Mass Effect: Kwestia rodzinna, Dyplomacja asari - Cytadela, solucja
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Mass Effect znajdziesz opisy przejścia pobocznych questów Kwestia rodzinna i Dyplomacja asari. Z naszej solucji dowiesz się m.in. jak załagodzić kłótnię rodzinną oraz jak dowiedzieć się o porwanej Dahlii.
W opisach przejścia obu zadań możesz znaleźć odwołania do punktów na mapach Cytadeli. Gotowe mapy znajdują się na jednej z poprzednich stron naszej solucji.
Kwestia rodzinna
W południowej części prezydium staniemy się światkami pewnej kłótni (C1a-1). Jak się okaże, sprawa dotyczy nienarodzonego dziecka i tego, czy kobieta powinna poddać je genetycznej terapii zanim przyjdzie na świat, czy też nie. Mężczyzna nalegać będzie na leczenie, przyszła matka nie będzie chciała ryzykować. Sprawy są też nieco bardziej skomplikowane ze względu na to, że ojciec dziecka, brat Michaela, nie żyje, więc pełnia decyzji spoczywa na wdowie.

Zapoznajemy się ze sprawą, a następnie wybieramy, po czyjej stronie stanąć. Później pozostanie jedynie wykorzystać urok / zastraszanie, by przekonać do swoich racji oponenta. W zależności od tego, z jakich umiejętności perswazji skorzystamy, po złagodzeniu sporu otrzymamy punkty idealisty / renegata.
Dyplomacja asari
W trakcie naszych podróży po kosmosie, po zakończeniu misji na jednej z istotnych dla wątku fabularnego planet, skontaktuje się z nami ambasadorka Nassana, prosząc o spotkanie w holu ambasady. Na miejscu (C1a-2) poznamy prośbę, jaką mieć będzie dla nas ambasadorka. Z powodu sprawowanego stanowiska znalazła się w niezbyt komfortowej sytuacji, ponieważ jej siostra, Dahlia, znalazła się w rękach porywaczy. Asari prosi nas o dyskretne załatwienie sprawy.
Bazę porywaczy znajdziemy w gromadzie Artemis Tau, w systemie Macedonia, na planecie Sharjila. Miejsce to dokładniej opisaliśmy na stronie Artemis Tau z rozdziału Niezbadany świat.
Po powrocie ze wspomnianej planety ponownie udajemy się do Nasany, by wyjaśnić sprawę. Ambasadorka zaoferuje nam nagrodę pieniężną za wykonanie zadania. Jeżeli w tym momencie skorzystamy z perswazji, zdobędziemy od niej licencję na zakup modyfikacji broni tworzonych w laboratoriach asari.
0
Komentarze czytelników
Soulcatcher Legend

StarWarsDroidWanabe ---> screeny nie są w tym poradniku aż tak istotne, a akurat konsole z których zgrywamy normalnie materiały były zajęte do innych poradników. Myślę że jak będzie czas to podmienimy na lepszą jakość
georgos ---> tłumaczenie nie jest złe, zresztą możesz z tej samej płyty grać w wersję oryginalną.
zanonimizowany519044 Junior
Gdyby nie ten poradnik to nie wiem jak bym trafił to tego therum w poszukiwaniu tej gosciuwy.Pewnie bym błądził po planetach a ja nie lubie takich momentów w grze gdy błądze tracąc czas
BŁOND_07 Konsul
Ja pierdziele czemu w dwójce mówią, że spotykałeś się w jedynce z cerberusem, kiedy ja jedynkę przeszedłem i nawet ani razu w grze nie zobaczyłem nazwy cerberus? Powie mi ktoś, o co chodzi?
redan Generał

no to chyba nie wykonywałeś wszystkich zadań pobocznych lub pominąłeś niektóre kwestie dialogowe. bo o ile mnie pamięć nie myli, firma Cerberus pojawia się w kontekście questu o żołnierzach admirała Kahoku (czy jak to się tam jego nazwisko pisze - kolo stoi koło terminala obok schodów do rady na Cytadeli) oraz zadania z żołnierzem-wariatem, na którym robili eksperymenty
BŁOND_07 Konsul
Podczas wątku głównego w ogóle nie ma nic o cerberusie, ale teraz przejrzałem zadania poboczne i rzeczywiście cerberus pojawia się, ale chyba jako taka "zła" firma :P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.