z odległości za pomocą snajperki lub podejść bliżej i stoczyć walkę w tradycyjny sposób. Jeżeli jednak chcemy maksymalnie zwiększyć swoje szanse na wygraną, powinniśmy powrócić przed wejście do kopalni (Agebinium - 2 ), wsiąść do Mako i zaatakować obóz korzystając z uzbrojenia pojazdu.
13.16.2. System Kolumbia
Planeta | Zdatna do lądowania | Zdatna do badania | Znaleziska |
Nepheron | Tak | Nie | Rzadkie ziemie, metale lekkie, metale ciężkie, salariańskie ID |
Ontaheter | Nie | Tak | Rzadkie ziemie |
Gromar | Nie | Tak | Medaliony Ligii |
Clojiia | Nie | Nie | - |
![]() | Planeta Nepheron 1. Ziemie rzadkie 2. Metale ciężkie 3. Metale lekkie 4. Podziemny ośrodek (Psy Hadesu ) 5. Salariańskie ID |
Psy Hadesu
Misję otrzymujemy po zakończeniu zadania 13.16.3.1. Cerberus . Ruszamy na Nepheron, by ostatecznie rozprawić się z przestępczą organizacją.
Na powierzchni odnajdujemy wejście do bazy Cerberusa (Nepheron - 4 ). Na zewnątrz czeka kilku agentów, w środku kolejnych ośmiu. Po rozprawieniu się z wszystkimi, kierujemy się do znajdującego się na południowym wschodzie pomieszczenia. Wewnątrz znajdujemy terminal z plikami organizacji. Po ich pobraniu misja będzie zakończona.
Gdy powrócimy na Normandię, skontaktuje się z nami przedstawiciel pewnego znanego na całą galaktykę mafiozo. Zaproponuje nam pieniądze za informacje uzyskane z komputera Cerberusa. Jeżeli jego propozycję uznamy za zdradę i nie zgodzimy się na przekazanie danych, otrzymamy punkty idealisty. Możemy również po prostu odmówić, ale wtedy nie zdobędziemy żadnych punktów moralności. Jeżeli spytamy o to, jaką będziemy mieć z tego korzyść i przystaniemy na oferowaną cenę, otrzymamy pieniądze oraz punkty renegata.
13.16.3. System Jangcy
Planeta | Zdatna do lądowania | Zdatna do badania | Znaleziska |
Binthu | Tak | Nie | Metale ciężkie, rzadkie ziemie, dysk z danymi protean |
Dregir | Nie | Tak | Metale lekkie |
Alrumter | Nie | Tak | Dysk z danymi protean |
Patajiri | Nie | Nie | Rzadkie ziemie |
Renshato | Nie | Nie | - |
![]() | Planeta Binthu 1. Ośrodek badawczy 1 (Cerberus ) 2. Metale ciężkie 3. Ośrodek badawczy 2 (Cerberus ) 4. Rzadkie ziemie 5. Dysk z danymi protean 6. Ośrodek badawczy 3 (Cerberus ) 7. Kapsuła ratunkowa |
Cerberus
Misję otrzymujemy po zakończeniu zadania 3.20. Zaginieni marines . Admirał Kahoku skontaktuje się z nami podając lokalizację bazy organizacji Cerberus, o której na pewno wcześniej już słyszeliśmy, jeżeli wykonaliśmy nieco misji z "niezbadanego świata".
Naszym zadaniem jest oczyszczenie trzech ośrodków badawczych pełniących funkcję baz organizacji Cerberus (Binthu - 1 , Binthu - 3 , Binthu - 6 ). Za każdym razem schemat postępowania jest taki sam: najpierw eliminujemy z odległości systemy obronne stacji (wieżyczki), następnie wchodzimy do środka. Obchodzimy pole siłowe, pokonujemy zastanych agentów, a na koniec opuszczamy barierę za pomocą jednej z konsol stojących wzdłuż ścian pola i zabijamy znajdujących się tam przeciwników.

W ostatniej bazie, którą odwiedzimy, znajdziemy za barierą leżące ciało Kahoku. To rozpocznie misję Psy Hadesu.
0
- Mass Effect - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Niezbadane światy
- Mass Effect: Niezbadane światy - informacje wstępne
- Mass Effect: Argos Rho - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Mgławica Armstronga - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Artemis Tau - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Attican Beta - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Gromada Exodus - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Gemini Sigma - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Hades Gamma - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Hawking Eta - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Mgławica Końskiego Łba - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Pogranicze Keplera - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Gromada lokalna - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Rdzawe Morze - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Pangea - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Sentry Omega - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Styx Theta - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Mgławica Węża - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Gromada Vogayer (Podróżnik) - Niezbadany świat, solucja
- Niezbadane światy
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Soulcatcher Legend

StarWarsDroidWanabe ---> screeny nie są w tym poradniku aż tak istotne, a akurat konsole z których zgrywamy normalnie materiały były zajęte do innych poradników. Myślę że jak będzie czas to podmienimy na lepszą jakość
georgos ---> tłumaczenie nie jest złe, zresztą możesz z tej samej płyty grać w wersję oryginalną.
zanonimizowany519044 Junior
Gdyby nie ten poradnik to nie wiem jak bym trafił to tego therum w poszukiwaniu tej gosciuwy.Pewnie bym błądził po planetach a ja nie lubie takich momentów w grze gdy błądze tracąc czas
BŁOND_07 Konsul
Ja pierdziele czemu w dwójce mówią, że spotykałeś się w jedynce z cerberusem, kiedy ja jedynkę przeszedłem i nawet ani razu w grze nie zobaczyłem nazwy cerberus? Powie mi ktoś, o co chodzi?
redan Generał

no to chyba nie wykonywałeś wszystkich zadań pobocznych lub pominąłeś niektóre kwestie dialogowe. bo o ile mnie pamięć nie myli, firma Cerberus pojawia się w kontekście questu o żołnierzach admirała Kahoku (czy jak to się tam jego nazwisko pisze - kolo stoi koło terminala obok schodów do rady na Cytadeli) oraz zadania z żołnierzem-wariatem, na którym robili eksperymenty
BŁOND_07 Konsul
Podczas wątku głównego w ogóle nie ma nic o cerberusie, ale teraz przejrzałem zadania poboczne i rzeczywiście cerberus pojawia się, ale chyba jako taka "zła" firma :P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.